kirjotin joku aika sitten tänne -99 5d focus ambienten ilmenneistä vioista. Se viesti kyllä jonku ajan päästä poistettiin, kun oli varmaan liian kylmää luettavaa. Eli uudesta lähtien: moottori vinkuu ja käy tyhjäkäyntiä liian kovaa--takavalojen taus lähteny irti ja pudonnu pellin väliin--vaihde ei mene päälle--jäähdytysnestettä vuotaa--oikean etukallistuksen vakaajan pallonivel väljä--auto puoltaa jarrutettaessa--etuovet ja takaluukku ruosteessa--ratti tärisee, vetoakselit--ABS/turvatyynyn merkkivalot palaa ajon aikana--auto puoltaa jarrutettaessa...taas--ja nyt jäähdytysnestettä tuntuu katoavan jonnekin, merkkikorjaamolta sanottiin että jakoremmi pitää vaihtaa...yrittiköhän hienovarasesti vihjata että vesipumppu vuotaa. Voi helvetin helvetti, voi saatanan vittu että mua vituttaa tämä paska ja vituttais vielä enemmän jos auto ois mun, sen ei pitäis vituttaa koska en onneks omista mutta kun mun pitää sitä vähän väliä kuskata johonki vitun korjaamolle ja tehdä analyysiä mikä vittu sitä taas vaivaa.
päivitystä
13
2388
Vastaukset
- focus2001
Viestejä ei poisteta siksi että niissä kerrottaisiin vioista. Poistoon ja usein osaston vaihtoon joutuvat sellaiset viestit jotka keräävät peräänsä turhaa tappelua automerkkien kesken sekä turhia provoiluviestejä.
Saattaapi olla että edellinen viestisi keräsi niin paljon provoiluja perään, että niitä useaan otteeseen putsatessani päätin poistaa koko viestiketjun. Tarkoitus ei ole hehkuttaa focusta, vaan yrittää pitää palsta sellaisena että tätä viitsii lukea. Toivottavasti ymmärrät.
Mikäli olet saanut noin huonon yksilön, niin suosittelisin auton vaihtoa. Joko merkin sisällä tai toiseen merkkiin. Autot ovat yksilöitä. Kaikki focukset eivät ole susia lampaiden vaatteissa ja kaikki audit eivät ole ässiä. Itsellä 6 vuotta vanha focus ja viat ovat jääneet hyvin pitkälti ruostuviin oviin.- Justiisa, juu
Hyvä muistaa että huolimaton käyttö tuo kaikista merkeistä viat esiin jossain vaiheessa. Huolellinen ei.
Tuossa mainittu vikoja, kuten aikaisemmassa poistetussakin jotka eivät huolellisella käyttäjällä ilmene. - huolimaton
Justiisa, juu kirjoitti:
Hyvä muistaa että huolimaton käyttö tuo kaikista merkeistä viat esiin jossain vaiheessa. Huolellinen ei.
Tuossa mainittu vikoja, kuten aikaisemmassa poistetussakin jotka eivät huolellisella käyttäjällä ilmene.käyttäjä, se auto on naisella ja se pitää sitä kuin kukkaa kämmenellä. Miten esim takavalojen tauksen putoaminen peltien väliin voi olla huolimattomuutta, tai jäähdytysnesteen vuoto, vetoakselit, merkkivalojen palaminen, jarrujen puolto, ruostuminen kun autoa pestään ja vahataan, tai kun vaihde ei mene päälle, uutena moottorin vinkuminen, nivelien kuluminen, kaikki huollot/korjaukset teetetty merkkiliikkeessä ajallaan.
- ovat nyt ruostuneet?
haluais tietää.
- surkein
En ole koskaan omistanut niin heikkolaatista autoa kuin Ford Focus: vetonivelet sökönä jo ennen 30 tkm, sadevedet tulivat sisään, vaikka merkkiliike muka "korjasi" vian. Ajo-ominaisuudet olivat loistavat, mutta niistä joutuu maksamaan aivan kohtuuttoman hinnan sekä rahassa että hermoilussa.
Toivottavasti naisten suhteen sinulla menee paremmin.
Joillakin henkilöillä on sitten pirun huono säkä tavaroidensa suhteen.
Tunnen erään henkilön jolle sattuu aina nämä maanantai yksilöt. Osti hän mitä vain niin aina jotain ihmeellistä vikaa. Tavaroissa ollut sellaisiakin vikoja jotka maahantuojan mukaan täysin mahdottomia.
Toivottavasti sulle ei osu kaikki maanantai yksilöt mutta pahoin pelkään.- alkuperäinen'
kyllä minäkin uskon että tämä focus on maanantai kappale, mutta uskon kyllä jotku noista vioista tyyppivioiksi esim. vetoakselit ja ruoste, niistä mulla on muidenkin kertomuksia todisteena. Auto on kyllä hyvä ajaa, (mun vanha civic on kyllä parempi mutkissa ja maantiellä) hyvä ohjaus, hyvät jarrut, hiljainen, hyvä suorituskyky.
- niin et kadu
alkuperäinen' kirjoitti:
kyllä minäkin uskon että tämä focus on maanantai kappale, mutta uskon kyllä jotku noista vioista tyyppivioiksi esim. vetoakselit ja ruoste, niistä mulla on muidenkin kertomuksia todisteena. Auto on kyllä hyvä ajaa, (mun vanha civic on kyllä parempi mutkissa ja maantiellä) hyvä ohjaus, hyvät jarrut, hiljainen, hyvä suorituskyky.
Laita heti moinen kiertoon ja koeaja myös mazda6 kun haet uutta merkkiä - tosin ruoste on senkin kiusaus, joten ruostesuojaus on ehdoton - muuten auto vailla vertaa
- niin se on
niin et kadu kirjoitti:
Laita heti moinen kiertoon ja koeaja myös mazda6 kun haet uutta merkkiä - tosin ruoste on senkin kiusaus, joten ruostesuojaus on ehdoton - muuten auto vailla vertaa
mitenköhän lie sen kytkimen kanssa???
- Roffa
Kielenkäyttösi paljastaa sinut provoksi!
- mjkmotorsport
Pakko kysyä, miksi et ostotilanteessa huomannut jarrujen puoltamista ruostetta ym? Nuohan voi todeta jo helposti ostotilanteessa?
Tuntuisi olevan helkkarin huonosti pidetty yksilö- j.le
Pitää kyllä eutkäteen tietää mistä sitä ruostetta hakee. Muuten ei kovin helposti tule katsottua ovien sisäpuolelta niitä kittisaumoja, koska ei ole muille autoille kovin tyypillinen ruosteen esiintymispaikka.
- kun auto
on ostettu uutena, ja sen jäähdytysnesteen katoamisen syyksi on nyt paljastunu vesipumpun\tiivisteen vuoto, 220 euroa kiitos. Ja niitä vetoakseleita ei oo vielä uusittu oikein hirvittää kuinka paljon ne tulee maksamaan. Niin ja jarrulevyt ja palat on kohta kulunu loppuun, toinen 200 euroa kiitos, kulutusosia kylläkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009