Alkaa mennä jo yli tuo median HIFK:n ja Salmelaisen hehkutus tällä kaudella. Salmelainen on hyvä pelaaja, mutta ei mikään ylivoimainen, niin kuin esimerkiksi Iltalehdessä on väitetty. Katsokaapa nyt tätäkin MTV3:n uutista: http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2005/11/406014
Ymmärtäähän sen, että pääkaupunkikeskeinen media hehkuttaa pääkaupungin seuroja, mutta kyllä tuo HIFK:n hehkutus alkaa mennä jo naurettavaksi. Salmelainen sitä ja Salmelainen tätä. Karalahden medianäkyvyyden ymmärtää, sillä hän on hyvin värikäs persoona. Salmelaisen persoona taas ei ole erityisen kiinnostava, vaan hänen hehkutuksensa taitaa liittyä lähinnä koko HIFK:n hehkuttamiseen.
Median HIFK-hehkutus
4
338
Vastaukset
- Laura1
Voutilainen oli tietysti huipputasoa maajoukkueessa ja jostainhan pks:n täytyy repiä riemua irti:) Sen verran faktaa tähän on naputeltava, että HIFK on pelannut enemmän matseja kuin muut sm-sarjassa, joten ihan vertailukelpoinen tuo ykköspaikka tehokkuudessa ei ihan ole, mutta melkein;)
- Laura1
Siis: Salmelainen, heh..
- blackmagictiger
kaveri on loistava pelaaja kun mikä.ja menee varmaan vielä pitkälle.ei ifk ole pelkkää karalahtea vaan se on myös hyvää loistavaa jääkiekkoa
Tällä kaudella positiivisia yllätyksiä ovat tarjonneet ne seurat, joilla on nuori ja nälkäinen joukkue, kuten HPK, JYP, SaiPa ja HIFK. HIFK menetti viime kauden päätteeksi lähes kaikki tähtensä ja koska viime kauteen oli sijoitettu rahallisesti paljon, niin tälle kaudelle joukkue lähti nuorella joukkueella pelaamaan menestyksen puolesta varsin puhdasta välivuotta. Joukkue on yllättänyt kaikki. Nuori ryhmä pelaa joukkueena ja tuntuu olevan vuosikausiin paras HIFK-nippu, paljon parempi kuin aiemmilla kausilla kasassa olleet nimekkäämmät ryhmät. Minusta joukkue on ansainnut huomionsa ja ainakin minusta HIFK on nyt juuri sitä mitä pitääkin, hyvä, kova, taisteleva ja värikäs joukkue, liigan piristys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029