ärsyttävä tapa

mindetys

Kaapo on ruvennut seuraamaan mua ja isäntää joka paikkaan. Todella rasittavaa kun nouset aamulla sängystä niin koira tulee perässä. Menet vessaan niin ollaan oven takana odottamassa. Jos vähänkin liikahdat niin koira on salamana vieressä. Mikä ihme tuota eläintä vaivaa? Ei se ennen ole tuollainen ollut. Saiskohan sen jotenkin kitkettyä pois? Jos mie käsken sen mennä omalle paikalle, se menee kyllä.Mutta huono muistinen kun on niin kohta se on taas peesaamassa. Tuossa se nytkin könöttää vieressä.

21

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vanha Kaapo on? Risto seuraili pienempänä myös koko ajan joka paikkaan, oli kintuissa niin kiinni että aina meinasi siihen kompastua. Nyt vähän isompana on jäänyt vähemmälle ja katselee jo kauempaakin.

• mindetys

kohta nelivuotias. Kun ei se ennen oo tuollainen ollut niin sillä ihmettelen. Onkohan sillä tylsää. On jäänyt vähän vähemmälle aika sen kanssa kun meillä molemmilla on päättötyöt työn alla...mutta käydään me tietty noraalisti lenkit ja peuhataankin sen kans..hmmm....

• hatam

sitä että se ei seuraisi käskystäkään. Kyllä meilläkin koira mun perässäni kulkee, se on sille jotenkin vaistomaista, mutta ei se mua häiritse.

• mindetys

ja kyllä se ärsyttääkin jos totta puhutaan. Ei musta ole kiva että se on koko ajan jaloissa, meet mihin tahansa.hyvä kun en päälle astu. Ja kun se aloitti sen ihan yhtäkkiä..

• Samajuttu, yhdessä ollaan joka asiassa, meijän koirat kyllä seuraa niin tarkkaan että osaavat myös väistellä, joten ei ole vaaraa jäädä jalkoihin haukuilla. Aikasemmin kun asuttiin kolmessakerroksessa, sillon joskus otti päähän rapuissa kulkeminen, kun meni ylös tai alas niin tuo lauma oli aina perässä.

• grrrrrrrr

ja se seurailemalla yrittäisi ilmoittaa asiasta? Jotkut koirat sairastuessaan haluavat koko ajan olla omistajan lähellä.

• hatam

sairaana on aina haettu hiljaista paikkaa pois muiden silmistä.
        Mutta mistä noista aina tietää. Kyllä minun kaksi viimeistä sakua ovat olleet juuri tuollaisia seuraajia. Aina jaloissa.

• XSaphire

..mieleen. Vanha poikani kun alkaa mua koko ajan seurata, tiedän että se on kipeä. Se hakeutuu aina silloin ihmisen lähelle.

Toiset, 9 kuukauden ikäiden ja reilu 2-vuotias ovat taas aina seuraamassa, tosin ovat olleet aina. Rotukin kyllä on sellainen, että ne viihtyy koko ajan kyljessä ;) Eli jos ne eivät seuraile koko ajan, niin tiedän niiden olevan kipeitä ;) Niin ovat erilaisia..

• Joodå

Jopa eläinlääkärikirjassa neuvotaan ottamaan yhteyttä eläinlääkäriin, jos koira yhtäkkiä alkaa käyttäytymään vastoin tapojaan, niinkuin tässä nyt on tilanne. Jotakin hätä saattaa olla, vaikkei koira sitä muuten näyttäisi, kuin lisääntyneellä läheisyyden tarpeella.

• Lizzie

Mua seuraa koira ja kani melkein joka paikkaan... sit jos vähäkin liikahtaa niin molemmat pomppaa ylös, *huoh*.
      Mutta noihin tottuu kyllä, varsinkin jos keittiön suuntaan sattuu menemään niin yksin sinne ei oo mitään asiaan...molemmat on kyllä menossa mukana!

• ...

Meilläkin seurataan, kani perhana vaan aina tähtää justiin jalan alle. Minua se ei häiritse, joten en osaa valitettavasti neuvoa...

• minua seitsemän. Enkä pääse koskaan sinne hotelli helpoitukseenkaan yksin, vaan minä istun siinä yhdessä jutussa ja toiset ringissä edessäni katsellen ja seuraten tarkkaan tapahtumia.

• Koirakko

raskaana? Koirat vaistoavat nämä jutut ihmeen äkkiä.

• mindetys

siinäpä se taisi sitten tullakin..mie olen nimittäin raskaana:)

• hatam
        mindetys kirjoitti:

ja sitten vielä ihmettelet että onko koira sairas. Tuollaiset asiat se vaistoaa jo ennen kuin sinä itse tiedät mitään yhtään mitään.
        Mutta onneksi olkoon itsellesi ja tulevalle isälle.

• mindetys
        hatam kirjoitti:

ja sitten vielä ihmettelet että onko koira sairas. Tuollaiset asiat se vaistoaa jo ennen kuin sinä itse tiedät mitään yhtään mitään.
        Mutta onneksi olkoon itsellesi ja tulevalle isälle.

enhän mie osannut edes aavistaa että se seurais mua sen takia. No joo mutta kiitoksia:) Tässäpä sitten odotellaan uutta asukkia kesään asti. Meinaakohan se seurata mua koko tän ootusajan?:)

• hatam
        mindetys kirjoitti:

enhän mie osannut edes aavistaa että se seurais mua sen takia. No joo mutta kiitoksia:) Tässäpä sitten odotellaan uutta asukkia kesään asti. Meinaakohan se seurata mua koko tän ootusajan?:)

ja kesän jälkeen vielä (jos mahdollista) tiiviimmin.
        Kyllä sun nyt vain täytyy totutella siihen uuteen varjoosi.

• mindetys
        hatam kirjoitti:

ja kesän jälkeen vielä (jos mahdollista) tiiviimmin.
        Kyllä sun nyt vain täytyy totutella siihen uuteen varjoosi.

vissii pitää vaan tottua siihen peesaamiseen:)

• bereniken
        mindetys kirjoitti:

odotusta! Ja eikö jollain tavalla ole aika herttaista tuo Kaapon huolehtivaisuus :). Enkelikoirani oli odotusajat kanssa oikea perskärpänen ja sitten lapsia ei olisi halunnut näköpiiristä päästää pois.

• mindetys
        bereniken kirjoitti:

odotusta! Ja eikö jollain tavalla ole aika herttaista tuo Kaapon huolehtivaisuus :). Enkelikoirani oli odotusajat kanssa oikea perskärpänen ja sitten lapsia ei olisi halunnut näköpiiristä päästää pois.

nyt kun rupeaa ajattelemaan:) Se ei muuten lenkilläkään vedä enää yhtä paljon. Ihan kuin tietäis että äippä on vähän huonovointinen:)

• tiettyyn aikaan kuusta

ihmettelleee jotta onko äitee vakavastikin sairas..)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe