NIin farkkujen kanssa että miten pistätte lahkeet? sukan sisään vai iha normaaalisti.. itse pidän sukan sisällä..:) mutta mitäs mieltä te olette
miten laitatte farkkujen lahkeet??
11
1473
Vastaukset
- riku
ite pidän kans sukassa. viime aikoina oon vaan miettiny et onko sillä väliä et kummalla puolella sukkaa pitää. ite pidän eessä siis varpaiden puolella. kokeilin joskus kantapään puolella mut se ei tuntunu ihan nii hyvältä.. mites sä?
- asdsgfhgf
se lahje sieltä sukista pois jos et säilytä kakkapökäleitä siellä!!11!
- Niko-
...ja homojen touhua laittaa sukan sisään. Lahje vain kunnolla sukan päälle !
- pelle
näyttää tyhmältä kun ne on sukan sisässä, mutta silti laitan joskus läpällä.
- Anonyymi
Kuka laittaa ne sillee ”läpällä”
- ihan housuista...
jotkut lahkeet annan olla vaan, jotkut änkeän säärystimiin...
- homopoika*
Yleensä pidän lahkeita ihan normaalisti. Harvoin laitan niitä sukkien sisään.
- -_-''''''-_-
Yhissä housuissa on tosi pitkät lahkeet, ne laahaa maata ja ne laitan sukkiin/säärystimiin/kengän varsiin.
Mut en tykkää siitä, se tuntuu epämiellyttävältä.
Joistakin housuista laitan hakaneuloilla lahkeet ylös.
- Opiskelija
Kuka pitää enää sukkapuntteja? Alkuaankin jo niin naurettavaa...ostakaa oikean mittaisia housuja ja kunnon kenkiä, ettei puntit laahaa maassa!
- lindah
mul on vero modan farkut, ostin joskus 1 ja ½ vuot sitten. hemot lahkeet on, pakko pitää sisäs sukas. mutta vaihtelen, välillä sisäs ja välil ilman.
se on jokaisen oma tyyli, eikä mitään noloa.
kaikki tyylillään :)
- poika 18v
Mun mielestä just söpöä ja sexyä ku teinitytöt pitää lahkeita sukissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764