mun galleriasivuilta

löytyy uusi upea kuvamanipulaatio kaikille uteliaille :)

19

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...itse en saa yhtään kuvaa menemään läpi vaikka olen yrittänyt? En kyllä ole mikään haka näiden koneiden kanssa.

• töppö,

miten löydän galleriasivusi.en osaa etsiä kenenkään galleriaa

• mun nimimerkkiä vaikka siinä etusivulla :)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

mun nimimerkkiä vaikka siinä etusivulla :)

onko se galleria se jossa sinä seisot 3 koiran kanssa.ja jossa on juttua sinusta.anteeksi hirveesti tyhmyyteni

• töppö, kirjoitti:

onko se galleria se jossa sinä seisot 3 koiran kanssa.ja jossa on juttua sinusta.anteeksi hirveesti tyhmyyteni

juuri se se on ;)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

juuri se se on ;)

onko se yksi koira lyhytkarvainen kiinan pystykorva vai onko se pentu se musta

• töppö, kirjoitti:

onko se yksi koira lyhytkarvainen kiinan pystykorva vai onko se pentu se musta

se on pitkäkarvainen kiinanpystäri ja musta on newfoundlandinkoira :)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

Vielä kysyn onko nuo lisätty tuohon kuvankäsittelyohjelmalla.ei se tietenkään paha ole yritän vain selvittää "nerouteni" asteen kun en kerran tuntenut rotua.

• töppö, kirjoitti:

Vielä kysyn onko nuo lisätty tuohon kuvankäsittelyohjelmalla.ei se tietenkään paha ole yritän vain selvittää "nerouteni" asteen kun en kerran tuntenut rotua.

kunnon ohjelmaa koneelle asennettuna joten ihan on leikeltyjä kuvia,siksi pentukin vähän lyhytkarvaiselta voi näyttää :)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

kunnon ohjelmaa koneelle asennettuna joten ihan on leikeltyjä kuvia,siksi pentukin vähän lyhytkarvaiselta voi näyttää :)

nuo on siis skannerilla laitettu.en paljo itse osaa koneesta mitään mutta yritän opetella tuota kuvankäsittelyä ja myös skannausta.

• töppö, kirjoitti:

nuo on siis skannerilla laitettu.en paljo itse osaa koneesta mitään mutta yritän opetella tuota kuvankäsittelyä ja myös skannausta.

kanssa että tuo ukko laittais tuon kunnon kuvankäsittelyohjelman koneelle kun sellainen kerran on olemassa,olisi varmasti hyödyllinen kun alkaa niitä kotisivuja väsäämään :)

• davalyan kirjoitti:

ja sen pystärin minä sinulta vielä kyllä v... .
        Ajattelin vain oletko käyttänyt meidän trimmausohjetta????? Kuten tulevaisuudessa voin lähettää sulle sen henk.koht. ryppyvoide reseptin ennenkuin kulahdat.

• umalehtinen kirjoitti:

ja sen pystärin minä sinulta vielä kyllä v... .
        Ajattelin vain oletko käyttänyt meidän trimmausohjetta????? Kuten tulevaisuudessa voin lähettää sulle sen henk.koht. ryppyvoide reseptin ennenkuin kulahdat.

ehkä seuraan kuitenkin vielä jaah,hmm,noin 20 vuotta että tehoaako se ryppyvoide sinuun,sitten voin lainata respaa ;)

• mindetys

Tulee itelle koirakuume kun kattelee muitten koiria..todella suloisia!:)

• saisi katsella toisten koirista kuvia,ei sovi ainakaan mulle ;) vaikka rodut on rajallisia mitä itse ottaisin,niin ei johdu ulkonäöstä vaan käyttötarkoituksesta tai sellaisista,näön perusteella kelpaisi melkein kaikki :)

• mindetys
        davalyan kirjoitti:

saisi katsella toisten koirista kuvia,ei sovi ainakaan mulle ;) vaikka rodut on rajallisia mitä itse ottaisin,niin ei johdu ulkonäöstä vaan käyttötarkoituksesta tai sellaisista,näön perusteella kelpaisi melkein kaikki :)

Mie voisin ottaa vaikka kaikki maailman koirat jos se ois mahdollista:)
        Mieli muuttuu todella nopeasti lempparirotujen suhteen..nyt on kuitenkin pitänyt paikkansa Dobermann, welsh corgi pembroke ja leonberginkoira:D
        Ehkä mie sen corgin voisin hankkia..ois sopivan pikkunen nykyiseen asuntoon:)

• mindetys kirjoitti:

Mie voisin ottaa vaikka kaikki maailman koirat jos se ois mahdollista:)
        Mieli muuttuu todella nopeasti lempparirotujen suhteen..nyt on kuitenkin pitänyt paikkansa Dobermann, welsh corgi pembroke ja leonberginkoira:D
        Ehkä mie sen corgin voisin hankkia..ois sopivan pikkunen nykyiseen asuntoon:)

mahtuu melkein minne vaan ja on mukava,noista gorgien,gööttien,mäyristen ym mallisista haluaisin,iik,tunnustanko Bassetin :)
        ne on niin ihania lerppa lurppa korvia,varsinkin pentuna :)

• Shirie

Heh ... kaikki "nallet" kelpaisivat mullekin. Upeita. Nii ja huomenta vaan!

• suomi,tai ainakin yleiset koirat:) ai että tykkään yleisistä koirista,se on niin sopiva...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe