Kusetettu?

Hyväuskoinen hölmö?

Onko kellään tietoa Acode (www.acode.fi) nimisestä nettikaupasta? Oletteko tilanneet sieltä tavaraa ja miten on toiminut?
Itse tilasin viime maanantaina kannettavan ja tavaraa 1400euron edestä, maksoin tyytyväisenä E-maksuna saman tien, jotta on sekin asia hoidossa. Tavaran piti tulla sivuston mukaan 1-3työpäivässä kotiin, tilasin ja maksoin postin keltaisesta kuljetuksesta, mutta nyt sunnuntaihin mennessä mitään ei ole kuulunut, ja nettisivuilla luvataan ilmoittaa jos tilaus viivästyy. Kaikkea tavaraa oli sivujen mukaan varastossa kymmeniä kappaleita joten toimitusvaikeuksista ei pitäisi olla kysymys.
Vähän alkaa jo huolestuttaa..
Pitää maanantain soittaa ja kysellä tavaran perään.

Taitaa olla viimeinen kerta kun netistä ostan jotain ja maksan ennen kun tavara on kädessä. Tollaset toimijat jotka vähät välittävät asiakkaistaan pilaavat muidenkin maineen.

36

7050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan

      viivästyksiä saattaa tulla vaikka tilaisi mistä.

      • hyväuskoinen

        No joo, kyllähän sen ymmärtää jos tulee viivästyksiä, mutta jos firman sivuilla varta vasten sanotaan, että "toimitusaika 1-3 työpäivää ja ilmoittavat jos tulee viivästyksiä.." niin silloin oletan että myös toimivat niin. Ja kaikkea tilaamaani tavaraa oli firman sivuilla varastossa kymmeniä kappaleita. Lähetin sähköpostitse viikolla kyselyä mutta vastausta ei ole tullut. No, pitää yrittää soitella maanantai-aamusta ja tiedustella tavaroiden kohtaloa. Toivottavasti tosiaan hätäilen turhaan.


      • kuin että olisi
        hyväuskoinen kirjoitti:

        No joo, kyllähän sen ymmärtää jos tulee viivästyksiä, mutta jos firman sivuilla varta vasten sanotaan, että "toimitusaika 1-3 työpäivää ja ilmoittavat jos tulee viivästyksiä.." niin silloin oletan että myös toimivat niin. Ja kaikkea tilaamaani tavaraa oli firman sivuilla varastossa kymmeniä kappaleita. Lähetin sähköpostitse viikolla kyselyä mutta vastausta ei ole tullut. No, pitää yrittää soitella maanantai-aamusta ja tiedustella tavaroiden kohtaloa. Toivottavasti tosiaan hätäilen turhaan.

        tavarat sillä myyjällä vaan niitä on sielä mistä niille tulee tavarat.ne saa itse päivässä tavarat ja lähettää eteenpäin.


      • vielä tähän
        kuin että olisi kirjoitti:

        tavarat sillä myyjällä vaan niitä on sielä mistä niille tulee tavarat.ne saa itse päivässä tavarat ja lähettää eteenpäin.

        että tuon firman toiminnasta en tiedä vaan puhuin että usein menee noin.en tiedä onko tällä liikkeellä ne omassa varastossa vai mistä saa tavarat.


    • Verkkokauppaaja

      Itse olen tilannut mm. mp3 soittimen ja hiiren verkkokaupassa.Tuli kotiin noin 4 päivässä.Palvelu on hyvin toiminut verkkkaupassa...

      http://www.verkkokauppa.com

    • Pende

      tietoa, mutta älä nyt vielä revi pelihousujasi, luulisin sen tulevan jahka ehtii. Vasta ensiviikon jälkeen kantsii alkaa lämpenemään.
      Usein noilla "verkkokaupoilla" ei ole minkäänlaista häristintä varastossaan, siis niillä ei ole edes varastoa, ne myy jonkun tukun varastosta, eli ovat tavallaan vain kaupparatsuja, kone asunnon nurkassa ja bisnis pyörii. Olen itsekin ostanut moisesta ja tavaran oli juuri toimittanut aivan eri instanssi, laskutus meni vain myyjän kautta. Verkkokauppa comilla taitaa olla omia varastoja, mutta ei viikko ole sielläkään aivan matti toimitukseen.
      Lisäksi nuo verkkokaupat ei herääkään ennen kuin eurot on heidän tilillään, senjälkeen aletaan haalimaan tavaraa...

    • Itellä on 2 kertaa kestänyt 3 viikkoa tavaroiden tulo.
      Varastosaldot on maahantuojan varastosta. Koitappa vaikka katsoa eri myyjien saldoja niin huomaat niiden olevan melkein 1:1

    • mitä se näytti?

      Mitä näytti tuotteiden varastosaldot? Nehän näkyvät tilattaessa. jos tuotteita varastossa 0 saldona, niin tuskin tulee edes parissa viikossa ;)

      • hyväuskoinen

        Kyllä tilatessa oli jokaista tuotetta varastosaldona kymmenittäin.Ei pitäisi siitä olla kiinni. Ellei se varastosaldo sitten satu tosiaan olemaan jonkun maahantuojan saldo tuon verkkokaupan sijasta niinkuin joku tuossa aiemmin epäili. Noh, kaikenkaikkiaan harmittaa joka tapauksessa kun ei saa tavaroitaan sillon kun luvataan. Ja jos sivuilla lukisi että toimitus sitten kun joku sattuu tuotteet jostain löytämään, niin tilaamatta olisi jäänyt. Kyllähän toimitusaika on ostopäätöksen kriteeri, siinä missä hinta ja laatukin.


    • Ei näytä hyvältä
    • Vain luottokortilla maksaminen on turvallista ennakkomaksamista. Jos ei tavaraa kuulu, ei tarvitse loppupeleissä maksaakaan.

    • huolestu

      Minä ostin tietsikan pari viikkoa sitten ko. putiikista ja ei ollut mitään ongelmia. Vajaa vuorokausi meni tilauksesta, kun laitteen kotiini toivat.

      • ukkeli

        juu u...noilla verkkokaupoilla kun yleensä on noi sivut ja saldot suoraan linkki maahantuoja/tukkuri sivuille ja ottavat pienen siivun välistä...
        ongelmana onkin se, että jos jotain konetta mallia xyz on varastosaldon mukaan xx kpl...niin samaan aikaan joku iso ketju täräyttää sieltä juuri tuon xx määrän tilaukseen.....siinä voi huonolla tuurilla mennä viikkoja ennenkuin seuraava mälli kyseistä myllyä rantautuu suomeen :)


      • minä? Ei täällä ennen ole ketään "huolestu":a näkynyt. Ties vaikka olisit tässä keskusteltavan lafkan edustaja kun niin salaisuuden verhon takaa kirjoittelet.

        Täysin todistusarvottomia "todistuksia" nämä.


      • huolestu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        minä? Ei täällä ennen ole ketään "huolestu":a näkynyt. Ties vaikka olisit tässä keskusteltavan lafkan edustaja kun niin salaisuuden verhon takaa kirjoittelet.

        Täysin todistusarvottomia "todistuksia" nämä.

        Ei ole ennen näkynyt, mutta nyt näkyy. Ethän sinäkään itsestäsi mitään kerro, vain tuon typerän nimimerkkisi takaa kirjoittelet.

        En ole lafkan edustaja, vaan asiakas ja tyytyväinen sellainen. Sain siis alle vuorokaudessa kannettavan kotiini.

        Toivottavasti hyväuskoinen kertoo, että miten homma etenee.


      • huolestu
        huolestu kirjoitti:

        Ei ole ennen näkynyt, mutta nyt näkyy. Ethän sinäkään itsestäsi mitään kerro, vain tuon typerän nimimerkkisi takaa kirjoittelet.

        En ole lafkan edustaja, vaan asiakas ja tyytyväinen sellainen. Sain siis alle vuorokaudessa kannettavan kotiini.

        Toivottavasti hyväuskoinen kertoo, että miten homma etenee.

        Huomasinkin tuolta toiselta saitilta, että hyväuskoinen oli saanut laitteen. Kuten arvelinkin posti oli syynä tilauksen tökkimiseen..

        Hyväuskoinen näytti myös tilanneen saman laitteen kuin minä - FS A1667G. Ilmeisesti ko. laite on niin uusi, että sitä ei ns. tavallisen kaupan hyllyiltä vielä löydy. Taitavat myydä kai ensin vanhat mallit pois..


      • huolestu kirjoitti:

        Ei ole ennen näkynyt, mutta nyt näkyy. Ethän sinäkään itsestäsi mitään kerro, vain tuon typerän nimimerkkisi takaa kirjoittelet.

        En ole lafkan edustaja, vaan asiakas ja tyytyväinen sellainen. Sain siis alle vuorokaudessa kannettavan kotiini.

        Toivottavasti hyväuskoinen kertoo, että miten homma etenee.

        sen typerän nimimerkkini historiasta voi katsoa aiemmat viestini. Siitä voi sitten arvioida kuinka typerä tyyppi on kyseessä. Jos ei ole historiaa eikä haluja sellaisen muodostamiseen, arvioi siinä sitten. Se on oma valinta, millaista uskottavuutta tarinoilleen haluaa.


      • Pende
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        sen typerän nimimerkkini historiasta voi katsoa aiemmat viestini. Siitä voi sitten arvioida kuinka typerä tyyppi on kyseessä. Jos ei ole historiaa eikä haluja sellaisen muodostamiseen, arvioi siinä sitten. Se on oma valinta, millaista uskottavuutta tarinoilleen haluaa.

        että jepellä on melkoinen identiteettikriisi jos täytyy tuollaisia niminerkkejä käyttää...
        Ja samaa todistaa mäcciuskontokin...


    • Moiset yrittäjät pannaan

      Oman kokemuksen perusteella ei kannata maksaa etukäteen tilaamaansa tavaraa. VAIN postiennakolla tilattuna on turvallista ja myyjääkin enempi kiinnostaa tavaran toimitus.
      Mielestäni ne on "persaukisten" firmoja, jotka eivät toimita tavaraa kuin käteismaksua vastaan.
      Jos eivät vastaa viesteihin, niin omistaja kyllä löytyy esim. kaupparekisteritiedoista.

      • Visalla tai muulla luottokortilla tilaaminen on kaikkein turvallisinta. Et ole todellisuudessa maksanut penniäkään ennen kuin olet tutkinut saamasi tavaran ja hyväksi todennut.

        Postiennakkoa ei voi luottokortilla maksaa. Kun paketti on kourassa, rahatkin ovat menneet!


      • Miten on
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Visalla tai muulla luottokortilla tilaaminen on kaikkein turvallisinta. Et ole todellisuudessa maksanut penniäkään ennen kuin olet tutkinut saamasi tavaran ja hyväksi todennut.

        Postiennakkoa ei voi luottokortilla maksaa. Kun paketti on kourassa, rahatkin ovat menneet!

        En ymmärrä miksi luottokortilla ostaminen olisi sen turvallisempaa. Jos olet tilannut tavaran, niin et kai voi noin vain perua kauppaa. En ole koskaan tarvinnut tai käyttänyt luottokorttia.


      • aikaa
        Miten on kirjoitti:

        En ymmärrä miksi luottokortilla ostaminen olisi sen turvallisempaa. Jos olet tilannut tavaran, niin et kai voi noin vain perua kauppaa. En ole koskaan tarvinnut tai käyttänyt luottokorttia.

        purkaa kauppa.
        Eli netissä sama sääntö kuin postimyynnissä. 14 vrk aikaa purkaa kaupaa eikä tarvitse edes perustella syitä.


      • Miten on kirjoitti:

        En ymmärrä miksi luottokortilla ostaminen olisi sen turvallisempaa. Jos olet tilannut tavaran, niin et kai voi noin vain perua kauppaa. En ole koskaan tarvinnut tai käyttänyt luottokorttia.

        nyt. Asiakaan vaatimasta kaupan perumisesta ei puhuta, vaan siitä jos nimenomaan myyjä on omalla toiminnallaan faktisesti perunut kaupan.

        Jos luottokorttifirman asiakasyritys ei käyttäydy asiallisesti eli esimerkiksi jättää Visalla maksetun tavaran toimittamatta, asiakas ilmoittaa Luottokuntaan että se osuus Visa-laskusta on osoittautunut perusteettomaksi eikä sitä makseta. Sitten Luottokunnan taholta käydään sen huijarifirman kimppuun. Jotenkin näin homma etenee.

        Tästäkin syystä voi olla taivaallisen varma, että kaikki Visalla maksettu tulee kyllä asiakkaalle niin nopeasti kuin mahdollista ja oikeana toimituksena.

        Ennakkotilisiirtojen kanssa on vähän toisin. Rahathan on jo saatu, joten mikäs kiire siinä enää on?


      • Pende
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        nyt. Asiakaan vaatimasta kaupan perumisesta ei puhuta, vaan siitä jos nimenomaan myyjä on omalla toiminnallaan faktisesti perunut kaupan.

        Jos luottokorttifirman asiakasyritys ei käyttäydy asiallisesti eli esimerkiksi jättää Visalla maksetun tavaran toimittamatta, asiakas ilmoittaa Luottokuntaan että se osuus Visa-laskusta on osoittautunut perusteettomaksi eikä sitä makseta. Sitten Luottokunnan taholta käydään sen huijarifirman kimppuun. Jotenkin näin homma etenee.

        Tästäkin syystä voi olla taivaallisen varma, että kaikki Visalla maksettu tulee kyllä asiakkaalle niin nopeasti kuin mahdollista ja oikeana toimituksena.

        Ennakkotilisiirtojen kanssa on vähän toisin. Rahathan on jo saatu, joten mikäs kiire siinä enää on?

        ei liene faktisesti aivan noin yksinkertainen, sillä mm. kuluttajansuojaviranomaiset eivät ole aivan noin hätäisiä eli kehottavat antamaan toimittajalle parikin viikkoa aikaa toimittaa tavaraa, mutta yleensä asiakkaista piittaavat nettikaupat ilmoittavat jos on ongelmia saada tuotetta tai on vallan estynyt toimittamaan ja ilmoittavat kyselemättä palauttavansa maksun tai voi valita jonkun vastaavan tuotteen.
        En usko myöskään Luottokunnan hyökkäävän aivan heti kenenkään kimppuun sillä kyse on myyjän ja ostajan välisestä suhteesta, eikä Luottokunta sekoa siihen kun mainitut osapuolet hoitavat suhteensa siihen sopimuksen mukaisesti.
        Ellei Luottokuntaa huijata ei Luottokunta puutu asiaan, se ole asianosainen.
        Poliisiviranomainen on sitten se joka hoitaa myyjän ja ostajan välisiä asioita ellei muuten päästä sopuun.
        Asiakas voi perua netti- ja postimyyntikaupan halutessaan 14 vrk. kuluessa ja jos tuote on vahingoittumaton oikeutettu saamaan koko kauppahinnan takaisin.
        Aivan samoin luottokorttikaupassa myyjä on saanut rahat välittömästi tililleen, eli kiire lienee samansuhtainen, asiakas vaan luulee maksavansa tuotteen jälkikäteen, hänhän maksaa Luottokunnalle velkansa saldoa.
        Rahaliikenteessä ei voi koskaan olla "taivaallisen varma", mutta Luottokunta takaa että MYYJÄ saa saatavansa tiettyyn luottorajaan saakka, sehän on pelin idea.


