Minkä helvetin takia

Malli_83

presidentin tulee tunnistaa sotilasarvo nastoista? Ja kun kyseessä on vielä naisihminen, joka ei ole armeijaa käynyt. Se on sama jos Niinistön tai Vanhasen tulisi selittää ero terveyssiteen ja pikkuhousunsuojan välillä. Tällaiset asiat ovat sellaisia yhteiskunnassa ilmeneviä luonnollisia sukupuolieroja, eikä siinä ole mielestäni mitään ihmeteltävää. Onko Halonen tosiaan niin ylivoimainen, että hänestä pitää tuoda esille näinkin epärelevantteja vikoja?

16

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimenkuvaa.

Fakta: asiantuntija tehtävissä myös perusfaktat tulee hallita.

• varmasti

Jokainen mies tietää eron sättärän ja terveys-siteen välillä. Saulikin,,,

• HAA HA HAA

ON SEN VERRAN MONET PÖKSYT SIIKANNUT.
        Terveyssiteiden ja natsojen pohjalta
        nää onettomat pölhöt Suomeen pressaa
        valitsee.Kyllä on varsinaisia NEROPATTIA!

• ja lesbon

mahtaako tietää omaa suuntautumistaan.. No ei tarvitse.

• Alikeisari

Puolustuvoimien ylipäällikkönä natsojen tuntemisen luulisi jo olevan perusedellytys ja omana intressinä...

• minäkin jo

Joudun kauppareissulla eukolle joskus tuomaan, pakko tietää

• Palkansaaja

Lukekaa ILTA-SANOMAT!!

Halonen olisi halunnut että häneltä olisi kysytty öljyväreistä eikä oman alan asioista!!

TARJA; hakeudu Taideteollisen Korkeakoulun Rehtoriksi!! Silloin kysellään öljyväreistä!!

• Täti Sininen

Tarja täyttää joulun alla 62 v. ja on valmis eläkkeelle. Siitä vaan pensseli käteen ja öljyväreillä maalaamaan. Penttiä voi auttaa Koripalloliiton johtamisessa vaikka myymällä tauluja amerikanneekerien palkkaturvaksi.
        Ettekö ymmärrä, että Tarjan piti tietää ja tuntea armeijan natsat, kun halusi leikkiä ylipäällikköä. Samoin Saulin "Työväki" on vastaveto sille, että SAK maksaa myös meidän Kokoomuksen, Kepun ja Vihreiden kannattajien jäsennmaksuosuudet Halosen vaalikampanjaan. Eikä se sinisen päävärin ottaminen kampanjaan ollut ihan reilua punaiselta ehdokkaalta. Vastakkainasettelujen aika on ohi - kuitattuna!

• siksi

kyllä täytyy tietää minkä ylipäällikkö on ja keitä käskyttää. mun mielestä armeijan ylipäällikkyys pitäis antaa sille joka on asioista parhaiten perillä, eikä se tosiaan oo Tarja!

• sanokaapa, joilla on ajokortti, mitä tuo pykälä tieliikennelaissa merkitsee!

• En tiedä
        Antisangar kirjoitti:

sanokaapa, joilla on ajokortti, mitä tuo pykälä tieliikennelaissa merkitsee!

vaikka ajokortti on.Lunttaan!

• älypää
        Antisangar kirjoitti:

eihän sotilaatkaan tunne sotilaslakia pykälittäin. Mutta sotilasarvot tulee tietä. Sehän on kuin tuntee liikennemerkit liikenteessä.
        Käsittämätöntä tyhmyyttä haloselta.

• Jaffana
        älypää kirjoitti:

eihän sotilaatkaan tunne sotilaslakia pykälittäin. Mutta sotilasarvot tulee tietä. Sehän on kuin tuntee liikennemerkit liikenteessä.
        Käsittämätöntä tyhmyyttä haloselta.

Älä valehtele,et tiedä.

• Mike
        Antisangar kirjoitti:

Juu, aiheellinen kysymys, ja sitä hyvinkin sopisi kysyä 6 vuotta liikennöintifirman toimitusjohtajana olleelta, sopisi hänen tietää.

• Ääni Saulille

Eläkeläisen ei tarvitsekkaan tunnistaa, Presidentin kyllä. Ylipäällikön perustietoutta. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät kuka tuohon hommaan parhaiten sopii.
      Halonen ihan pihalla hommistaan.

• siiretään hallitukselle joukkojen lähettäisvalta, niin ken ties puolustusministeri aiakin muistaa armeijan arvomerkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe