Tämä mutsin uusin tulokas, Tara: http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=24475&QtSession=071259eef042cdaec7f2fd11c20a71a9
Eikös olekin söpö?
14
668
Vastaukset
mutta mikäpä ei olisi,ainoat joista en pidä on shar peit ja se maailman rumin koira :)
kuvan koira. Mutta davalyan en ole ilkeä vaan realistinen, sinäkin vanhennut sinäkin vanhennut ja (hihii) rupsahdat.
- Hekotius
suomenpystykorvasta (mielikuvan takia) enkä monista vinttikoirista (puikulanaamat) =)
- Hekotius
umalehtinen kirjoitti:
kuvan koira. Mutta davalyan en ole ilkeä vaan realistinen, sinäkin vanhennut sinäkin vanhennut ja (hihii) rupsahdat.
mulla on jo nyt ison mahan kanssa melkoisen rupsahtanu olo... ja millaiseksi se olo muuttuu kun vauva syntyy ja nahka roikkuu niin kuin sillä shar peilla? :D
umalehtinen kirjoitti:
en silloinkaan muistuta maailman ruminta koiraa,ennemmin jopa shar peita :)
Hekotius kirjoitti:
mulla on jo nyt ison mahan kanssa melkoisen rupsahtanu olo... ja millaiseksi se olo muuttuu kun vauva syntyy ja nahka roikkuu niin kuin sillä shar peilla? :D
hyöty irti :)ajattele miten kätevää siinä vatsanahassa on kuskata vaikkapa pyykkejä ;)ja äkkiä se ainaskin multa on aina kutistunut enkä ole kyllä mikään jumppa tyyppi.
Hekotius kirjoitti:
kuin vasta tämänikäisillä. Nuorten nopea palautuminen on ärsyttävää mutta totta. Ja hiukan vanhempana jos pysyt hoikkana, niin vatsan yläpuolella sijaitsevat niin muuttuvat kahdeksi littanaksi nahan palaksi.
umalehtinen kirjoitti:
kuin vasta tämänikäisillä. Nuorten nopea palautuminen on ärsyttävää mutta totta. Ja hiukan vanhempana jos pysyt hoikkana, niin vatsan yläpuolella sijaitsevat niin muuttuvat kahdeksi littanaksi nahan palaksi.
nyt vähän positiivisempi kuva meille ;)tai kasvetaan isoiksi muttei aikuisiksi :)
- Hekotius
umalehtinen kirjoitti:
No johan on rohkaisevaa tekstiä =) Pitää hankkiutua vanhempana sopivan pullukaksi niin, ettei ne jutut muutu rukkasiksi ja niiden välistä löytyisi ainakin jotain muuta kuin pelkkä napa :D
...on kuin mikä =) Mutta tosiaan, harvapa koira on vauvana ruma =P
- insuliini
tua on varmaan söpöin mitä tuosta rodusta sitten olen aikoihin nähnyt katellut oon kamuille ym. mutta ei sitten noin söpöö että on ollut hyvä valinta ja tuuri teillä! :D =)
- exultimus
Ja iloisen näköinen.
- sudenkorento75
suhteettoman suuria korvia...onkos pikkuinen juonut redbullia (sekun antaa siivet) :-)
On suloinen ei voi mitään... - Koirakko
vaan komiasti pystyssä vaikka on noin pieni;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999