      • Pende kirjoitti:

        ei liene faktisesti aivan noin yksinkertainen, sillä mm. kuluttajansuojaviranomaiset eivät ole aivan noin hätäisiä eli kehottavat antamaan toimittajalle parikin viikkoa aikaa toimittaa tavaraa, mutta yleensä asiakkaista piittaavat nettikaupat ilmoittavat jos on ongelmia saada tuotetta tai on vallan estynyt toimittamaan ja ilmoittavat kyselemättä palauttavansa maksun tai voi valita jonkun vastaavan tuotteen.
        En usko myöskään Luottokunnan hyökkäävän aivan heti kenenkään kimppuun sillä kyse on myyjän ja ostajan välisestä suhteesta, eikä Luottokunta sekoa siihen kun mainitut osapuolet hoitavat suhteensa siihen sopimuksen mukaisesti.
        Ellei Luottokuntaa huijata ei Luottokunta puutu asiaan, se ole asianosainen.
        Poliisiviranomainen on sitten se joka hoitaa myyjän ja ostajan välisiä asioita ellei muuten päästä sopuun.
        Asiakas voi perua netti- ja postimyyntikaupan halutessaan 14 vrk. kuluessa ja jos tuote on vahingoittumaton oikeutettu saamaan koko kauppahinnan takaisin.
        Aivan samoin luottokorttikaupassa myyjä on saanut rahat välittömästi tililleen, eli kiire lienee samansuhtainen, asiakas vaan luulee maksavansa tuotteen jälkikäteen, hänhän maksaa Luottokunnalle velkansa saldoa.
        Rahaliikenteessä ei voi koskaan olla "taivaallisen varma", mutta Luottokunta takaa että MYYJÄ saa saatavansa tiettyyn luottorajaan saakka, sehän on pelin idea.

        on kyllä tarkka siitä, että huijarimyyjät poistetaan sen kumppanuuslistoilta. Asiakkaan huijaaminen on Luottokunnankin huijaamista, silloinhan prosessi ei toimi siten kuin Luottokunta ja myyjäliike ovat keskenään sopineet (ja lakikin vaatii).

        Käytännössä tässä ei tietenkään puhuta mistään parista viikosta vaan 3-6 viikosta riippuen siitä mihin kuukauden aikaan osto on tehty. Jos myyjä ei sitten ole täyttänyt velvollisuuksiaan vielä seuraavan laskun eräpäivänkään lähestyessä, ostaja voi reklamoida Luottokuntaan ja jättää maksamatta tämän myyjän osuuden Visa-laskusta.

        Käytännössä on siis erittäin harvinaista, että Visalla maksettua ostosta ei toimitettaisi – jos firma yleensä aikoo jatkaa toimintaansa.


      • Pende
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        on kyllä tarkka siitä, että huijarimyyjät poistetaan sen kumppanuuslistoilta. Asiakkaan huijaaminen on Luottokunnankin huijaamista, silloinhan prosessi ei toimi siten kuin Luottokunta ja myyjäliike ovat keskenään sopineet (ja lakikin vaatii).

        Käytännössä tässä ei tietenkään puhuta mistään parista viikosta vaan 3-6 viikosta riippuen siitä mihin kuukauden aikaan osto on tehty. Jos myyjä ei sitten ole täyttänyt velvollisuuksiaan vielä seuraavan laskun eräpäivänkään lähestyessä, ostaja voi reklamoida Luottokuntaan ja jättää maksamatta tämän myyjän osuuden Visa-laskusta.

        Käytännössä on siis erittäin harvinaista, että Visalla maksettua ostosta ei toimitettaisi – jos firma yleensä aikoo jatkaa toimintaansa.

        harvinaista se on käytännössä verkkopankkikaupassakin jos firma aikoo jatkaa toimintaansa.
        Olisin myös kysynyt millaista evidenssiä Luottokunta tarvitseee todetakseen myyjän huijariksi, riittääkö siihen ostajan näkemys?
        Olisin myös kysynyt vaikkapa yhtä huijarimyyjää joka on poistettu listoilta ostajan reklamoinnin vuoksi?


