Viikon feministisen iskulauseen on voittanut upean paluun tehnyt "jorojukka-kukka"!
:D
Se löytyy tuossa alempana ja menee näin:
"On lottovoitto löytää väkivallaton mies."
;D
Tuohon voisi vielä lisätä että,
Röööyh!
Viikon iskulause!
48
3097
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Tilastoihin perustuen, jotka kertovat perheväkivallan yleisyydestä sanon, että on lottovoitto löytää väkivallaton mies. Mistä nuo tilastot sitten kertovat, jos eivät tosiaan siitä, että väkivaltaa on paljon perheissä.
Se on ikävää, mutta väärää puuta ivaat, kun valitset minut kohteeksi.
Valitse nyt, hyvä tavaton sentään, ivasi kohteeksi se väkivaltainen mies, josta sinäkin kärsit.- Suomi24 palkintotiimi
Röööyh!
:D - Hasasin
Ja näin örähti Jöris suuressa viisaudessaan... RÖYH täältäkin...
- jorojukka-kukka
Hasasin kirjoitti:
Ja näin örähti Jöris suuressa viisaudessaan... RÖYH täältäkin...
Saavatko väkivaltaiset miehet sinulta minkäänlaista viestiä?
- Sivustaseuraaja.
jorojukka-kukka kirjoitti:
"Saavatko väkivaltaiset miehet sinulta minkäänlaista viestiä?"
Siis suurin enemmistö miehistä, niin kuin haluat viestittää?
Joo, röyh, röyh, nöff, nöff, oletko antifeministi pukeutunut femakoksi vai ihan aito feministi? - jorojukka-kukka
Sivustaseuraaja. kirjoitti:
"Saavatko väkivaltaiset miehet sinulta minkäänlaista viestiä?"
Siis suurin enemmistö miehistä, niin kuin haluat viestittää?
Joo, röyh, röyh, nöff, nöff, oletko antifeministi pukeutunut femakoksi vai ihan aito feministi?Kuulehan, ettei miesten väkivaltaisuus yhtään vähene sillä, että sitä miesten puolelta vähätellään. En halua viestittää mitään varsinaisia määriä - tutkimukset ovat sitä varten, että niistä selviävät määrät.
Naisia on paljon, eikä kaikille naisille tahdo riittää sitä väkivallatonta miestä. Syytön minä tähän olen. - Sivustaseuraaja.
Kuulehan, ettei miesten väkivaltaisuus yhtään vähene sillä, että sitä miesten puolelta vähätellään. En halua viestittää mitään varsinaisia määriä - tutkimukset ovat sitä varten, että niistä selviävät määrät.
Naisia on paljon, eikä kaikille naisille tahdo riittää sitä väkivallatonta miestä. Syytön minä tähän olen.Provosoiden? Ainakin oman mielenterveytesi puolesta toivottavasti provosoiden "lottovoitosta" löytää "väkivallaton mies".
Mutta provoisoidaanpa sovinistipossulle takaisin :D
Röööyh!
;D - Siv.seur.
Kuulehan, ettei miesten väkivaltaisuus yhtään vähene sillä, että sitä miesten puolelta vähätellään. En halua viestittää mitään varsinaisia määriä - tutkimukset ovat sitä varten, että niistä selviävät määrät.
Naisia on paljon, eikä kaikille naisille tahdo riittää sitä väkivallatonta miestä. Syytön minä tähän olen.No sinä et ainakaan vähättele.
HAHAHAHA!
:D - jorojukka-kukka
Provosoiden? Ainakin oman mielenterveytesi puolesta toivottavasti provosoiden "lottovoitosta" löytää "väkivallaton mies".
Mutta provoisoidaanpa sovinistipossulle takaisin :D
Röööyh!
;DEdelleen selitän samaa ja toistan itseäni. Kun naisia on niin paljon, on lottovoitto löytää hyvä mies, joka ei ryyppää, joka on vastuuntuntoinen, joka osaa sitoutua, joka ei juokse vieraissa, joka ei ole väkivaltainen jne.....ja jolla pirulauta on vielä annos huumoriakin tallella.
Riittäisiköhän tämä nyt millään selitykseksi. Sillä tuosta lottovoittoajatuksesta pidän ehdottomasti kiinni ja sen takana seison. Oma puolisoni on väkivallaton. - (Psykologi) siv.seur
Naisia on paljon, eikä kaikille naisille tahdo riittää sitä väkivallatonta miestä. Syytön minä tähän olen.Haluat siis kostaa jostain miehille.
Mistä? - jorojukka-kukka
(Psykologi) siv.seur kirjoitti:
Haluat siis kostaa jostain miehille.
Mistä?Ai se... No nyt ymmärsin.
- (Psykologi)
Ai se... No nyt ymmärsin.
Mistä haluat kostaa?!
HAHAHAHA! - Sivustaseuraaja.
Edelleen selitän samaa ja toistan itseäni. Kun naisia on niin paljon, on lottovoitto löytää hyvä mies, joka ei ryyppää, joka on vastuuntuntoinen, joka osaa sitoutua, joka ei juokse vieraissa, joka ei ole väkivaltainen jne.....ja jolla pirulauta on vielä annos huumoriakin tallella.
Riittäisiköhän tämä nyt millään selitykseksi. Sillä tuosta lottovoittoajatuksesta pidän ehdottomasti kiinni ja sen takana seison. Oma puolisoni on väkivallaton.No sitten varmaan ajattelet kaikkia muita naisia olevan todella huonoissa tilanteissa?
Olet siis lottovoittaja! Muilla naisilla ON asiat TODELLA HEIKOSTI!
HAHAHAHA!
Paistaa läpi. Hio retoriikkaasi, on jo päivänselvää että koet jostain kostonhimoa!
:D - Korppi
ei ole yhtään väkivallatonta miestä?
- jorojukka-kukka
(Psykologi) kirjoitti:
Mistä haluat kostaa?!
HAHAHAHA!No sellainen tumma viininpunainen. Oikeastaan ihan näppärä. Virtaviivainen ja kaikilla herkuilla. Tottakai.
- jorojukka-kukka
Korppi kirjoitti:
ei ole yhtään väkivallatonta miestä?
Nyt kyllä kannattais harkita optikolla käyntiä. ;)
- (Psykologi)
No sellainen tumma viininpunainen. Oikeastaan ihan näppärä. Virtaviivainen ja kaikilla herkuilla. Tottakai.
Röööyh!
Olet paljastettu!
Haluat kostoa.
:D - jorojukka-kukka
No sitten varmaan ajattelet kaikkia muita naisia olevan todella huonoissa tilanteissa?
Olet siis lottovoittaja! Muilla naisilla ON asiat TODELLA HEIKOSTI!
HAHAHAHA!
Paistaa läpi. Hio retoriikkaasi, on jo päivänselvää että koet jostain kostonhimoa!
:DHarvoin sellainen ostonhimo iskee.
- jorojukka-kukka
(Psykologi) kirjoitti:
Röööyh!
Olet paljastettu!
Haluat kostoa.
:DNo toki, maksoihan se ja ihan liikaa, mutta kerrankos sitä innostuu..
- (Psykologi)
Harvoin sellainen ostonhimo iskee.
Olemme jo jorojukan päässä.
Kosto!
Jee! :D
Kerro, kerro kuvastin, miksi jorojukka haluaa kostaa "miehille"? - jorojukka-kukka
(Psykologi) kirjoitti:
Olemme jo jorojukan päässä.
Kosto!
Jee! :D
Kerro, kerro kuvastin, miksi jorojukka haluaa kostaa "miehille"?Osto on kyseessä. Osto O-kirjaimella.
- Psykologi
No toki, maksoihan se ja ihan liikaa, mutta kerrankos sitä innostuu..
auto, virtaviivainen punainen, maksoi liikaa, kerran innostuu...
Psykoanalyysit sikseen. Oikeassa tai ei olet jo paljastettu. Kosto on koko feminismisi motiivi.
Vaihda vaikka se auto ruotsinlaivaan, ei paljon tosiasiaa muuta.
HAHAHAHA!
:D - Psykologi
Osto on kyseessä. Osto O-kirjaimella.
kiinnostaa tämä jankkaaminen?
HAHAHAHA!
;D - jorojukka-kukka
Psykologi kirjoitti:
auto, virtaviivainen punainen, maksoi liikaa, kerran innostuu...
Psykoanalyysit sikseen. Oikeassa tai ei olet jo paljastettu. Kosto on koko feminismisi motiivi.
Vaihda vaikka se auto ruotsinlaivaan, ei paljon tosiasiaa muuta.
HAHAHAHA!
:DNo tottakai minulla on vielä sekin. Vanha ja hyvä palvelija. En siitä luovu ihan helpolla. Pitää vaan viedä ulos joku päivä ja piiskalla oikein kunnolla röykyyttää. :)
- jorojukka-kukka
Psykologi kirjoitti:
kiinnostaa tämä jankkaaminen?
HAHAHAHA!
;DSinähän se siinä jankkaat. Minä vastaan kohteliaasti, kun kysytään. Nääs.
- (Psykologi)
No tottakai minulla on vielä sekin. Vanha ja hyvä palvelija. En siitä luovu ihan helpolla. Pitää vaan viedä ulos joku päivä ja piiskalla oikein kunnolla röykyyttää. :)
Koko feminismisi motiivi on siis kosto miehille.
Jotenkin säälittävää.. - Psykologi
Sinähän se siinä jankkaat. Minä vastaan kohteliaasti, kun kysytään. Nääs.
No miksi et vastaa kysymykseen?
