Tiedättekö tikun ja takun pelastuspartion alkutunnarin! Se on OUTO.
Se laulaa näin...
Pelastuspartio, "ei koskaan tuu"
ei koskaan tuu! ihan outoo!
Pelastus partio
7
652
Vastaukset
- meikkeri
ei siinä lauleta "ei koskaan tuu" tosin en ole saanut selvää mitä siinä lauletaan, mutta niin siinä ei ainakaan lauleta.
- Karuski-95
siin lauletaan niin!Oon 100%varma!
- mä vain
heh,muistelisin että itekkin joskus pienempänä kuulin että siinä olisi laulettu noin :D mutta tuskinpa siinä niin sanotaan..x]
- Minä~87
Joo mukava sarja, harmi että kolmonen päättää sarjan kahden viikon päästä... :(
Ei koskaan tuu?
Onko siitä väännetty joku ihme suomi-versio?? Enkun kielisenä se on ihan järkeenkäypä.- Tarkkaaja
Juuri äsken tarkkaan kuuntelin ja kyllä siinä niin lauletaan.
- väksy
Se on: Pelastuspartio ei koskaan kuhnaa. Minustakin kuulosti joskus niin kuin olette sanoneet, mutta mikäs pelastuspartio se sellainen olisi joka ei koskaan tule? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764