seuraamme yhden minista persoonista joka vastaa itselleen. Tehdään sopimus eikä lähdetä leikkiin mukaan. On surkuhupaisaa lukea aamulla kuinka kauan jaksoi vastata itselleen.
Olemme saaneet taas
19
1103
Vastaukset
hupaisaa jos pitkänkin ketjun aikaiseksi saa :)
- Shirie
ruveta mielikuvitusta herättelemään tuon takia. Joku on kovasti huomion tarpeessa.
- eirihs
Eiköhän tässä ollut kyse juuri sinusta. Olet palstan pahin häirikkö.
Loistoidea!!!!Kun kukaan ei noihin kommentoi niin tuskin kauaa jaksavat =)
- koiranomistajilta
koirat raatelee ja tappaa ihmisiä vaan lakastaan se maton alle
- issu56
ollaan!
Noitahan nyt ilmestyy jatkuvalla syötöllä kuin sieniä sateella ;)).davalyan kirjoitti:
ole edes tatteja,ne kun on sentään hyviä ;)
muuta kuin niitä roskasieniä, matoja täynnä.
- issu56
davalyan kirjoitti:
ole edes tatteja,ne kun on sentään hyviä ;)
on meille kaikki sienet, lukuunottamatta pesusieniä ;=))
- FAU
issu56 kirjoitti:
en kyllä minä söis ;))
Muuten kyllä sienet on hyviä NAM!
Kesän ekat kanttarellisoosit on vuoden kohokohtia ja paistetut herkkutatit ja.... issu56 kirjoitti:
sienistä, muuta kuin herkkusienistä ja sekin kunnolla laitettuna kermaisena metsästäjä leikkeen päälle. Siitä en kehtaa kaivaa niitä pois. Mutta onneksi ne eivät maistu, ovat niin pieniksi pilkottu, ja sienten maku ei tunnu.
Leksa sienestää ja täyttää pakastinta niillä "herkuillaan" ja laittaa ne myös itse itselleen.
- justiinamuori
Mitähän järkeä siinä touhussa on ylipäätään :=/
Tai no, sitähän saa parhaat tai "oikeat" vastaukset kun itse ne rustailee, mutta köyhääpä on meinikiä.
En ole huomannut sellaista, kun täällä on hirveästi kirjoituksia, eikä millään ehdi plarata kaikkea läpi, tai no - kaikki kiinnostakaan, ketäänkään, tietysti.vastata itse itselleen, ei tule riitoja, mutta tämä yksilö riiteleekin itsensä kanssa sujuvasti.
- justiinamuori
umalehtinen kirjoitti:
vastata itse itselleen, ei tule riitoja, mutta tämä yksilö riiteleekin itsensä kanssa sujuvasti.
Alkaa olla niin silmät "ristissä", että piti mennä nenä näyttöön kiinni tiiraamaan, kirjoitinko tuohon "huivinsa" kullakin..
Enpä käsitä miksi riidellä itsensä kanssa, mutta no - jospa siitä jotain kiksejä saanevat.
Hyvää yötä, on aikainen herätys. - Shirie
umalehtinen kirjoitti:
vastata itse itselleen, ei tule riitoja, mutta tämä yksilö riiteleekin itsensä kanssa sujuvasti.
Nyt ymmärsin, miksi meidän on niin vaikea ymmärtää tätä haluan-mieleiseni-vastauksen-vaikka-itseltäni -tyyppiä: olemme yrittäneet tarjota uusia ihmiskontakteja, hänpä haluaakin vain oman seuransa ... jaksaa loputtomiin kysyä asioita itseltään ja sitten vastata monesta eri näkökulmasta (jotka kyllä kaikki tuottavat saman vastauksen). Hirmuinen väläys heti aamusta. Nyt taitaa tulla HYVÄ päivä ... heh ...
- meiju
Shirie kirjoitti:
Nyt ymmärsin, miksi meidän on niin vaikea ymmärtää tätä haluan-mieleiseni-vastauksen-vaikka-itseltäni -tyyppiä: olemme yrittäneet tarjota uusia ihmiskontakteja, hänpä haluaakin vain oman seuransa ... jaksaa loputtomiin kysyä asioita itseltään ja sitten vastata monesta eri näkökulmasta (jotka kyllä kaikki tuottavat saman vastauksen). Hirmuinen väläys heti aamusta. Nyt taitaa tulla HYVÄ päivä ... heh ...
Hänellä on jakaantunut persoonallisuus ;) Mr Jekyll ja Herra Hyde? :D
*krapula*
- Älä jätä
Surkuhupaisaa on lukea ketjuja jotka alkavat ihan asiallisesti. Esim.alempana koiranomistajista.
Siihenpä niinkuin muihinkin tämä vakioporukka alkaa aina lisäämään sitä omaa typerää huumoriaan. Koko alkuperäinen asia jää sivuun kunhan chattallaan.
Jättäkää jokunen keskustelu väliin älyttömyyksistä!
- tämäkin aloituksesi oli yksi turhimmistaeikä tule ikävä. Myös provot kuolevat itse itsestään ja ovat meille allergisia. Sinuakin tuntuu kovasti juttumme kiinnostavan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959