Toistetaan:
Onko KOSTO feminismisi motiivi? - jorojukka-kukka
(Psykologi) kirjoitti:
Koko feminismisi motiivi on siis kosto miehille.
Jotenkin säälittävää..Ihan hyvä ehdotus. Kun sen pesettää, tulevat värit paremmin esiin. Mutta ensin se pitää kyllä piiskata ja kunnolla.
- jorojukka-kukka
Psykologi kirjoitti:
No miksi et vastaa kysymykseen?
Toistetaan:
Onko KOSTO feminismisi motiivi?Useinmiten vaatteita. Hmmm...tai jotain kodin pikkuesineitä.
- (Psykologi)
Ihan hyvä ehdotus. Kun sen pesettää, tulevat värit paremmin esiin. Mutta ensin se pitää kyllä piiskata ja kunnolla.
...jatketaanko loputtomiin...
HAHAHAHA!
;D
KOSTO
KOSTO
KOSTO
KOSTO
KOSTO - (Psykologi)
Useinmiten vaatteita. Hmmm...tai jotain kodin pikkuesineitä.
KOSTO
KOSTO
KOSTO
KOSTO
;D - jorojukka-kukka
(Psykologi) kirjoitti:
...jatketaanko loputtomiin...
HAHAHAHA!
;D
KOSTO
KOSTO
KOSTO
KOSTO
KOSTOVoihan sen viedä yläkertaankin. Onpahan sitten siellä sellainen rauhallinen mietiskelypaikka. Itseasissa niin minä teenkin. Hyvä vinkki, kiitos sinulle!
- jorojukka-kukka
(Psykologi) kirjoitti:
KOSTO
KOSTO
KOSTO
KOSTO
;DEhdottomasti.
- ((((sama kaveri))))
Voihan sen viedä yläkertaankin. Onpahan sitten siellä sellainen rauhallinen mietiskelypaikka. Itseasissa niin minä teenkin. Hyvä vinkki, kiitos sinulle!
*kuiskaa*
((((PSSSST))))
((((Ei kerrota muille. Saat viimeisen sanan olet kyllä sen arvoinen))))
HAHAHAHAHA!
:D - Sivustaseuraaja.
Ehdottomasti.
Röööyh!
:D - aiotko
Suomi24 palkintotiimi kirjoitti:
Röööyh!
:Dkaunkin jatkaa röyhtimistäsi?
- I.Loyola
Haluaisit varmaan kokeillä seinäkukkasein...
- Korppi
Nyt kyllä kannattais harkita optikolla käyntiä. ;)
vartaat ->Todennäköisyys voittaa päävoitto Lotossa on 1/15 380 937. Eli on varsin TN. ettei suomessa ole yhtään väkivallatonta IHMISTÄ...
No ehkä Suomalainenmies ei ole ihan päävoitto? - I.Loyola
Ehdottomasti.
Kyllä varmaan, jos seinäkukkasten asiantuntija niin sanoo...
- joo-o
Lottovoiton todennäköisyys on 1/15 380 937.
Suomessa on n.5 miljoonaa asukasta, joista puolet miehiä.Tämä tarkoittaa sitä, että Suomessa ei ole väkivallattomia miehiä.
Yhdysvaltain asukasluku on 280 miljoonaa joista puolet miehiä.Tulokseksi saadaan hulppeat 9 väkivallatonta miestä.
Ei olisi uskonut! Väkivallaton mies = lottovoitto?
Naurettavaa.
Lottovoitto on harvinainen juttu, valtaosa uhkapelureista ei voita.
Tuossahan siis sanotaan, että valtaosa miehistä olisi väkivaltaisia. Ei pidä paikkaansa. Väkivaltaiset miehet ovat poikkeus, ei toisinpäin.
- Dekas- -Aake-
"tilastoihin perustuen".
- Lottovoittaja
että on lottovoitto löytää miehiä vihaamaton nainen
- eijuuvaarinhousut
Kumman ottaisitte ensi viikolla: päävoiton Lotossa vai suomalaisen miehen ...
Eipä juuri mene aikaa pohtimiseen.- yksineläjä
Kumman ottaisit ensi viikolla: suomalaisen miehen vai ei suomalaista miestä. Ei siinäkään tarvitsisi kauan pohtia.
- eijuuvaarinhousut
yksineläjä kirjoitti:
Kumman ottaisit ensi viikolla: suomalaisen miehen vai ei suomalaista miestä. Ei siinäkään tarvitsisi kauan pohtia.
Ensi viikolla ehdottomasti ei ketään miestä :D. Ei pohtimista.
- Nimimerkkierkki
kuin aivan tyypillistä feminististä propagandaa.
- Sanelma
En kyllä mitenkään osaa yhdistää lottovoittoa mieheen - väkivaltaiseen tai väkivallattomaan, sama se. Vai onko sukunimi Onassis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116