      • Pende kirjoitti:

        harvinaista se on käytännössä verkkopankkikaupassakin jos firma aikoo jatkaa toimintaansa.
        Olisin myös kysynyt millaista evidenssiä Luottokunta tarvitseee todetakseen myyjän huijariksi, riittääkö siihen ostajan näkemys?
        Olisin myös kysynyt vaikkapa yhtä huijarimyyjää joka on poistettu listoilta ostajan reklamoinnin vuoksi?

        tehokas, joten minäkään en tiedä yhtäkään tapausta jossa huijarimyyjän kanssa olisi sopimus purettu. Luultavasti noita silti suurten lukujen lain mukaan on.

        Yksi asiakas ei varmaan riitä kuin omaan tapaukseensa, mutta riittävän monestahan syntyy yleisempi näyttö.

        Enivei, luottokortilla maksaminen näyttää olevan erittäin turvallista ja siitähän tässä oli kysymys. Tavara tulee ja rahat menee aivan kuten kuuluukin. Ja tosiaan, ne rahat lähtee omalta tililtä vasta seuraavan kuun viimeisenä päivänä jos kaikki on OK.


    • Toimintaa

      Jos uhkaat perua kaupan, niin uskoisin kyseisen firman toimittavan tilaamasi tavarat mahdollisimman nopeasti. Keino, joka tepsi esim. hakkis.comin kohdalla.

    • kyselijä

      kiinnostaa tietää saitko jo koneesi tai onko vastattu mitään miksi ei ole vielä tullut?

      • saaneen. On ilmeisesti valitellut asiasta monessa eri paikassa ja jättänyt sitten ainakin tämän roikkumaan. Käytöstä sekin.


      • Hyväuskoinen

        No sain sen koneen sittenlopulta ja nyt on sitten uutta selviteltävää. Ensimmäiseksi havaitsin että näppäimistö pitää hermoille käyvää räminää/helinää kirjoitettaessa. Näppäimistön oikea puoli on jotenkin irti alustastaan ja painettaessa näppäimiä näppäimistö joustaa ~1mm alaspäin ennenkuin näppäimet alkavat painua. Tästä aiheutuu hermoille käyvää ääntä ja näppäintuntuma on varsin huono. Vika esiintyy vain oikealla puolella näppäimistöä. Vuorokauden kunnioitettavan käyttöiän jälkeen näppäimistö sitten lakkasikin toimimasta kokonaan...
        nyt on Fujitsu Siemesille laitettu sähköpostitakuuhuoltokutsupyyntö asian tiimoilta, katsotaan mitä tapahtuu. Pakko sanoa että hieman harmittaa..


      • heka
        Hyväuskoinen kirjoitti:

        No sain sen koneen sittenlopulta ja nyt on sitten uutta selviteltävää. Ensimmäiseksi havaitsin että näppäimistö pitää hermoille käyvää räminää/helinää kirjoitettaessa. Näppäimistön oikea puoli on jotenkin irti alustastaan ja painettaessa näppäimiä näppäimistö joustaa ~1mm alaspäin ennenkuin näppäimet alkavat painua. Tästä aiheutuu hermoille käyvää ääntä ja näppäintuntuma on varsin huono. Vika esiintyy vain oikealla puolella näppäimistöä. Vuorokauden kunnioitettavan käyttöiän jälkeen näppäimistö sitten lakkasikin toimimasta kokonaan...
        nyt on Fujitsu Siemesille laitettu sähköpostitakuuhuoltokutsupyyntö asian tiimoilta, katsotaan mitä tapahtuu. Pakko sanoa että hieman harmittaa..

        tänne koneestasi: http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=1&thread=414586&start=0&msRange=15


      • että fujitsussa vikaa
        Hyväuskoinen kirjoitti:

