Navigaattori

countergear

Hei

Kellään kokemuksia Tomtom-navigaattorista, tai ylipäätään gps-anturista tuulilasin sisäpuolella?
Joissain autoissa gps ei toimi tuulilaskin jonkun rakenteellisen ominaisuuden(?) takia, miten mahtaa olla -05 fokuksissa ja c-maxissa(itsellä)???

9

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJL

Moi,

Itselläni -05 Focus ja TomTom GO 300 yhdistelmä pelaa mainiosti.

• focus2001

otsikon mukainen yhdistelmä löytyy itseltä ja toimii hienosti.

Itse olen käsittänyt että näiden ikkunoiden takaa ei välttämättä toimi kunnolla, joissa on sisäänrakennettu radioantenni. Mutta eihän se radioantenni koskaan ole tuulilasissa.

• Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

Tuli vain ekana mieleen, ei kokemusta.

Taikka tuo lämpöä heijastava lasi, kuinka siinä pelittää?

• Yks vaan
        Rakentelija kirjoitti:

Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

Ainakin puhelimen navigore toimii moitteetta lämmitettävän tuulilasin kanssa.

• WaltzingMatilda
        Rakentelija kirjoitti:

Miten mahtaa olla? Häiritseekö lämmitettävä tuulilasi, sehän on ohutta metallilankaa täynnä?

Ainakin isännän TomTom 300 opasti hämmästyksekseni meikäläistä kotiin tuossa juuri eräänä iltana kun poimin miehen kyytiin (autoni on C-Max 2.0 diesel lämmitettävällä tuulilasilla ja navigaattori oli kassissa).

• MMV

Ainakaan tuohon seitensatasen TomTomin kanssa ei ole sen kummemmin ongelmia C-Maxin kanssa vaikka pääsääntöisesti asusteleekin Burstner Elegance I 647:n kabiinissa.

• countergear

Kiiitoksia asiallisista vastauksista, näiden perusteella uskaltaa tompan tinkauskierrosta lähteä tekemäänkin!

• focus2001

Veljekset keskinen juuri hetki sitten mainosti tomtom go 300 sarjalaista hintaan 449e tms.

myös edullinen tanskalainen kauppa skandinavian kartalla http://www.itwebbuy.net/

Ihan noin vertailun vuoksi

• Namiska

kuulemma heikentää singnaalia, jolloin voi olla ulkoisen antennin tarve.
      Itse hain Keskiseltä Tom tom 300 449€.
      Pääteitten ulkopuolella saattaa mennä 5 vuotta sitten oikaistua tietä väärän kautta. Samoin meiltä kaupunkiin ohjaa "nopein reitti" valinnalla sivutietä pitkin vaikka se on vain vain 300m lyhempi ja käytännössä hitaampi.
      Samoin se ei aina oikein tiedä missä kukin tie muuttaa nimeään. Jos kuuntelee pelkkää ohjetta, eikä katso karttaa, niin ei tiedä kääntyä.
      Kaupungissa erittäin tarkka, näkee hyvin lukea seuraavan poikkikadun nimen ruudulta ja ohjeet pelaa.
      Naisääni ääntää virolaisittain, miesääni OK.
      Käyttö äärettömän helppoa ja nopeaa, kiinnitys tuulilasiin tosi hyvä.
      Kannattaa ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      66
      2379
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1755
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1604
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe