Älykäs. Vastuuntuntoinen. Laaja-alaiset näkemykset.
www.heidi2006.fi
Hautala pressaks!
10
316
Vastaukset
- MiracleMike
YLE:n vaalikoneen mukaan härski-Heidi kannattaa "hedelmöityshoitoja" kaikille näille:
avioliitossa eläville heteropareille
avoliitossa eläville heteropareille
yksin eläville naisille
parisuhteensa rekisteröineille naispareille
myös rekisteröimättömille naispareille
parisuhteensa rekisteröineille miespareille kohdunvuokrauksen avulla
myös rekisteröimättömille miespareille kohdunvuokrauksen avulla
yksin eläville miehille kohdunvuokrauksen avulla- MiracleMike
Härski-Heidikäinen saa jonkun korkeintaan 2% äänistä, joten hukkaan menee kannatus.
- jokaisessa jotakin
Täysin eri maailmankatsomus on minulla verrattuna Hautalaan, mutta vaalikeskusteluissa Heidi on onnistunut hyvin, haastaa Halosta ja Vanhasta ihan reilusti, vie varmasti ääniä Haloselta ja se on vain hyvä asia.
- adjutantiksi
Adjutanttikin olisi jo valmiina, Greenpeacen homon näköinen, häärii metsänhoitajana lappiinkin antaa neuvoja, liekköjän mulkku katkennu suuhun, vähän sen näköiseltä näyttää
- Kimppakiva
Ainakin hyvä vitsi toi !
- MiracleMike
Hampunkäryisiä viherpilpertäjiä femakkolepakkoja. Se on kuitenkin hyvä mittari, josta nähdään rappion syvyys.
On meinaan eri asia olla suvaitsevainen kuin tehdä lailliseksi pedofilia, huumeet ja kansainvälisten rikollisten esteetön maahanpääsy. Nimittäin tuohon kaikkeen hautalalainen ideologia pakosti vie tai ainakin voi johtaa.
- YLE:n vaalikoneen tuloksista
1. 0 Hautala, Heidi Vihr. 45%
2. 0 Soini, Timo PS 42%
3. 0 Kallis, Bjarne KD 39%
4. 0 Lax, Henrik RKP 36%
5. 0 Vanhanen, Matti Kesk. 36%
6. 0 Niinistö, Sauli Väinämö Kok. 36%
7. 0 Lahti, Arto ALP 35%
8. 0 Halonen, Tarja SDP 30%
...mutta en äänestä ketään, koska ei mennyt 50% rikki.- prkl!!
Äänestä ihmeessä, oikeus on suotu vaikuttaa asioihin. Älä heitä äänioikeuttasi hukkaan. Minäkin äänestäisin jos olisin täysi-ikäinen, mutta ensi vaaleissa sitten. Jos et muuten niin äänestä edes minun puolestani Timo Soinia...
- MiracleMike
mtv3:n vaalikonetta, sitten kannattaa punnita muitakin asioita ehdokkaan valinnassa kuin vaalikonevastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816