laitoin tän jo illalla mutta linkki ei tykkää toimia .
Jos pätkässä ei näy koiria niin klikkaa nuolta oikealle kuvan yläpuolella.
Kaksoisklikkaamalla kuvaa se näkyy koko näytöllä.
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=56
on maha tosi kipeä kun naurattaa vieläkin niin paljon :)
Sanokaa jos ei vieläkään toimi (vaikka klikkaa nuolta oikealle) niin poistan tämän.
se piristys..
9
397
Vastaukset
- satu!!!
ainakaa saa näkyviin..
- Natta0
pahus.. se on kuva 57/jotain..
- Shirie
Hyvää Huomenta sullekin ... tällai pitäis päivän alkaa. Jotkut tilanteista on kuin suoraan meiltä ...
- hatam
oli mullekkin ihan tuttu. Kerran mentiin eikä meinattu samalla tavalla jäistä katua pitkin.
- Shirie
hatam kirjoitti:
oli mullekkin ihan tuttu. Kerran mentiin eikä meinattu samalla tavalla jäistä katua pitkin.
Mulla on tänään dead-line suurinpiirtein kaikkeen opiskeluaineistoon, joten vastailen ajatukset kilon kappaleissa ja tökkien ... odottakaapan ensi viikkoa!!!
...sillä linkillä tuli ainaki mulle joku toinen, semmonen liikennemerkkijuttu.
- grrrrrrrrrrrrr
Tuo pätkä on suoraan hassuista kotivideoista, tulee tänään neloselta...vinkkinä, jos haluat lisää samaa lajia.
- Natta0
kun näkyiskin nelonen, asutaan niin korvessa että on vaan 3kanavaa..
- grrrrrrrr
Natta0 kirjoitti:
kun näkyiskin nelonen, asutaan niin korvessa että on vaan 3kanavaa..
toivotaan, että kotivideot tulevat DVD-jakeluun, tai teille dikipoksi:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009