harmittaa kun aina MTV sarjat ovat niin huonosti käännettyjä suomeksi, onneksi on tekstin peitto mahdollisuus taas tuli tarpeen äsken...ei viitsi katsella jos sattuu vilkaisemaan tekstiä. Minnie Mole.. eipä kivaa tehdä kiusaa kenestäkään jos on luomi mole mutta niimpäs toiset vaan laulelivat mooole ... ja onhan se luomi siinä poskessa.
Mutta kun se höppänä kääntäjä käänsi suomeksi Molli Minnie Molli... mikä molli voi voi..
Hyvä kun se suomalainen kääntäjä ei ollut vahingossa kääntänyt sitä mole sanaa joksikin vakoojaksi.
Pitäisi tietää yhden sanan kaikki merkitykset.
Molli sulle kääntäjä vaan itse! MTV ei työllistä kunnollista kääntäjäkaartia eivät ne tee muuta kuin jatkuvia virheitä ja ilmeisesti kukaan ei tarkista. Kuinka viitsii olla niin huono? YLE kääntää paremmin. Joka viikko on pari aivan tyhmää virhettä. Ovatko ne jotain sisäisiä vitsejä ammattikunnan keskuudessa. Voidaan kerskua että taas meni ihan täydestä! Molli Molli!
Amazing Race huonosti
KÄÄNNETTYÄ
1
670
Vastaukset
- Niin..
Niimpä.. Ja se sama luomi on myös käännetty jatkuvasti myyräksi.. Voi luoja mikä idiootti sitäkin kääntää.. Huoh.. Millie-myyrä oli suomennos ku oikeen se meni millie-mole.. Et hiukan sullakin toi muisti nois nimis (minnie?) pätki mut pointti oli oikeen.. Kääntäjä surkia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709