Hommaattiin uusi Dellin kone, jossa on nyt viikon sisällä mennyt kaksi kovoa. Tuntuu uskomattomalta, että kovoissa on ollut vikaa. Takuuseehan ne menee, mutta olisiko mahdollista, että koneessa on joku laitteistovika joka rikkoo kovot.
Suojaukset ovat olleet kunnossa, eikä mitään perusohjelmia kummempia ole asennettu.
Kovot laukee
6
914
Vastaukset
- Piru
Eläissäni saanu yhden kovon rikki ja senkin pudotin lattialle.
Epäilisin virtalähdettä. Joko viallinen tai liian pieni.- edelliseen
Tietysti kovossa on jotain vikaa joka tuon aiheuttaa mutta levyt ovat todennäköisesti priimakunnossa. Levyn rikkoontuminen on nykypäivänä äärimmäisen harvinaista ja kaksi saman viikon aikana on varmaan jo epätodennäköisyydessä lottovoiton kanssa samassa sarjassa.
Kuten mainitset, virtalähde on aina ensimmäinen mitä kannattaa epäillä. Kysyjä ei maininnut liityntää mutta SCSI-levyt ovat tarkkoja myös kaapelin ja terminaattorin suhteen. - Dell rules
edelliseen kirjoitti:
Tietysti kovossa on jotain vikaa joka tuon aiheuttaa mutta levyt ovat todennäköisesti priimakunnossa. Levyn rikkoontuminen on nykypäivänä äärimmäisen harvinaista ja kaksi saman viikon aikana on varmaan jo epätodennäköisyydessä lottovoiton kanssa samassa sarjassa.
Kuten mainitset, virtalähde on aina ensimmäinen mitä kannattaa epäillä. Kysyjä ei maininnut liityntää mutta SCSI-levyt ovat tarkkoja myös kaapelin ja terminaattorin suhteen.Sata-levyjä ne on/oli.
Ekana mieleen tulee viallinen virtalähde.
Kiintolevy menee ekana sököksi (oma kokemus) kun virtalähde antaa liikaa virtaa.- mieltä
Poweri on sökö.
Voi tietysti olla asemaohjainkin tai sitten jossain
asennettavassa softassa on vanhanajan virus joka
pilaa tehdasalustuksen.
- Dell rules
Tänään tuli sitten uusi kiintari, eivät vielä suostuneet vaihtamaan muita osia. Veikkauksia kuinka monta päivää kestää? Torstaina poksahtaa, veikkaan mä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009