Mistä löytyisi Serenitylle tekstitykset suomeksi?
Serenity
tekstit
3
563
Vastaukset
- jgkjgg
näkikö mun vanhat silmät oikee? onko joku jo varettanu elokuvan? hmm.. opi englantia, jos olet niin fiksu kaveri..( että varastat toisen elinkeinon.. ) jos olet sen internetistä imuroinu.. .. eikai siihen vielä tekstiä ole.. :)
- asiallinen_tuntija
Oma vikansa, kun maahantuojaääliöt päättivätkin julkaista suoraan videolle vaikka katsojia olisi kyllä ollut teatteriinkin.
Kyllä sonta aina levitysluvan saa, kun päättäjinä on ihmisiä joille elokuva on vaan 8-16 päivätyö eikä intohimo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764