Stihl AV010

RiK

Tietääkö kukaan mistä saisin Stihl av010 moottorisahaan kaasuttimen kalvot? Kyseessä on ns. silitysrautamalli. Eli pieni mökkisaha. Itselleni Stihl on lähinnä kirosana, mutta kun satun omistamaan moisen lähes sahaamattoman vehkeen niin voisihan tuon laitella kuntoon nurkista lojumasta. Jos on kokemuksia ko. vehkeestä kertokaa!

7

3148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienkonekorjaamosta ota kaasutin mukaan malliksi,
      niin pitäis löytyä, ainakin tilaamalla.
      Tarkista samalla pensaletku, jos ollut pitempään käyttämättä.

• RiK

Kuulin vaan että näihin sahoihin olisi vaikeuksia löytää varaosia. Siksi vähän kyselen. Tosin en ole vielä edes kysellyt niitä kalvoja, mutta hyvä jos on vielä saatavilla?

• stihl

kaasarin pitäisi olla ihan yleinen pikku sahoissa käytetty,jos on pitkään ollut käyttämättä ja et saa siihen tyhjäkäyntiä niin vaihda ensimmäisenä kampikammion stefat ennen kuin alat tekemään isompaa remonttia niillä on taipumus alkaa vuotamaan ja sen seurauksana yli-ilma.

• nyt sentään

aloita sitä huoltoa mistään kampiakselin stefoista!! Vaihda ne kaasuttajan kalvot ensin ja kokeile. Osta vaikka kaasuttajan korjaussarja, niin siinä tulee kalvojen lisäksi neula ja plommit jne.

• stihl

tarkoitin toki että ensin kalvojen vaihto

• Rik

Menin ja ostin uudet kalvot ja putsailin kaasarin paineilmalla. Eikä muuta tarvinnutkaan. Toimii tosi hyvin ja käynnistyy aina ekalla lämpöisenä. Saha oli seisonut käyttämättä jo monta vuotta. Kiitos kommenteista!

• sahuri 5

vanha ketju mutta ulkomaiset nettiliikkeet myyvät kaikenlaista pikkuosaa lähes sahaan kuin sahaan. Jos ostos on pieni ei siitä mene tullia* eikä alvia**. PayPal maksjusysteemillä pelaa hyvin.

ostoksen max arvo:
        *150 euroa
        **22 euroa
        Kaasuttimen tiivistesarjoja ostaessa (myös kalvot) pääsee hyvin alkuun kun vilkaisee oman sahansa kaasuttimen mallin ja alkaa googlettamaan sillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      94
      2713
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1734
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1640
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe