huomenta

uninen mutsi

Voiko ihanammin aamun enää alkaa. Yöllä heräsin mukaviin ääniin, kun vanhempi koira oksenteli makkarin matolle kaikki syömänsä ruohot ja kokonaisena nielaistut nappulat. En jaksanut nousta, joten siivoushomma odotti aamulla.
Tossa seitsemän aikaan herätys ja molemmat koirat päästin pihalle. Nuorempi paineli vauhdikkaasti pihan perälle kakkimaan, mutta eihän se torttu suostunut irtoomaan, vaan jäi roikkumaan karvoihin. No hauva siitä pelästyneenä raahasi pyllyään pitkin pihanurmea ja sai kauniin valkoisen turkkinsa pintaan uuden suklaanruskean värin. Huokasin ja taisinpa päästellä suustani parit ärräpäätkin. Siispä piski kainaloon ja suihkuun jossa vedet silmissä yökkien pesin sonnat pois. Sitten aamukahvit nopeasti ja käärimään makkarin matot rullalle ja koneeseen. Apua, hajookohan pesukone? Luutusin vielä lattialta loput ruohonjämät ja kiroilin mielessäni miljoonannen kerran koirien hankkimista.
Lähetin tyttären kouluun, tulin keittiöön jossa odotti sekunttia aiemmin tehty pissalätäkkö. Tyynesti siivosin senkin, menin terassille tupakalle, laskin kymmeneen.
Että tämmöinen aamu meillä. Tossa ne nyt tuhisee unten mailla niin söpöinä ja viattomina, saakelin paskapyssyt.
Tää on sitä koiranomistajan arkea, ajattelin. Silitin pienemmän koiran vielä kosteata turkkia, se nosti unisen katseensa minuun ja kellahti oitis selälleen. Ole siinä sitten vihainen.
Taidanpa vetästä vielä toisen tupakan ja kolme kuppia kahvia.

2

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boris Markos

Se tupakointi!!!!!!

• ...kyllä niin tutulta =) Vaikka koiria ei vielä olekaan kuin yksi niin joutuu sitä välillä kymmeneen laskemaan ja hermosavuja vetämään. Itsekin tänään heräsin siihen kun tuo oksensi olohuoneen matolle =P

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe