presidentin tulee tunnistaa sotilasarvo nastoista? Ja kun kyseessä on vielä naisihminen, joka ei ole armeijaa käynyt. Se on sama jos Niinistön tai Vanhasen tulisi selittää ero terveyssiteen ja pikkuhousunsuojan välillä. Tällaiset asiat ovat sellaisia yhteiskunnassa ilmeneviä luonnollisia sukupuolieroja, eikä siinä ole mielestäni mitään ihmeteltävää. Onko Halonen tosiaan niin ylivoimainen, että hänestä pitää tuoda esille näinkin epärelevantteja vikoja?
Minkä helvetin takia
16
991
Vastaukset
- toimenkuvaa.
Fakta: asiantuntija tehtävissä myös perusfaktat tulee hallita.
- varmasti
Jokainen mies tietää eron sättärän ja terveys-siteen välillä. Saulikin,,,
- HAA HA HAA
ON SEN VERRAN MONET PÖKSYT SIIKANNUT.
Terveyssiteiden ja natsojen pohjalta
nää onettomat pölhöt Suomeen pressaa
valitsee.Kyllä on varsinaisia NEROPATTIA!
- ja lesbon
mahtaako tietää omaa suuntautumistaan.. No ei tarvitse.
- Alikeisari
Puolustuvoimien ylipäällikkönä natsojen tuntemisen luulisi jo olevan perusedellytys ja omana intressinä...
- minäkin jo
Joudun kauppareissulla eukolle joskus tuomaan, pakko tietää
- Palkansaaja
Lukekaa ILTA-SANOMAT!!
Halonen olisi halunnut että häneltä olisi kysytty öljyväreistä eikä oman alan asioista!!
TARJA; hakeudu Taideteollisen Korkeakoulun Rehtoriksi!! Silloin kysellään öljyväreistä!!- Täti Sininen
Tarja täyttää joulun alla 62 v. ja on valmis eläkkeelle. Siitä vaan pensseli käteen ja öljyväreillä maalaamaan. Penttiä voi auttaa Koripalloliiton johtamisessa vaikka myymällä tauluja amerikanneekerien palkkaturvaksi.
Ettekö ymmärrä, että Tarjan piti tietää ja tuntea armeijan natsat, kun halusi leikkiä ylipäällikköä. Samoin Saulin "Työväki" on vastaveto sille, että SAK maksaa myös meidän Kokoomuksen, Kepun ja Vihreiden kannattajien jäsennmaksuosuudet Halosen vaalikampanjaan. Eikä se sinisen päävärin ottaminen kampanjaan ollut ihan reilua punaiselta ehdokkaalta. Vastakkainasettelujen aika on ohi - kuitattuna!
- siksi
kyllä täytyy tietää minkä ylipäällikkö on ja keitä käskyttää. mun mielestä armeijan ylipäällikkyys pitäis antaa sille joka on asioista parhaiten perillä, eikä se tosiaan oo Tarja!
- En tiedä
Antisangar kirjoitti:
sanokaapa, joilla on ajokortti, mitä tuo pykälä tieliikennelaissa merkitsee!
vaikka ajokortti on.Lunttaan!
- älypää
Antisangar kirjoitti:
eihän sotilaatkaan tunne sotilaslakia pykälittäin. Mutta sotilasarvot tulee tietä. Sehän on kuin tuntee liikennemerkit liikenteessä.
Käsittämätöntä tyhmyyttä haloselta. - Jaffana
älypää kirjoitti:
eihän sotilaatkaan tunne sotilaslakia pykälittäin. Mutta sotilasarvot tulee tietä. Sehän on kuin tuntee liikennemerkit liikenteessä.
Käsittämätöntä tyhmyyttä haloselta.Älä valehtele,et tiedä.
- Mike
Antisangar kirjoitti:
Juu, aiheellinen kysymys, ja sitä hyvinkin sopisi kysyä 6 vuotta liikennöintifirman toimitusjohtajana olleelta, sopisi hänen tietää.
- Ääni Saulille
Eläkeläisen ei tarvitsekkaan tunnistaa, Presidentin kyllä. Ylipäällikön perustietoutta. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät kuka tuohon hommaan parhaiten sopii.
Halonen ihan pihalla hommistaan.siiretään hallitukselle joukkojen lähettäisvalta, niin ken ties puolustusministeri aiakin muistaa armeijan arvomerkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826