7 viikkoisen yöitkut

2x äippä

Meillä usein miten huudetaan puolet yöstä, ja uskoisin että mahavaivoja. kipristelee ja potkii jalkojaan kamalasti, kiljuu välillä niin että korviin ottaa. marinaa ja pyörimistä. sitten olis jatkuvasti nälkä, sitä ajattelin kyllä että jos jotain apua itselleen siitä syömisestä luulee saavansa. syödessä kumminkin kipristelee välillä ja kitisee. päivällä nukkuu ihan suht hyvin, mutta varmasti siksi kun ei yöllä nuku. Lähinnä herää syömään ja jatkaa unia. Ei sitten tietoa mikä lopulta vaivaa.
Cuplatonia ja relatippoja ollaan annettu, mutta ei nyt mitään muutosta tapahtunu. pari yötä meni välillä että ei ihan koko aikaa yöllä valvonu, nyt alko taas.

7

2093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka

Teidän kannataisi kokeilla vyöhyketerapiaa meillä tepsi jo kaksi kertaa vaikka itse olin todella epäileväinen tehon suhteen..nyt in kuitenkin yöt nukuttu että ja tyytyväisiä molemmat äiti ja tytär.

• Myös 2x äiti

Myös meillä vyöhyketerapia auttoi. Parin hoitokerran jälkeen vauveli alkoi nukkua 4-5 tunnin yhtäjaksoisia yöunia. Sitä ennen yöt olivat yhtä kärventelyä, pyörimistä ja pöhkimistä. Nyt 10 viikkoinen vauveli alkaa olla tasapainoinen nuori neiti.

• sopii tai ei sovi

Meillä vauva alkoi saada vyöhyketerapian jälkeen paniikkikohtauksia. Puolen vuoden iän jälkeen ne ovat sentään jääneet lähes kokonaan pois

Kaduttaa kovasti että veimme vyöhyketerapiaan, mutta mekin haimme apuja vatsavaihoihin. Todellisuudessa suolisto ei vain ollut vielä kehittynyt tarpeeksi ja siitä kipristelyt. Aika korjaa itsestään tuon suoliston muutamassa kuukaudessa - ei siihen olisi poppakonsteja kannattanut yrittää "tällä hinnalla".
      Mutta mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle.

• Masa

hieronnasta?
        Mahtoi olla melkoista käsittelyä...

• äide

Juu, itse en todellakaan veisi lastani tai ylipäätään ketään vyöhtketerapiaan. Apu, jos sitä avuksi voi sanoa on näennäistä ja tällä tavoin annat lapsesi sellaisten voimien käsittelyyn, jotka vaikuttavat psyykeeseen ja sielunelämään. Kannattaa aina ottaa selville millä voimilla kukin parantaa..

• jucce
        äide kirjoitti:

Juu, itse en todellakaan veisi lastani tai ylipäätään ketään vyöhtketerapiaan. Apu, jos sitä avuksi voi sanoa on näennäistä ja tällä tavoin annat lapsesi sellaisten voimien käsittelyyn, jotka vaikuttavat psyykeeseen ja sielunelämään. Kannattaa aina ottaa selville millä voimilla kukin parantaa..

Ei se mitään voodoota ole! Ihan varmasti turvallista jalkojen hierontaa, ei siellä mitään henkivoimia jalkapohjista manata!

Itsekin hieron netistä saamiieni ohjeiden mukaisesti jalkapohjia; välillä tuntuu rauhoittavan välillä taas ei..

• päkä

7-viikkoisen ei missään tapauksessa kuulu nukkua koko päivää, ei ihme ettei yöllä nukkumisesta tule sitten mitään. Miten voit rakkaudellisesti ja tehokkaasti auttaa lastasi, löydät hyvät ohjeet Anna Wahlgrenin Lapsikirjasta. Kipaise heti huomenna kirjastoon tai kirjakauppaan, maksaa nimittäin vaivan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32