palauttamaan Karjalan takaisin, muut Velli-housuja ja hameita.
Älkääkä nyt jumankekka alkako muuta todistaa, vasemmistolais paskat, työtä vieroksuvat, muiden verotuloilla makaavat elätit !
Vain Saukko pystyy
6
306
Vastaukset
- Hra Smies
Tarja ja Matti sellaisia nössöjä että syleillään maailmaa ja pusihali... Pressan pitää osata ärähtää ja herätellä, kuten Sauli. Tarjan otteessa vain rupeaa nukuttamaan.
- Matti
Salen vaalilupaus vai lupaus vai jonkun söör Ervarttin kuvitelmaa? Mitä ilmeisimmin jälkimmäistä, taikka mistä sitä tietää mitä Saukko-sauli itsestään kuvittelee. Eilen illallakin kuvitteli olevansa tosi kova jätkä, niinkuin olikin - maasta kantapäähän. Ei silti kyllä saukko ääniä kerää about 15% tai jotain sitä luokkaa jos ei enää osallistu tv_tentteihin, jos osallistuu niin sitten ei niinkään paljoa.
- Ja haa haa!
Kuvitteli olevansa tosi kova jätkä! Taitaa olla niin, että S.Niinistö ei paini tyttöjen kanssa ei ainakaan tommosen nilviäispetturi kepulikonsteilla vaikka oman jätekasan yli niin että Lapualla tirisuu Matin kanssa! ;)
Sauli saa jättää ne 15 prosenttia sille saatanan punapäiselle feministi kommari sössöttäjä sosiaalipummialle, joka saa pian lutkuttaa omaa stalinistisuuttaan ja proletaaridiktatuuriaan omassa mielikuvituksessaan! ;)
- Pär Saukko
Miksi Karjala pitäis saada takaisin?
Jos olet käynyt ko. paikassa tiedät miten hienossa kunnossa se on.
Maalia maakunnassa on ollut viimeksi vuonna 1939. - merkit ilmassa
Silloin kun tehtiin Suur-Suomea
tollaset Saukot oli etu nenässä
vouhottamassa.
Ei tullut Suur-Suomea mut KARJALA
meni.
Mitä opimme?
Ei kannata vouhottaa perättömiä,
kun on paskat housussa kumminkin.
Saukko näyttää typeryytensä jos
tollasia lupailee.
Putini sanois saukolle et suu kiinni,
myökun ei keskustella asiasta.
Palauta nyt sit KARJALA ,siis miten.
Eikä sil rojukasalla mitään tekisikään,
metsäteollisuushan on kohta puut hakannut
ja selluna myyneet. pitäisi vaihtaa Karjala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796