Porin jazzjuhlat markkinapelleilyksi itsekkäiden tavoitteidensa takia muuttanut Jyrki Kangas ei näköjään siedä arvostelua. Mies ottaa jazzjuhlien perustamisesta kaiken kunnian itselleen ja saastuttaa näin vanhat ystävyyssuhteet muiden perustajien kanssa.
Nyt tämä saastainen lurjus veljeilee liituraitaisen pankkiirin Sauli Niinistön kanssa kokoomuksen leirissä. Mikä lie äijän suunnitelmissa? Yhteiskunnan hyväosaisille yksityiset jazz-juhlat sampanjapullojen kera?
Onneksi suomalaista jazz-kulttuuria ei rasita enempää Jyrki Kankaan kaltaisia pystyyn mädäntyneitä paskahousuja.
Porin jazzien edunvalvoja....
post mortem
2
305
Vastaukset
- Jyrki Kangas
Vein jo kanteen eduskunnan oikeusasiamiehelle kunnianloukkauksesta kukapa sitten olet niin teidän kyllä ip-osoitteella jäljennetään ja saadaan vastuuseen teostasi.
Minä seison omien tekojeni takana ja ostan Pori Jazziin vaikka AC/DC:n esiintymään ja vaikka se ei olekaan jazzia niin minua ei kiinnosta. Pääasia on vaan että rahaa tulee.- Pussy Boner
HOHO.... ja HOHO en muuta sano kuin HOHO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709