Hei
Kellään kokemuksia Tomtom-navigaattorista, tai ylipäätään gps-anturista tuulilasin sisäpuolella?
Joissain autoissa gps ei toimi tuulilaskin jonkun rakenteellisen ominaisuuden(?) takia, miten mahtaa olla -05 fokuksissa ja c-maxissa(itsellä)???
Navigaattori
9
1534
Vastaukset
- JJL
Moi,
Itselläni -05 Focus ja TomTom GO 300 yhdistelmä pelaa mainiosti. - focus2001
otsikon mukainen yhdistelmä löytyy itseltä ja toimii hienosti.
Itse olen käsittänyt että näiden ikkunoiden takaa ei välttämättä toimi kunnolla, joissa on sisäänrakennettu radioantenni. Mutta eihän se radioantenni koskaan ole tuulilasissa.Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?
Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.
Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?- Yks vaan
Rakentelija kirjoitti:
Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?
Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?Ainakin puhelimen navigore toimii moitteetta lämmitettävän tuulilasin kanssa.
- WaltzingMatilda
Rakentelija kirjoitti:
Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?
Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?Ainakin isännän TomTom 300 opasti hämmästyksekseni meikäläistä kotiin tuossa juuri eräänä iltana kun poimin miehen kyytiin (autoni on C-Max 2.0 diesel lämmitettävällä tuulilasilla ja navigaattori oli kassissa).
- MMV
Ainakaan tuohon seitensatasen TomTomin kanssa ei ole sen kummemmin ongelmia C-Maxin kanssa vaikka pääsääntöisesti asusteleekin Burstner Elegance I 647:n kabiinissa.
- countergear
Kiiitoksia asiallisista vastauksista, näiden perusteella uskaltaa tompan tinkauskierrosta lähteä tekemäänkin!
- focus2001
Veljekset keskinen juuri hetki sitten mainosti tomtom go 300 sarjalaista hintaan 449e tms.
myös edullinen tanskalainen kauppa skandinavian kartalla http://www.itwebbuy.net/
Ihan noin vertailun vuoksi
- Namiska
kuulemma heikentää singnaalia, jolloin voi olla ulkoisen antennin tarve.
Itse hain Keskiseltä Tom tom 300 449€.
Pääteitten ulkopuolella saattaa mennä 5 vuotta sitten oikaistua tietä väärän kautta. Samoin meiltä kaupunkiin ohjaa "nopein reitti" valinnalla sivutietä pitkin vaikka se on vain vain 300m lyhempi ja käytännössä hitaampi.
Samoin se ei aina oikein tiedä missä kukin tie muuttaa nimeään. Jos kuuntelee pelkkää ohjetta, eikä katso karttaa, niin ei tiedä kääntyä.
Kaupungissa erittäin tarkka, näkee hyvin lukea seuraavan poikkikadun nimen ruudulta ja ohjeet pelaa.
Naisääni ääntää virolaisittain, miesääni OK.
Käyttö äärettömän helppoa ja nopeaa, kiinnitys tuulilasiin tosi hyvä.
Kannattaa ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532129En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3631478Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969