Suomi menetti kolmasosan sokerijuurikaskiintiöstään ja toisen tehtaansa. Ruotsi sai Suomen kiintiön ja säilyttää molemmat tehtaansa. Komissio antoi Suomelle luvan maksaa suomalaiselle viljelijälle hehtaarikorvausta. Missä voitto luuraa?
torjuntavoitto
9
1126
Vastaukset
ulkoistettiin rajojen ulkopuolelle.
- Isäntä
Maksattaa Ranskalaisille viljelijöille kaksinkertaisen ha tuen että se siitä sitten...
- samat
sanoi paperiliiton pueenjohtaja Ahonen kun selitti jäsenilleen viime kesän tappio-sopimusta...voin kertoa teille sen jälkeen alkoi papliiton alasajo,eli teillä on sama kohtalo,tervetuloa globaalin vietäväksi
- ei peltoo
kyl ne nyt taitaa pistää suomalaisen juurikaan suohon. pieni hetki vielä ja sit toinenkin tehdas lopetetaan ! mut samahan se taitaa olla kun aina maksetaan oli juurikaita tai ei ???
- j ahonen
marssii kaikesta huolimatta presitentin vastaan otolle linnaan maha pystyssä...renikat rinnassa..
http://www.soneraplaza.fi/uutiset/artikkeli/0,2936,h-8482_a-29212533_feed-1,00.html
- Veijo
Suomen EU-tuet ovat suurimmaksi osaksi näitä "lupa maksaa kansallisia tukia" -tyyppisiä "eu-tukia" .
Ovatko suomen neuvottelijat niin nyhveröitä vai missä vika piilee?
Taitaa olla niin, että suomen keputtimille on tärkeää vain tuki tukiraha ja rahantulo, ei se kuka sen maksaa.
Aivan sama heille tuleeko raha mistä milloinkin.
Tosi isänmaallinen edustaja siellä hyppisi jo pöydille ja kävisi euroopan unionin yhteisen rahamassin kimppuun eikä rokottaisi alinomaa suomalaisia veronmaksajia ja aiheuttaisi juopaa viljelijöiden ja muun väestön välille.- enää jaksa
kun kaikki tietää mistä kaikki johtuu...
- isänmaan petturi
enää jaksa kirjoitti:
kun kaikki tietää mistä kaikki johtuu...
pahinta luokkaa. Voi helvetin helvetti miten voidaan vääristellä neuvottelutulosta ja kehua omaa osaamattomuutta!! Pieni Suomi on huutolaispoikanen, eikä ministeri osaa mitään muuta kuin valehdella tappion voitoksi. Mikä voitto on maksaa itse itselleen tukea? Mikä voitto on menettää tuhansia työpaikkoja ja toinen tehtaista? HÄPEÄ KORKEAOJA jos edes osaat.
- häveta
isänmaan petturi kirjoitti:
pahinta luokkaa. Voi helvetin helvetti miten voidaan vääristellä neuvottelutulosta ja kehua omaa osaamattomuutta!! Pieni Suomi on huutolaispoikanen, eikä ministeri osaa mitään muuta kuin valehdella tappion voitoksi. Mikä voitto on maksaa itse itselleen tukea? Mikä voitto on menettää tuhansia työpaikkoja ja toinen tehtaista? HÄPEÄ KORKEAOJA jos edes osaat.
vaan valehtelee minkä kerkiää, ja viis veisaa viljelijöistä. Ajaa pelkästään omaa etuaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009