        No sain sen koneen sittenlopulta ja nyt on sitten uutta selviteltävää. Ensimmäiseksi havaitsin että näppäimistö pitää hermoille käyvää räminää/helinää kirjoitettaessa. Näppäimistön oikea puoli on jotenkin irti alustastaan ja painettaessa näppäimiä näppäimistö joustaa ~1mm alaspäin ennenkuin näppäimet alkavat painua. Tästä aiheutuu hermoille käyvää ääntä ja näppäintuntuma on varsin huono. Vika esiintyy vain oikealla puolella näppäimistöä. Vuorokauden kunnioitettavan käyttöiän jälkeen näppäimistö sitten lakkasikin toimimasta kokonaan...
        nyt on Fujitsu Siemesille laitettu sähköpostitakuuhuoltokutsupyyntö asian tiimoilta, katsotaan mitä tapahtuu. Pakko sanoa että hieman harmittaa..

        miksi en ole yhtään yllättynyt?no onneksi huolto pelaa sen minkä kerkiää kun joka toinen vähintään sinne päätyy melkein heti.


    • kusetetuksi tullut

      Tilasin kannettavan tietokoneen Acodesta ja tilauksesta puuttui luvattu lisävaruste. Otin yhteyttä Acodeen ja he kieltäytyivät lähettämästä lupaamaansa lisävarustetta. Vein asian kuluttajariitalautakuntaan, mutta Acoden omistajaa ei saatu kiinni edes haastemiehen avulla. Firma siis huijaa tahallaan ja osaa vielä välttää kuluttajariitalautakunnan yhteydenotot ja välttää siksi mustalle listalle joutumisen.

      • kokemuksia myös

        itselläkin. Tilasin sieltä tietokoneen joka kyllä saapui, mutta kone ei suostunut edes käynnistymään. Yritin ottaa yhteyttä kauppaan puhelimitse useita kertoja sekä sähköpostilla mutta ketään ei saa kiinni eikä kukaan vastaa sähköposteihin.
        Onneksi sain palautettua koneen maahantuojalle joka lupasi toimittaa uuden koneen tilalle.

        Tuon lisäksi kauppa jätti toimittamatta ostamani lisälaitteen ja yrityksistäni huolimatta en saanut laitetta tai rahoja takaisin koska puhelimeen/sähköposteihin ei vastata.
        Uskomatonta miten tuollainen liike edes voi olla olemassa!!!
        Muutaman päivän vielä jaksan odotella jonka jälkeen otan kuluttariitalautakuntaan yhteyttä.


      • jatkuu näemmä
        kokemuksia myös kirjoitti:

        itselläkin. Tilasin sieltä tietokoneen joka kyllä saapui, mutta kone ei suostunut edes käynnistymään. Yritin ottaa yhteyttä kauppaan puhelimitse useita kertoja sekä sähköpostilla mutta ketään ei saa kiinni eikä kukaan vastaa sähköposteihin.
        Onneksi sain palautettua koneen maahantuojalle joka lupasi toimittaa uuden koneen tilalle.

        Tuon lisäksi kauppa jätti toimittamatta ostamani lisälaitteen ja yrityksistäni huolimatta en saanut laitetta tai rahoja takaisin koska puhelimeen/sähköposteihin ei vastata.
        Uskomatonta miten tuollainen liike edes voi olla olemassa!!!
        Muutaman päivän vielä jaksan odotella jonka jälkeen otan kuluttariitalautakuntaan yhteyttä.

        Tyttäreni tilasi sieltä koneen ja eihän sitä ole näkynyt. Lupasivat sivustoillaan 1..3 päivää. Yhteenkään viestiin tai puhelimeen herra Passila ei suvaitse vastata. Saas nähdä kuinka käy. Ei voi muuta sanoa kuin että kaikenlaisia täällä kulkee vapaana. No kai tyttäreni seuraavalla kerralla katsoo tarkemmin mistä ostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

      Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      63
      2319
    2. En rehellisesti usko et oisit

      Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

      Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

      Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1549
    5. Näin sinusta taas unta!

      Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1508
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

      Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Olet muutenkin tyhmä

      Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1121
    8. Se sinun kaipauksen kohde

      Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

      Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

      Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe