Tässä uusin vitsini:
Miqqo90:n koulupäivä oli loppumaisillaan. Kunnes yhtäkkiä Pokemon hyppäsi kaapista ja vaati ottaa verikokeen iqolta. Miqqo90 pelkäsi kuollakseen vaarallista pokemonia ja verikokeen ottaminen ei myöskään tuntunut Miqqo:n mielestä mukavalta. Miqqo90 mietti päänsä puhki, miten välttää verkokeen.
Miqqo: Saat kait mun läpi lait servun kait, jos et ota multa verkoetta kait...
Pokemon: E I. E!
(Voi ei! tämä on Antti-glamour-keva-demonin tekosia, koska Pokemon sanookoko ajan ei. Minä sanon myös aina! Ei tämä on kohtaloni!!! Miettii Miqqo90)
Miqqo90 käytti äärimmäisen vaarallista asetta, "henkäys kasvoille" Miqqo veti keuhkonsa täyteen ilmaa ja henkäisi Pokemonin kasvoille.
Pokemon kaatui maahan, mutta ei kuollut. Oikeastaa Pokemonille ei käynyt mitään muuta kun hän pieraisi ja nousi ylös entistä vihaisempana...
Pokemon: AAAARRGGHH!! Minä ootan tietokoneesi!!!
Miqqo90: Mutta se on kait läpi lait kotona kait eikä täällä kait koulussa lait.
Pokemon: Minä lähden kotiisi varastamaan tietokoneesi!!!!!!!
Miqqo90: Sitten saat porrtttikiellon meille!
Pokemon: jaa
Pokemon lähtee loikkimaan kohti Miqqo90:n taloa ja Miqqo90 ajaa kotiinsa 23km/h. Jännitys tiivistyy....!!!! Kumpi on ennen Miqqolla????
Pokemon.
Miqqo saapuu kotiin illan hämärtäessä ja Pokemon on tuhonnut kaiken ja juonut pepsit ja näyttäisi fossuki basakawkin pokemonin suussa palavan...
Yhtäkkiä Glamour-keva tulee ovelle ja on paskonut housuun. Hän vauvottelee voimakkaasti.
Pokemon ja Miqqo90 eivät päästä Glamouria sisään. Glamour yrittää epätoivoisia Miqqon ja Pokemonin solvauksia, mutta se ei auta.
Glamour lähtee kotiin kun bussi pysäkillä istuu Ridge.
Glamour-keva ja Ridge aloittavat tappelun ja kumpi voitti....???
Ridge.
Glamour-keva menee kotiin ja alkaa pelaamaan gta:ta. Valitettavasti telkkarissa näkyy vain Pokemonia, star warsia ja kauniita ja rohkeita.
Glamour menee nukkumaan.
Uusi tulokas taas....
Iso-Kalle
0
984
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709