Onko kokemusta minkälaisista perässäjuostavista lumilingoista, mikä tulisi mökille huussin polun aukaisuun.Tekeekö niillä mitään vai onko massikan perään asennettu se ainoa oikea.
Lumilinko mökkikäyttöön
11
12076
Vastaukset
- Kunttajussi
Kun hätä on suurin on työkin jo tehty.Jos hyysipolokua meinaat aukaasta,niin lapiolla se tuloo tehtyä pikkupakon takia nopiaa ja aivan ilimatteeksi.Siinon suuri vaara jotton keriinny pieru tulla varren kans kun nypit vielä linkua käyntihin, jos sattuu olemahan vaikka bensa lopus.
- muute
Niitä lumilinkoja on muute startista käynnistyviä mallejaki.
- Maan ilveilijä
muute kirjoitti:
Niitä lumilinkoja on muute startista käynnistyviä mallejaki.
Kai se massikkakin on,en oo kuullu narusta nypittävästä massikasta.
- juostavissa
Maan ilveilijä kirjoitti:
Kai se massikkakin on,en oo kuullu narusta nypittävästä massikasta.
On perässä juostavissa linkoissa sähköstarttikin,mutta useinmiten 240V:lla(Ariens poikkeus eli 12V).Tarvitaan siis jatkojohtoa jotta napin painallus auttaa.Ja tietty juuri silloin,lumimyräkän keskellä,on sähköt poikki.
- volvo bm
juostavissa kirjoitti:
On perässä juostavissa linkoissa sähköstarttikin,mutta useinmiten 240V:lla(Ariens poikkeus eli 12V).Tarvitaan siis jatkojohtoa jotta napin painallus auttaa.Ja tietty juuri silloin,lumimyräkän keskellä,on sähköt poikki.
eiks niiden ns isomman "paremman" lumilingon hinnalla osta jo majurin ja siihen käytetyn lingon perään ei tarvi pelleillä.majuri tosin tarvii tonttia senverran et sillä on jotain tekemistäkin.meillä ollu taavetti 30 v sillä nyt on tehty pöllinajoakin. kaveri osti jontikan ja romun lingon perään on kehunut et on hyvä, ei aina tarvi naapurin ukkoa pyytää, kuin ei tiedä tuleeko vai ei.
- ja halpa
on potta.
- SIVUSTA SEURANNUT
Katsoppa google/HONDA lumilingot ja sieltä tyyppi HS 622 HTS ei puutu kuin ajovalo.
- justavissa
SIVUSTA SEURANNUT kirjoitti:
Katsoppa google/HONDA lumilingot ja sieltä tyyppi HS 622 HTS ei puutu kuin ajovalo.
Äkkiseltäänaika kallis linko 55cm työleveydellä.Hyvä varmaan kylläkin.Jonkun Husqvarnan liki 80cm levyisen saa 1700e.
Yksi edullinen vaihtoehto potan lisäksi on laittaa lankut tolppien varaan huusille asti.Voi juosta lankkuja pitkin ja pidätellä... - routsa
SIVUSTA SEURANNUT kirjoitti:
kyllä tossa kyseisessä mallissa on ajovalo.HS 622
- lumetpois
osta tarpeeks tehokas linko niin pärjäät vaikka olisi enemmänkin tullut lunta ......tommoisilla "10hv" teholuokkaa olevilla puhkot polun sellaiseen 60-70 cm hankeen ,,,eikä oo paljon välii onko puuteria vai nuoskalunta...esim Murray 9/27 k-raudasta sähkö ja narustartilla on mulla mökillä ja hyvin on polut auennut....lähtee kyllä narullakin käyntiin tosi kevyesti....noilla halvemmilla "5hv" malleilla pärjäät kyllä semmoiseen 40-50senttiin asti , mutta lumen on sitten parempi olla melko kuivaa....märkä lumi tahtoo pakkautua poistotorveen........ja sit tietysti halvemmissa ja pienemmissä katsottava ehdottomasti että on myös poistoputkessa oma syöttökierukka,,,elikkä ovat 2-toimilinkoja......
Elikkä mitä enemmän tehoa ,,,sitä paremmin pärjäät myös huonoissa olosuhteissa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009