Meidän koiralla käytetään juoksuhousuissa terveyssiteitä eikä tolle koiralle kyllä pelkkä paperinpala riittäiskään. Nyt on vaan sellainen ongelma, että koira syö terveyssiteensä.
Juoksuhousut ovat myös meidän koiralla tarpeelliset.
onkohan vaarallista, kun koira syö terveysiteensä?
Tämä ei ole sitten mikään keksitty juttu!
Koira syö juoksusuojansa
14
8387
Vastaukset
- vaarallista
Kyllä siinä suolitukosen vaara on aika suuri.
oli sekarotuinen narttu,joka kans söi aina siteensä kun silmä vältti,mut ei sil koskaan mitään siitä tullu,siteet tuli ulosteen mukana pois.
Meilläki syödään tai ainaski revitään pikkuhousunsuojat joita käytän toyvillakoirallani. En edes oo hokannu peljätä jotta se siihen tukehtuis tai jotain, tosin se kyllä pääasias repii ne.Onneksi meillä juoksu loppui eilen ja päästiin niistä housuista eroon mut Taralla on juoksu 5kk välein.
- Hyi
iidamilla kirjoitti:
Meilläki syödään tai ainaski revitään pikkuhousunsuojat joita käytän toyvillakoirallani. En edes oo hokannu peljätä jotta se siihen tukehtuis tai jotain, tosin se kyllä pääasias repii ne.Onneksi meillä juoksu loppui eilen ja päästiin niistä housuista eroon mut Taralla on juoksu 5kk välein.
siis löytyy muitakin koiria, jotka ovat tehneet samaa. Jos koirani juoksuvuoto olisi pientä ja puhdistaisi itsensä itse, niin ei tarvisi juoksuhousuja edes käyttää.
On vähän ongelma, kun koiralla on oikeastaan välttämätöntä pitää juoksusuojaa(runsaat vuodot ja sottaa).
Kokeilin äsken sellaista konstia, että pistin siihen terveyssiteeseen sitruunamehua, jotta se ei söisi enää. Selvisi, ettei sitruunamehustakaa ollu hyötyä.
Pelottaa, että se saa suolitukoksen:(
- opettaa miten itse siivotaan.
Omat koirani on ollut erilaisai jos on tehnyt sen virheen ettei ole alusta asti vaatinut että nuolee tipat lattialta, niin eitee sitä koskaan.
Mutat kun alusta asti opetetaan ja kehutaan kun siivoaa omat jälkensä ei runsaisatkaan juoksuista tule sotkua.
Koiralle on luonnollisat puhdistaa omat sotkunsa samoin kuin siivoavat omat oksennuksensa josa siihen vaan antaa mahdollisuuden.- minä.
No huhhuh, eipä ole ikinä tullut mielenkään laittaa koiraa siivoamaan oksennuksiaan!
Enkä kyllä noita juoksuista aiheutuvia sotkujakaan laita koiraani "siivoamaan"!
Tämä on taas niitä eettisiä elämän isoja kysymyksiä..
Enpä ole tuollaisesta taktiikasta ikinä kuullut! En kyllä itse meinaa edes käyttää! - yön_tytär
Niin. On totta että koira kyllä on taipuvainen siivoamaan omat sotkunsa nuissa. Mutta. Mikäli koiran vuoto on runsasta, ja se nuolee kaiken sen, siinä on se vika että massu saattavi mennä takaisin.
Ja jos koira oksentaa, koira oksentaa syystä; mikäli oksennus on tullut esim. liian kuumasta ruuasta, niin ok, eihän siinä mitään vaikka sattuisi syömäänkin sen uudelleen. Mutta entäpä jos oksentaa vaikka syömiään pieniä kiviä? Tai styroxia? Tai vaikkapa paketin suklaata?
Aina ei ole hyvä antaa siivota sitä oksennusta. - Tersi
minä. kirjoitti:
No huhhuh, eipä ole ikinä tullut mielenkään laittaa koiraa siivoamaan oksennuksiaan!
Enkä kyllä noita juoksuista aiheutuvia sotkujakaan laita koiraani "siivoamaan"!
Tämä on taas niitä eettisiä elämän isoja kysymyksiä..
Enpä ole tuollaisesta taktiikasta ikinä kuullut! En kyllä itse meinaa edes käyttää!No tuskin kukaan laittaa koiraa siivoamaan omat oksennuksensa, vai laittaako?? Pointtina taisi olla se että koira kyllä ne söisi JOS antaisi. Itse olen ainakin tämän huomannut mäyräkoirissa, edesmennyt söi aina omat oksennuksensa jos vain kerkesi. Nykyinen pentu ensin vähän haistelee ja tutkii ja sitten vasta alkaa kieli käymään, jos alkaa. Heti kyllä aina syöksyn koiran luo jos se alkaa oksentamaan ja kiellän ja vahdin että se ei pääse syömää niitä yrjöjä.
- koirat
Omat koirani pitävät itsensä puhtaina juoksuaikoina, nuolevat itseään usein. On varmasti rotukohtainen kysymys. Lattialle tippuneet jokuset tipat olen pyyhkinyt pois. Oksennuksiaan en anna koirien syödä, koska niitä siivotessa näen samalla mitä oksennus sisältää, eli onko aihetta eläinlääkärikäyntiin.
- ees täysin sisäsiisti
ku tuli eka juoksu! mutta kyl ite huolehti lattialle pudonneista tipoista.
- doggydoggy
Meidän koira kaivaa WC roskiksesta MINUN terveyssiteeni ja syö ne :o
- Voi elämän kevät!
No kannattaisko vaikka pitää vessan ovi kiinni... Tai ostaa sellainen roskis, jossa on kansi?
Miten tämä tuntuu olevan ihmisille niin suuri ihme, että koirat syö terveyssiteitä? Koirat nyt muutenkin tykkää repiä ja pureksia kaikkea. Sitten tietysti syövät verisen siteen, syöhän ne ulosteitakin ja ties mitä iljettävää. Ihmisen tehtävä on valvoa ettei näin pääse käymään, sillä tuloksena on lievimmillään ripuli tai oksentelu. Pahimmillaan myrkytys, joku vaarallinen bakteeri tai suolitukos jne.. riippuen siitä, mitä se sesse nyt sattui vetämään naamaansa.
Minusta on tosi outoa, jos suhtaudutaan noihin siteitten syömisiin vain tuollain "oho... Se söi sen" -tyylillä tai "aina mun koirat on syöneet, so what!" -tyylillä. Niissä kun on muovia ja eihän se vanukaan vatsassa sula, joten ne on tosi vaarallisia ja saattavat aiheuttaa suolitukoksen. Hieman tarkkuutta tuohon touhuun ihmiset!
Voihan sitä ommella vaikka jotain vauvojen kestovaippa -tyylisiä suojia koiralleen, jos vuoto on runsasta, tai sitten vaan kulkea luutun kanssa perässä. Tai pitää suojaa vain silloin, kun on itse paikalla ja voi kieltää koiraa repimästä sitä, ja antaa muulloin olla ilman suojaa. Kyllähän sitä koiraa pitää vahtia ja valvoa silloinkin, jos se on esim. loukannut tassunsa ja se on kääreissä. Eihän niitäkään anneta koiran repiä pois ja syödä, niin mikä eri asia nuo vuotosuojat on? - 813
Voi elämän kevät! kirjoitti:
No kannattaisko vaikka pitää vessan ovi kiinni... Tai ostaa sellainen roskis, jossa on kansi?
Miten tämä tuntuu olevan ihmisille niin suuri ihme, että koirat syö terveyssiteitä? Koirat nyt muutenkin tykkää repiä ja pureksia kaikkea. Sitten tietysti syövät verisen siteen, syöhän ne ulosteitakin ja ties mitä iljettävää. Ihmisen tehtävä on valvoa ettei näin pääse käymään, sillä tuloksena on lievimmillään ripuli tai oksentelu. Pahimmillaan myrkytys, joku vaarallinen bakteeri tai suolitukos jne.. riippuen siitä, mitä se sesse nyt sattui vetämään naamaansa.
Minusta on tosi outoa, jos suhtaudutaan noihin siteitten syömisiin vain tuollain "oho... Se söi sen" -tyylillä tai "aina mun koirat on syöneet, so what!" -tyylillä. Niissä kun on muovia ja eihän se vanukaan vatsassa sula, joten ne on tosi vaarallisia ja saattavat aiheuttaa suolitukoksen. Hieman tarkkuutta tuohon touhuun ihmiset!
Voihan sitä ommella vaikka jotain vauvojen kestovaippa -tyylisiä suojia koiralleen, jos vuoto on runsasta, tai sitten vaan kulkea luutun kanssa perässä. Tai pitää suojaa vain silloin, kun on itse paikalla ja voi kieltää koiraa repimästä sitä, ja antaa muulloin olla ilman suojaa. Kyllähän sitä koiraa pitää vahtia ja valvoa silloinkin, jos se on esim. loukannut tassunsa ja se on kääreissä. Eihän niitäkään anneta koiran repiä pois ja syödä, niin mikä eri asia nuo vuotosuojat on?Ja jos ei muu auta niin silloin kun ei voi koiran perään katsoa niin kauluri päähän, ei revi juoksupöksyjään eikä-siteitään.
- 3 koiran omistaja
Eläinkaupasta ainakin saa siteitä, jotka eivät turpoa jos koira sattuu ne syömään. Siksi en itse laittaisi ihmisten suojia, jotka todellakin turpoavat ja voivat aiheuttaa tukoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969