Juonto

koura

Paljonko juontokouralla ajaa esim kuitua ajomatka 200 m ,päivässä,mahtuuko motti 3 metristä kouraan ?

9

1527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luokkaa

5 mottia päivässä,eli kalliiks tulloo,ja raktori kovilla,ku riiputtaa painavaa nippua.

• Mies 1

Leikkikalu koko peli,ponsse se pitää olla.

• kuskista kourasta ja traktorista sekä maastosta,sekä miten kasat on tehty
      mutta 20 motista 50 onnistuu helposti eikä tarvitse ylitöitäkään tehdä.
      Motti kulkee kourassa"helposti" kerralla jos ei kovin pikkukone ole.

• Isäntä

Kanssa tehtiin joskus kolmessa vikkossa tien varteen 500 mottia. Tosin ojat oli jäädytetty eli sileetä pintaa ajaa oli.Mettäliiton miehet ihmetteli kyllä asiaa...
        Jaa niin 70% oli kyllä pylväitä...

• Lämmittäjä
        Isäntä kirjoitti:

Kanssa tehtiin joskus kolmessa vikkossa tien varteen 500 mottia. Tosin ojat oli jäädytetty eli sileetä pintaa ajaa oli.Mettäliiton miehet ihmetteli kyllä asiaa...
        Jaa niin 70% oli kyllä pylväitä...

Eli vois kuvitella,että tuollasella pelillä sais polttopuut mukavasti ajettua n.30 mottia talvessa.

• Sahuri 2

Onko kokemusta Japa merkkisestä kourasta olis aikeissa ostaa.

• olla

sylinteri joka kääntää kouran,muuten tulee hankaluuksia. Kyllä pari mottia puuta tulee aina perässä,laskeppa siitä päivätuotos. Osta mahdollisimman järeä,ettei tarvii heti hitsata.

• ole hullu

Ajata puut naapurilla,maksaa murto osan kourasta,eikä tarvii leikkiä ja hajottaa traktoria.

• Atoyot

Suosittelen tämmönen juontokoura kun ESME. myynti: http://www.temtuote.com/ Halvempi kuin Japa ja painaa myös enemmän(=kestävämpi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe