En tiedä onko tästä nippetiedosta teille mitään iloa, mutta kerron kuitenkin.
Tein äskettäin havainnon, että keskustelu, johon itsekin olin osallistunut, oli siirretty toiselle palstalle. Ellen olisi huomannut tietoa galleria-sivultani, olisin luullut sitäkin juttua poistetuksi. Rekisteröimättämälle nimimerkille vastaavaa ilmoitusta ei systeemi ilmeisesti pysty välittämään.
Ehdotan siis, että kirjoittaisitte ainakin ne kaikkein kuolemattomimmat jutut rekisteröidyllä merkillä. Voisitte paremmin seurata, mitä jutuillenne tapahtuu, jos ne katoavat alkuperäiseltä paikaltaan. (En luule rekisteröinin uhkavan intimiteettisuojaa.)
PS: Mielestäni on ihan sama millaisella nikillä ihmiset kirjoittavat. Juttuja luen ihan yhtä mielelläni. ;)
Kadonneen viestin metsästäjille
8
695
Vastaukset
- keskiyonkehraaja
Sellanen tappelus palsta?
En tiedä minne mun juttu Ajomiehen kanssa meni, mutt ilmeisesti hän on henkilö jonka kanssa täällä ei voi ees tapella:))
Pikkasen herkkähipiäinen tyyppi kyllä joten keskustelua tuskin olisi hänen kanssaan saanut edes aikaiseksi.
hakulaitteetkin vuoden jäljessä...- olen tätä
50 palstaa seurannut, niin mainitsemasi nikki keskustelee enimmäkseen itsekseen eri nikeillä. Näinhän se on, kun itse kysyy ja itse vastaa niin ei tule mitään hirveen hillittömiä riitoja. Mua vain huvittaa ne jutut ja en viitsi edes lukea hänen ketjustansa muuta kuin alun. Se riittä ja sanoo jo kaiken.
olen tätä kirjoitti:
50 palstaa seurannut, niin mainitsemasi nikki keskustelee enimmäkseen itsekseen eri nikeillä. Näinhän se on, kun itse kysyy ja itse vastaa niin ei tule mitään hirveen hillittömiä riitoja. Mua vain huvittaa ne jutut ja en viitsi edes lukea hänen ketjustansa muuta kuin alun. Se riittä ja sanoo jo kaiken.
aikamoine juttu,jos olis ittensä kanssa eri mieltä....:D
- mie taas
mii-su kirjoitti:
aikamoine juttu,jos olis ittensä kanssa eri mieltä....:D
kai?eikun....
olen tätä kirjoitti:
yksittäisen nikin tekemisiin, kerron lukemastani.
Jostain täällä olen lukenut, että jos ylläpito havaitsee samalta koneelta käytävän "keskustelua itsensä kanssa", se riittää perusteluksi koko viestiketjun poistamiseen.- skitsoko?
mie taas kirjoitti:
kai?eikun....
kun on tehtävä joku tärkeä päätös, juttelen itseni kanssa. Esitän eri vaihtoehtoja. Asiaahan on tarkasteltava eri puolilta, että osaa tehdä päätöksen. Sen tosin näkee vasta myöhemmin, oliko se oikea, vai joutuiko riitaan itsensä kanssa..
- Marion.T
optimisti-orvokki kirjoitti:
yksittäisen nikin tekemisiin, kerron lukemastani.
Jostain täällä olen lukenut, että jos ylläpito havaitsee samalta koneelta käytävän "keskustelua itsensä kanssa", se riittää perusteluksi koko viestiketjun poistamiseen.kyllä täältä saakin poistaa jutut jotka on itsensä kanssa kirjotellu.
Marion.T kirjoitti:
kyllä täältä saakin poistaa jutut jotka on itsensä kanssa kirjotellu.
että sitä pitää julkisesti täällä palstalla jutella,ku sitä vois hyvin istua yksiksee vaikka keittiössä ja rupatella itsensä kanssa...:)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965