Löytyykö muita hp:n "pettämiä". Tilasin uuden hp:n läppärin (nyt noin 5kk.ikäinen.) joka ei tahdo käynnistyä jos ei ole verkkovirrassa. ylikuumenee ja sammuu jos käytät ns.unitilassa (eli Et sammuta konetta kun käytät näyttöä kiinni esim. käyttöpaikkaa vaihtaessa.) tai kun kone ei ole verkko virrassa. nyt jo kuulerit pitävät rahisevaa ääntä käynnistäessä jos yleensäkään sattuvat lähtemään päälle. HP:n tuki/huolto myönsi koneen olleen hajalla jo hankittaessa ja suositteli vaihtamaan uuteen. Se taasen ei onnistunut koska asia pääsi harmittavasti pari päivää yli palautus ajan. Ja antoi ymmärtää että oma vika ku paskan ostit. ja laita kone huoltoon englantiin saat takas jos hyvin käy, aikaa siihen menee noin viikko mutta saattaa mennä jopa kolmekin ja jos huonosti käy niin koneeseen ei ole tehty mitään korjauksia. Käytä siinä konetta opiskeluun sitten. He kertoivat myös koneita käytetyn huollossa neljä viisikin kertaa ennen ku on vika löytynyt!?! ettäsemmosta ja palijo mieliharmia. En voi suositella HP:n laitteita kenellekkään enkä aio itse enää koskaan niihin erehtyä. toivottavasti läppistä hankkiva harkitseen tarkkaan hankintansa ettei joudu kokemaan samanlaista mielipahaa...
VOIHAN HP LÄPPÄRI....
13
3046
Vastaukset
- opitaan
että HP ei ole kannattava ostos. Omien HP-läppäri temppuilujen jälkeen ostin Fujitsu Siemenssin, nyt skulaa.
- huollot täynnä
näen päivittäin kuinka paljon fujitsun koneita tuodaan huoltoon ja kaikki suunnilleen samasta syystä tuuletin huutaa täysillä mutta silti kuuma kuin kiuas.samaa vikaa ei ole yhdessäkään hp:ssa ollut vielä.hp:ta voin todellakin suositella ainakin pavilionit toimii kuin junan vessat.
- Pave
On se hyvä kun joku muukin on huomannut moisen asian, enkä ole aivan yksin. Tosin merkki oli Compaq, mutta toimii täysin HP:n huollolla ja tuella Suomessa. Asiasta on ollut joskus ennenkin tarinaa täällä mutta jos joku haluaa lukea niin linkki löytyy alta....
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000069&posting=22000000005076679
Niin koskihan se toki lompakkoa kun joutui vähän ajan päästä vaihtamaan koneen toisenmerkkiseen, mutta toisaalta on se kyllä hermoja säästänyt senkin edestä. Tässä nykyisessä Fujitsussa on jopa netti ja paljon reilummin ohjelmia ja siltikin toimii... - Hewlett-Packard
Ja hyvin on toiminut, ilman vikoja. Pelittää kuin koneen pitääkin. Ostakaa Ihmistet HP Pavilioneja, niin ei tarvitse työskennellä Jumitsun paskalla...
- Pave
Ihmisen muisti on lyhyt sanotaan, mutta joillakin taitaa olla suhteelisen lyhyt muisti? Ainakin samalla nikillä kirjoitettu tuossa linkissä oleva tarina ja ei se nyt ainakaan kovin kehumiselta vaikuttanut, vai?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000069&posting=22000000011321876
Niin ja meilläpäin nuo HP:n koneet on saaneet aivan toisenlaisen nimityksen (ei ole oma keksimä)
HP = Helvetin Perkele , mutta niinhän se aina menee että jokaisella merkillä on omat nimityksensä. - Hewlett-Packard
Pave kirjoitti:
Ihmisen muisti on lyhyt sanotaan, mutta joillakin taitaa olla suhteelisen lyhyt muisti? Ainakin samalla nikillä kirjoitettu tuossa linkissä oleva tarina ja ei se nyt ainakaan kovin kehumiselta vaikuttanut, vai?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000069&posting=22000000011321876
Niin ja meilläpäin nuo HP:n koneet on saaneet aivan toisenlaisen nimityksen (ei ole oma keksimä)
