Minua kiinnostaisi tietää mitä koirani hyötyy, kun maksan koiraveroa? Asun Tampereella ja asuinalueellani on 2 roskista kakkapusseja varten...toinen kerrostalojen välissä ja toinen Vaakonpuistossa. Lähellä ei ole esim. koirapuistoa missä voisi päästää koiran kirmailemaan. Liittyykö koiravero jotenkin eläinlääkäri palveluihin? Mistä minä maksan?
koiravero
9
475
Vastaukset
sinä maksat :)
kaikenlaisiin koirakuluihin vedotaan kun veroa peritään mutta palveluita ei juurikaan näy :)- hatam
koiraverosta etkä sinäkään. Ainoa joka siitä jotakin saa on Tampereen Kaupunki.
Vai on siellä teillä päin jopa kaksi roskista? Tässähän tulee kateelliseksi, meillä ei ole nimittäin ainuttakaan. Mutta silti noita rutisijoita kyllä piisaa. Että korjaa koirasi jätökset.
En korjaa. Minä en niitä rupeaisi käsissäni kanniskelemaan.
Mutta toisaalta, eihän minun tarvitsekkaan. Metsäänhän ne saa jättää, aivan laillisestikkin. - Haiku
Meillä on koirapuisto ja roskiksia, vaan ei koiraveroa.
on peräti kolme koirapuistoa,mut roskiksia on kyl ihan liian vähän.
...ei Jyväskylässä ole vielä koiraveroa, mutta ensi vuodelle saattaisi olla huhujen mukaan tulossa. Olen myös ajatellut että saisi se sitten myös näkyä esim. lisääntyneinä koirapuistoina. Täälläkään ei ole kuin yksi puisto, ja sekin melko kaukana siitä missä itse asun. Tiedättekös muuten olisiko mahdollista anoa kaupungilta (tai kuka näistä nyt päättääkin) uusia puistoja, esim. asuinalueelle jossa on paljon koiria? Kun tietääkseni omalla alueellani on koiria eniten koko Jyväskylässä, niin olisi aika järkevää pistää sitä aidoitusta tännekin. Ja luulisi ettei sellaisen puiston tekeminen aivan miljardeja maksa...
- krb
Lähetin asiasta palautetta Tampereen Kaupungille ja olen saanut sieltä vastauksenkin todella nopeasti. Heti sain takaisin kiitoksen palautteesta ja tiedon kenelle asia on laitettu eteenpäin. Yhdelle henkilölle on välitetty kysymys mitä hyötyy koirani verosta ja toiselle toive saada lisää koirankakkaroskiksia.
Toivottavasti jotain tapahtuu. Jos ei, täytyy varmaan tehdä adressi ja kerätä nimiä roskiksia varten.- hatam
vaikka tulokset voi kehnonlaisiksi jäädäkkin.
Tampereella ei puhuta mistään muusta kuin ratikasta. Se älytön projekti on saanut kaikki päättäjät unohtaman kaiken muun. - Shirie
hatam kirjoitti:
vaikka tulokset voi kehnonlaisiksi jäädäkkin.
Tampereella ei puhuta mistään muusta kuin ratikasta. Se älytön projekti on saanut kaikki päättäjät unohtaman kaiken muun.Vai aiotaanko siittä jotakin turistirysää rakentaa?
- hatam
Shirie kirjoitti:
Vai aiotaanko siittä jotakin turistirysää rakentaa?
mutta sanotaan nyt sen verran että tänne se ei kertakaikkiaan sovi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979