Suomalaisille koiran omistajille rotuun katsomatta. Ollaan onnellisia vapaasta isänmaastamme ja koiristamme. Muistetaan Sotainvalidien viimeistä keräystä vaikka kuinka pienellä summalla. Ilman heitä ei meillä olisi vapaata isänmaata, eikä tätä koiraharrastustakaan.
Hyvää Itsenäisyys päivää
15
659
Vastaukset
- ...
...eli sitä samaa täältäkin, kaikille koirallisille ja koirattomille tasapuolisesti.:)
- mindetys
koirille, koirattomille, sellaista hankkiville ja jaaa....niin xD
- hatam
edelleen kaikille lukijoille.
- samaa
mutta miksi minusta tuntuu, että halu kirjoittaa ylittää järjen käytön. Asiaa väheksymättä lukisin mieluiten koira-asioita täältä.
- sudenkorento75
veteraaneja ei ole enää montaa, ja kohta ne viimeisetkin alkaa olla mullan alla.
Ensin eu joka päättää onko banaanin koko oikeassa direktiivissä sitten viedään meidän raha ja tulossa vielä nato. Onneksi meillä on vielä oma siniristilippumme, siihen toki on vierelle tullut tuo tähtiympyrä. Mihin olemmekaan menossa? Yhdistynyt eurooppa?
Täällä ainakin nousee aina Suomenlippu korkealle ja maammelaulu raikaa! Hyvää itsenäisyyspäivää itsekullekkin! oikein hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle.Keräyskirstun pohjalle annoin minäkin rahaa,vaikken yleensä muihin anna.
Olkaamme tyytyväisiä tähän mitä on ja nauttikaammme päivästä :)- pomppukoira
toivottaa kaikille hyvät itsenäisyyspäivät ja kiitokset heille kaikille jotka rakensivat meille tulevaisuuden...wuf!
- Lorppakorva
jylhien häntien huiskintaa...hyvää itsenäisyyspäivää!
- pikku mäykky
Kaikille.....ollaan Onnellisia ,
Suomessa on VIELÄ hyvää elää . - Riva
Itsenäisyystaistelussa oli paljon koiria mukana,eli sotaveteraanijen lisäksi kunnioitan niitä sotakoiria jotka hengellään antoi meille tämän maan.
- Pikku-Hukka
Tämä onkin minulle tärkeä päivä, Mummini on syntynyt 1917 ja elää edelleen, minulle hyvin läheinen ja suuri vaikuttaja ollut elämässäni.
- Shirie
Meiltäpäin kaikille! Myöskin modernimpi tapa: Iiiso hali kaikille rotuun ja sukupuoleen katsomatta!
- issu56
itsellesikin, kuin myös kaikille muillekin palstalaisille!
Kiitos,
hyvää itsenäisyys päivää kaikille. Roposet on lahjoitettu jokavuosi.
(nykyään vaan tuntuu että olemme EUn hallinnassa)...myös itsenäisyyspäivän toivotukset koko poppoolle =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796