Kumman kaa...

sinä haluaisit silmätysten seurustella ja miksi:

Jari Sarasvuon vai Hannu Taanilan?
(minä valitsisin Taanilan, koska haluaisin kuunnella hänen näkemyksiään erilaisista asioista)

Hannele Laurin vai Lenita Airiston?

6

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä uskon vakaasti, että sekä Jari Sarasvuo että Hannu Taanila osaavat molemmat kertoa näkemyksiään erilaisista asioista, mutta Hannu Taanila ilmeisesti tekee sen halvemmalla. Verotietojen perusteella Jari Sarasvuon tulot ovat niin suuret, että hän ei varmasti avaa suutaan kovin pienellä rahalla, joten Hannu Taanila on Sinulle varmasti edullisempi valinta.

Jos minun miehenä pitäisi valita se, keskustelenko mieluummin Lenita Airiston vai Hannele Laurin kanssa, niin taitaisin silloin jättää keskustelutuokion kokonaan väliin ja menisin Essolle kaljalle. Molemmat mainitut naiset vaikuttavat niin turhamaisilta, että ei minulla ole heille mitään annettavaa. Eivät nämä naiset ollenkaan ymmärtäisi viisaan kansanmiehen järkeviä puheita, joten on oikein hyvä, että koskaan ei samaan kahvipöytään jouduta.

• keskustella?

Kenen kanssa sinä haluaisit oikeasti keskustella?
        Ja kenet tahtoisit tavata ihan muissa merkeissä? - Noista kauniista, julkisista naisista meinaan.;))

• Pirre*

tietenkin, tykkään hänen perusteellisuudestaan, jolla hän kertoo asioista ja ilmiöistä ennen ja nyt... ilmeisesti hän ei julkaise mitään ns. mutun pohjalta...hänellä tuntuu olevan laaja tietämys melkein kaikista maailman asioista...lisäksi hän pystyy viiltävään sarkasmiin, on jopa ivallisen tuntuinen..

Joskus on tuntunut melkein siltä, ettei nyt Aatamiin ja Eevan asti tarvitsisi mennä, kun hän ryhtyy jotain asiaa perustelemaan..:)

Joskus nuorempana en tykännyt hänestä yhtään, ehkä antipatiani olivat perua hänen muinoisista televisio esiintymisistään, radiossa hän on minusta parhaimmillaan..

Lenitanhan mie valitseisin, hän on viisas lörpöttelijä, jota ei varmaan pidä erehtyä aliarvioimaan ulkokuoren ja "kevyen" ensivaikutelman perusteella...ja hän on varmasti hauskakin...jos haluaa..

• LPolku

Sarasvuo on pelkkä pelle.

• rosalii

esiintyvät taiteilijat ovat, varmaankin, yksityiselämässään aivan eri kuin mitä julkisesti näyttävät
      saattaisi tulla aikamoinen mielikuvien ja todellisuuden törmäys jos
      ihan seurustelu asteelle johtaisi tuttavuus

jos tarkoitat tätä?

no Taanilan kanssa kirkossa voisi olla mahtavaa, hänhän soittaa urkuja.
      jotain "tokkaataa"...aaah ( termeistä ei hajuakaan)

• Tunnen molemmat

Olen joutunut tekemisiin molempien kanssa. Molemmat ovat varsin epämiellyttäviä ihmisiä.

Jari Sarasvuon kanssa olen joutunut tekemisiin työni kautta. Hän on erittäin rahanhimoinen ihminen. - Hänen alaisensa Trainers' Housessa eivät pidä hänestä. Hän vaatii pelkkää myyntiä, myyntiä, myyntiä! Palvelun laadulla ei ole väliä.

Taanilan olen tavannut muuten. Hän oli samassa koulutuksessa kuin minä. Hän on paitsi ruma myös omituinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe