tulix se ilmi misään vaihees?
kuka oli tää BB?
9
1358
Vastaukset
- BEETÄR
SEHÄN SE.
- se oli
että nyt sit tiedät
- utelias
ketä ne nää on?
Eiköhän Big Brother itse ole monta eri ihmistä tuottantotiimistä.Big Brother kuullutti mihin aikaan vuorokaudesta tahansa,välillä tietysti nauhoitettu äänikin.Että tuski kukaan ympäri vuorokauden sielä päivysti.
- ...........................
Totta hemmetissä siellä on täytynyt olla ympärivuorokautinen päivystys päällä ihan ohjelman luonteen vuoksi. Kun ollaan tekemisissä ihmisten kanssa niin kaikki on mahdollista ja tuotantoportaalla on valtava vastuu.
On täysin mahdollista, että joku tyypeistä olisi vaikka seonnut keskellä yötä, hakenut veitsen keittiöstä ja alkanut riehumaan. Väliin olisi pitänyt päästä nopeasti, eikä se olisi ilman päivystystä ollut mahdollista. ........................... kirjoitti:
Totta hemmetissä siellä on täytynyt olla ympärivuorokautinen päivystys päällä ihan ohjelman luonteen vuoksi. Kun ollaan tekemisissä ihmisten kanssa niin kaikki on mahdollista ja tuotantoportaalla on valtava vastuu.
On täysin mahdollista, että joku tyypeistä olisi vaikka seonnut keskellä yötä, hakenut veitsen keittiöstä ja alkanut riehumaan. Väliin olisi pitänyt päästä nopeasti, eikä se olisi ilman päivystystä ollut mahdollista.No kyllä minä nyt sen tiedän että sielä monta ihmistä teki kolmivuoro työtä.BBhän työllisti monta sataa ihmista.Alkuperäinen kirjoittaja vain kyseli kuka oli tämä herra Big Brother ja siihen vastasin että ei se ollut VAIN yksi henk.joka sielä päivysti vuorokauden ympäri.
- tatty
priestess kirjoitti:
No kyllä minä nyt sen tiedän että sielä monta ihmistä teki kolmivuoro työtä.BBhän työllisti monta sataa ihmista.Alkuperäinen kirjoittaja vain kyseli kuka oli tämä herra Big Brother ja siihen vastasin että ei se ollut VAIN yksi henk.joka sielä päivysti vuorokauden ympäri.
tottakai siellä piti kokoajan jonkun päivystää. jos joku tyypeistä olisi vaikka päättänyt klo 3.00 yöllä lähteä talosta niin pakkohan siellä olisi jonkun olla antamassa ohjeita, eikä tullut nauhalta mitään äänitettyä höpinää :D
- tatty
tatty kirjoitti:
tottakai siellä piti kokoajan jonkun päivystää. jos joku tyypeistä olisi vaikka päättänyt klo 3.00 yöllä lähteä talosta niin pakkohan siellä olisi jonkun olla antamassa ohjeita, eikä tullut nauhalta mitään äänitettyä höpinää :D
sille joka sanoi ettei siellä ketään ollu päivystää.
- utelias
tatty kirjoitti:
sille joka sanoi ettei siellä ketään ollu päivystää.
tarkoitin kyllä tätä mieshenkilöö,,joka nyt useimmin siellä jututti kilpailijoita.Siis päiväkirjahuonees...Joo,en kauheesti seurannu sarjaa,joten en nyt niin tarkkaan tiedä systeemii.Enkä niin tyhmä ole,että oletin yhden ainoan siellä *työskentelevän*.Ajattelin,jotta ohjelmalla oli*pomo*.Enkä puhu raha-asioista tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796