Ei tule lämmintä ilmaa sisätilaan, ainoastaan
haaleaa. Jäähdytysjärjestelmä on ilmattu
parikin kertaa, ja lämppärin kennon meno- ja
paluuletkuissa kiertää kuuma vesi, ainakin
näppituntumalla koittaen. Koneen lämmöt
on ok.
Voiko kenno olla esim osittain tukossa?
Miten sen vois testata ja korjata?
Ois kiva ennen talvee saada kuntoon :-)
Sierra ei puhalla lämmintä
5
1275
Vastaukset
Lämppärin kenno alumiinisena hapettuu ennemmin tai myöhemmin tukkoon.
Korjauksena uusi tilalle. Tämänpäivän hintaa en tiedä, arvio jotain 70 euroa.Kun lämppäri on kunnossa niin kättä ei pysty kuumuuden takia pitämään tuulilasisuuttimen edessä 10 sekuntia kauempaa kun säätö maksimilla ja puhallus lasille.
- jesaja
Rakentelija kirjoitti:
Kun lämppäri on kunnossa niin kättä ei pysty kuumuuden takia pitämään tuulilasisuuttimen edessä 10 sekuntia kauempaa kun säätö maksimilla ja puhallus lasille.
tarvike kennoissa vesi on tarkoitettu kiertämään eri suuntaan kuin alkuperäisessä. Kerroin vain siksi että jos ei kennon vaihdonkaan jälkeen tule lämmintä niin voi kokeilla vielä vaihtaa kennon letkut päittäin. Yleensä tämä ilmenee "kurlaamisena" auton käynnistyttyä vaikka kuinka ilmaisi.
Alkuperäinen kenno on paras vaihtoehto koska useimmat tarvike kennot ovat niin harva lamellisia että kylmä ilma ei lämpene mennessään lamellien läpi.
Hyvänä tarvike kennona voin suositella Nissensin kupari kennoa, on tiivis ja tulee lämmintä.
- haluta
ostaa uutta kennoa, ni laita kokista vuorokaudeksi muhimaan kennoon... poistaa hapettumat ja pikkutöhnät!
- PRii
Minulla on ollut vastaava ongelma ja sen korjaamiseksi tulee asentaa uusi termostaattikotelo hinta noin 60 €. Termostaattikotelossa on nailonkuula joka kuluu eikä sulje tarvittaessa enään vedenkiertoa. Termostaattikotelo on suljettu rakenne joten sitä ei voi korjata. Ainoa oikea paikka termostaattikotelon hankintaan on Ford liike jonka hinta edm. on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562218En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704- 101514
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681347- 121108
- 971051
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979