KÄÄK

puhuri

Mä tahdon keskustella jostain harmittomasta täällä kahvilassa. Mites menee? Onhan säitä pidellyt! Onko ollut kiirettä töissä? Joko on selvillä joulusuunnitelmat? Saatko välipäivät vapaata? Onko mummo ollut terveenä? Joko eno löysi uuden työpaikan? Teetkö glögiä illalla? Tuleeko kumminkaima kylään viikonloppuna? Laitoitko jo jouluvaloja? Pitäiskö autoon vaihtaa öljyt? Menikö pitkään työkaverin tupaantuliaisissa? Oliko uus luukku kiva? Onko naapurilla uus auto? Minkä merkkinen? Joko Koistisen tenava on päässyt terapiaan? Ostitko uuden puhelimen? Mistä löysit niin mukavan posliinimaaluaskerhon? Voiks siellä tehdä kaappikellon kanssa? Kuka tuli aamuyöstä Leenan asunnosta? Onko yläkerran Lasse löytänyt uuden muijan? Minkä cd:n ostit viime viikolla?

Perskele! Jatkakaa ite!

20

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas uusi

auto. Osti uuden farmari Volvon. Hellästi hoitelee joka päivä.:o)

• puhuri

Minkä värinen? Onko automaattilaatikko? Onko farmari vai sedani? Vihdoinkin päästiin keskustelun makuun!

• puhuri

Olikin farmari! Onko isokin lauma mukuloita niillä?

• on auto
        puhuri kirjoitti:

Olikin farmari! Onko isokin lauma mukuloita niillä?

väriltään ja mukoloita kolme. Perheauto, mutta isäntä kertoi silti olevan ahdas. Tavaratila ei riitä kaikkien tavaroille.

• puhuri
        on auto kirjoitti:

väriltään ja mukoloita kolme. Perheauto, mutta isäntä kertoi silti olevan ahdas. Tavaratila ei riitä kaikkien tavaroille.

Jos ne harrastaa niin paljon, että on paljon kamaa. Kai niillä joku kauppakassi sit on kans?

• on käytössä
        puhuri kirjoitti:

Jos ne harrastaa niin paljon, että on paljon kamaa. Kai niillä joku kauppakassi sit on kans?

Opel Astra ja sillä käy töissä. Samalla hoituu kauppareissut.

Puhutaanko jostain muusta. Tulen kateelliseksi. :o)

• taksirapu

...ajelin koko yön pikkujoululaisia huonossa säässä ympäri seutua !

• puhuri

jatkuu huono sää!

• kysymyksiisi

Hyvin. Juu, lumi on kivaa. On. Ei. En. Kuolleet jo 20 ja 40 vuotta sitten. Kuollut jo 15 vuotta sitten. En. Ei tule. En. Kohta varmaan tarttis. En käynyt. En tiedä. Joku käytetty. Volvo vissiin. En tunnekkaan. En. En edes etsinyt. Eiks niille oo oma kurssi? En tiedä, oisko itse ollut. Yläkerrassa asuu joku vanha eukko ja tyttärensä. En ostanut yhtään CD:tä.

Jep jep.

• puhuri

Noinhan ne asiat saa selvitettyä!

• mahdollisesti
        puhuri kirjoitti:

Noinhan ne asiat saa selvitettyä!

vielä muuta selvitettävää? Samallahan nuokin menisivät nyt kun vauhtiin pääsi.

• puhuri
        mahdollisesti kirjoitti:

vielä muuta selvitettävää? Samallahan nuokin menisivät nyt kun vauhtiin pääsi.

Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Selvenneä vaan nekin mitä en huomaa kysyä.

• kysymyksiä....

jos summassa valitsen yhden niistä vastattavaksi..hetkinen panen silmät kiinni ja tökkään ruutuun...

Ahaa"menikö pitkään työkaverin tupaantuliaisissa" tulipa helppo rasti vastata, kolmeen :)

• puhuri

ja hauskaakin varmaan oli?

• Mökkö

Kiitti, täytyykin varmaan tarkistaa, onko autossa vielä öljyt tallella. CD:itä ei oo tullut ostettua, kun ei ole pleikkaria. Pari eroottista on kyllä hankittu ihan varoiksi.

Naapuri tarvitsisi uuden ruohonleikkurin, mutta nyt ei ole niin kiirettä. Mulla on lankapuhelimia vaikka kuinka monta, mut ei oo enää lankaa.

Ja Leenan asunnosta mulla ei oo mitään kommenttia.
      Mummo on kuollu.

• puhuri

mummon sielulle sitten.

• **Leena..

mun uusi sulhasehdokas, vasta kahdeskymmenesviides tässä kuussa, ettei siitä nyt tarvi mitään haloota nostaa. ;)))

• puhuri

Eipä sullakaan sit oikeen oo käyny flaksi.

• Tuli tuossa mieleen, naapuri laittoi just ulkokynttelit palamaan, ahah kun tuli jouluinen tunnelma.

• puhuri

kyllä tulet kummasti luo tunnelmaa. Onks sillä uus auto kans?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      94
      2713
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1734
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1640
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe