Tuli tällainen ongelma eteen ku asensin lisävalot niin ne toimii vain silloin ku auton omat pitkät ei ole päällä ja silloin ku on normaalit ajovalot niin ne toimii, edellinen omistaja oli asentanu johtosarjan lisäpitkille ja kattelin asennusta niin siinä ei näyttäis olevan mitään vikaa, eli jos on neuvoja tai vinkkejä niin kiitos jo etukäteen:) auto on mitsubishi galant 2.0i vm.90
lisävalojen asennus
5
1469
Vastaukset
- Haba
Katsoppas releeltä, mistä nastasta lähtee piuha valoille. Pitäis olla nasta 87.
- jake
ok. pitää tarkistaa
herätevirta tulee nyt puolivaloilta, vaihda se kaukovaloilta tulevaksi niin pitäis toimia oikein.
- löytyy
Minulla oli samanlainen auto. Polttimossa käännellään napaisuutta vähän erikoisesti. Helpoin tapa on että pistät pitkät päälle ja mittaat sekä että maan polttimosta ja vedät ne MOLEMMAT releelle, elikkä myös releen maadoitus polttimolta!
- jippii
taitaapi olla edellinen omistaja lukenut uudet valomääräykset.On meinaan tehnyt ihan oikean kytkennän.Tuolla tavalla saapi keulalle lisäpitkät joiden referennsiluku on 70yhteensä.Eli sallittua jos auton omat pitkät ei pala yhtäaikaa sen sijaan lyhyet ajovalot ja apupitkät saavat tuolla kytkennällä palaa laillisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009