ihmettelen vaan, kun erään keskustelun välistä on napsittu viestejä pois, mitkä oli ennen mua, nyt siellä on vain minun viestini, missä ne muut ovat?
Ja sit jos klikkaa jotakin viestiä, tulee teksti "viesti on poistettu!".. Mitä on tekeillä? Hieman outoa nimittäin..
Miten täältä on hävinnyt viestejä?!
14
1069
Vastaukset
- koko palstalta
on poistunut viestejä tänään...
- varmaankin
se sheriffi liikkeellä.
...itsekin saman jutun kun koitti lukea noita ketjuja.
aiheesta, kenellä koirat nukkuvat sängyssä, ihmisten sängyssä siis, minäkin siihen vastasin, ja johonkin muuhunkin viestiin, niin kaikki on hävinnyt...
Ja ihan asiallisia kommentteja olivat, ainakin siihenastiset, ja niitä oli jo paljon.
Minusta "sängyssä nukkuvat vastaan ei siellä nukkuvat" johtivat noin kuusitoista - kahdeksan, vaan milläs enää lasket kun ovat poissa.
Kyllä taidan vaihtaa kokonaan muille foorumeille; tämä alkaa olla tosi tylsää, kun ainoa sallittu puheenaihe on poistetut viestit.- se on varmaan niin
että ihmiset ovat itse poistaneet viestejä. Jos sheriffi niitä poistaisi niin lähtisi koko ketju.
- Mimm.u
Kun joku ilmoittaa asiattomasta viestistä tulee viesti sähköpostiin, että tällainen viesti on asiaton. Viesti menee myös ylläpidolle. Joko minä tai ylläpito mahdollisesti poistaa viestin. Viestin poistamalla kaikki viestin vastauksetkin poistuvat automaattisesti. Eli kannattaa olla tarkkana mihin viestiin suuntaa vastauksensa.
Nykyään täällä voi myös poistaa omia kirjoittamiaan viestejä.- porttikeilto
kaikki porttixen.Missä ne on.
- kumma juttu
porttikeilto kirjoitti:
kaikki porttixen.Missä ne on.
nyt näitä rekattuja kyllä kaivataan. Aikaisemmin haukuttiin alimpaan helvettiin kun jakelivat tietojaan täällä.
Ihmettelen minäkin missä on Uma, Haukullinen, Davalyan, Mindetys, Issu, Hatamm yms..en muista kaikkien nimiä.... - maksullisille kanaville
kumma juttu kirjoitti:
nyt näitä rekattuja kyllä kaivataan. Aikaisemmin haukuttiin alimpaan helvettiin kun jakelivat tietojaan täällä.
Ihmettelen minäkin missä on Uma, Haukullinen, Davalyan, Mindetys, Issu, Hatamm yms..en muista kaikkien nimiä....jakamaan tietojaan
- buaaahhhhaaahhhaaaaaa
maksullisille kanaville kirjoitti:
jakamaan tietojaan
mitä tiatoja??????????
- Sari. K
maksullisille kanaville kirjoitti:
jakamaan tietojaan
luin tuolta toisesta jutusta. Käyvät joukolla myös sen kamalia juttuja väsäävän häiriköivän luona visiitillä. Näin asian ymmärsin. Ovat myös tehneet ilmoituksen Turun poliisiin siitä eilisestä akku jutusta ja niistä karmeista raatelu linkeistä.
- Tietoa kaipaava
Odotellaan kommenttia. Mitä täällä tapahtuu?
- Peku `
Myös Suomi24-ylläpito voi poistaa viestejä.
Itse en tiedä poistettujen viestien sisältöä joten en ota siihen kantaa.
Tuolta voi lukea että joku on ylläpitoa pyytänyt poistamaan jopa koko tunnuksen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001139&posting=22000000011974433 - Dude
kun olette näin ahkerasti jaksanut vastailla viestiini! Ja kiitos myös Mimmulle (sheriffi) :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999