HP = Helvetin Perkele , mutta niinhän se aina menee että jokaisella merkillä on omat nimityksensä.Niin sano ensin mistä kannettavasta , olit/olet löytänyt parempia kaiuttimia? Mun tietääkseni kaikissa jopa toshiboissa on huonot kaiuttimet. Kaikki muu koneessani on laadukasta ja hyvää. Siis jo 799 €:llä saa jo kunnon koneen. Se että mun muisti olisi pätkinyt voi olla ihan oikea väittämä, mutta tuo "Ainakin samalla nikillä kirjoitettu tuossa linkissä oleva tarina ja ei se nyt ainakaan kovin kehumiselta vaikuttanut, vai?" väittämä ei ehkä pidä paikkansa... Mutta ostakoon jokainen mitä haluaa :)
- Pave
Hewlett-Packard kirjoitti:
Niin sano ensin mistä kannettavasta , olit/olet löytänyt parempia kaiuttimia? Mun tietääkseni kaikissa jopa toshiboissa on huonot kaiuttimet. Kaikki muu koneessani on laadukasta ja hyvää. Siis jo 799 €:llä saa jo kunnon koneen. Se että mun muisti olisi pätkinyt voi olla ihan oikea väittämä, mutta tuo "Ainakin samalla nikillä kirjoitettu tuossa linkissä oleva tarina ja ei se nyt ainakaan kovin kehumiselta vaikuttanut, vai?" väittämä ei ehkä pidä paikkansa... Mutta ostakoon jokainen mitä haluaa :)
> kaiuttimet, huonot, ei kuule mitään musiikista , ääni on niin epäselvä kajuttimien särön takia!<
No jos musiikista ei kuule mitään niin onhan silloin koneen oltava todella huono. mulla on tässä parikin kannettavaa joista toinen ns. jumitsu (Fujitsu) mutta kyllä tuolta kuitenkin musiikista selvän saa.
Tokikaan eihän tuollaiset pienet kaiuttimet mitään Hifi vehkeitä ole, mutta yleensä mullakin on jompi kumpi kone suoraan kytkettynä steroihin joiden kautta musiikki tulee. - Hewlett-Packard
Pave kirjoitti:
> kaiuttimet, huonot, ei kuule mitään musiikista , ääni on niin epäselvä kajuttimien särön takia!<
No jos musiikista ei kuule mitään niin onhan silloin koneen oltava todella huono. mulla on tässä parikin kannettavaa joista toinen ns. jumitsu (Fujitsu) mutta kyllä tuolta kuitenkin musiikista selvän saa.
Tokikaan eihän tuollaiset pienet kaiuttimet mitään Hifi vehkeitä ole, mutta yleensä mullakin on jompi kumpi kone suoraan kytkettynä steroihin joiden kautta musiikki tulee.Ja minähän en käytä enää noita sisäisiä kajareita Vaan ostin kunnon kajarit: Logitech 2.1 RX 300 (sis. 2 kaiutinta ja yksi sbwoofer). Ihan mainio kokonaisuus kannettavani kanssa. Oikein sanoit , että nuo sisäiset kaiuttimet eivät siis ole HIFI laatua tietenkään. Ovat sunniteltu nettisaittien taustamusiikin kuunteluun...Muuten kannettavani oli kannattava ostos!!!
- Aotes
Pave kirjoitti:
Tokikaan eihän tuollaiset pienet kaiuttimet mitään Hifi vehkeitä ole, mutta yleensä mullakin on jompi kumpi kone suoraan kytkettynä steroihin joiden kautta musiikki tulee.No joo, eihän se koko kone ole huono jos kaiuttimet on paskat.
En minä ainakaan muuten hyvää TV:tä jättäisi ostamatta jos kaiuttimet olisivat huonot. Ne on kuitenkin kaikissa telkkareissa yhtä paskoja ja jos muuta kuin uutisselostusta haluaa tv:n kautta katsoa/kuunnella, pitää siihen yhdistää paremmat.
Omassa HP:ssä on Harman/Kardonin pihinäreiät ja on kyllä paras ääni mitä olen kannettavasta kuullut. Silti eipä noista ikinä tule mitään kuunneltua...
< sammuu jos käytät ns.unitilassa (eli Et sammuta konetta kun käytät näyttöä kiinni esim. käyttöpaikkaa vaihtaessa.) tai kun kone ei ole verkko virrassa>
Tuon pystyy valitsemaan mitä kone tekee kun läpän sulkee.- petetty
Jos näin on että pystyn itse määrittelemään mitä kone tekee ku suljen läpän, niin miksi HP:n tuki ei kertonut tästä asiasta mitään. Aika osaava tuki. Ainoa asia mitä tuki neuvoi oli biosin päivitys. Kun se ei tuonut asioihin ratkaisua niin eiku kone huoltoon.
- Mäkkihöperö
Kai sentään ostit koneen edullisen hinnan perusteella, niinkuin täällä on luotettavat asiantuntijat neuvoneet? On tyhmää maksaa liikaa…
- petetty
kone on HP Pavilion ZV6000 sarjaa hinta noin 1400e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929