Auttakaa! Sain kaverilta tällaisen 10€ setelin, mikä näyttää väärennetyltä. UV-valossa en ole seteliä käyttänyt, mutta allekirjoitus on omituinen ja turvaviiva on valoa vasten katsottaessa väärässä kohdassa. Seteli on melkein saman värinen kuin normaali 10€ seteli, mutta se tuntuu jotenkin sileämmältä. Mitenkäs on?
Onko tämä seteli väärennetty??
7
2416
Vastaukset
- pyydä
pyydä jotai tarkastaan että onko se aito vai väärennetty, MUTTA ÄLÄ YRITÄ MAKSAA SILLÄ! Euro seteleissä on semmonen "vika" että turvalangan paikka saattaa vaihdella millin tai pari. Tai sitten voit viedä sen poliisilaitokselle ja sit haastat sun kaveris oikeuteen...
Allekirjoituksia on tällä hetkellä kirjoitettu kahden eri henkilön toimesta. Nuo muut turvatekijät voit tarkistaa tuosta linkistä: http://www.euro.ecb.int/fi/section/recog/10euro.html
- jaajaa
Sain 20 euron setelin kaupasta vaihtorahana sen paperi on paljon paksumpaa kuin muissa ja einiin sileätä.
Tuolla linkissä puhuttiin jotain puuvilla paperista????kaikki vesileimat ja hologrammit löytyy kullä.
- jjjjjjj
Vein sen kauppaan ja ne vetivät sen sellaisesta sinisestä tarkistuskoneesta läpi.
- olit sitte..
..hymyssä suin ja totesit "et ostin näitä miljoonan edestä, euron kappale"
- practical_joke
Pienenä poikana otettiin viisikymppisistä turvalangat veke. En tiedä menikö pankin tappioks aikanaan..
- sva
-Löysin eilen väärennetyn viiden euron setelin, mutta heitin sen heti pois.
-Jaa. Mistä tiesit, että se oli väärennetty?
-No koska siinä luki että 500 euroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039