Muistakaa kun kerrotte työssä/koulussa innoissaan vaikka kahvilla koiristanne päivittäin että se kuule yksinkertaisesti ei kiinnosta yhtään. Laita tämä viesti eteenpäin vaikka viidelle koiraystävällesi, että hekin ymmärtäis olla kertomatta niitä lemmikki juttuja. Kiitos jo avusta.
muistakaa
15
719
Vastaukset
- ei kiinnosta.
jos koirajutut ei kiinnosta, miksi olet tällä palstalla?
- koir.
No missä muualla voin vedota teihin koiraihmiset paremmin kuin täällä palstalla. Tietysti voitte auttaa tässä ja kertoa koirakavereillekkin asiasta. !
- kiinnosta,
miksi tunget koiraihmisten seuraan??
- muist.
No voi sinua poloista. Sitä kuule ei todellakaan tarvi tunkeutua jos se koira juttu kuuluu vaikka toisesta pöydästä. Itse vain voi ajatella että "lopeta jo" mutta eihän onneton ajatukset näy !!
....kiinnostavat eri asiat, ja niistä yleensä sitten puhuvat. Toiset puhuvat koirista, toiset autoista, jotkut taas päivän politiikasta. Ja taatusti kaikkia ei aina kiinnosta ne toisen puheenaiheet. Mutta kaikilla on kuitenkin oikeus esim. siellä kahvitauolla rupatella mistä tykkää. Meistä on moneen junaan, ja se on hienoa se.
- muist..
No onhan se asia tietysti niinkin, mutta onko teilläkin tullut joskus mieleen että, luullaankohan sitä olevan euroopan omistajia, sonnat jätetään pitkin penkkoja ym. ja koira saa mennä vapaasti (luullaan että se on muka niin viisas ja karkaa kumminkin) voi voi
- niksu
ja muistakaa myös, että kun kerrotte innoissanna lapsistanne tai viikonlopun ryyppyreissuista, niin ei kiinnosta pätkääkään. Alkaa välillä tosiaan ottaan päähän, kuunnella päivästä toiseen, mitä ne pikkuhirviöt on milloinkin sotkeneet ja rikkoneet tai mitä ja kenen kanssa on tullut juotua mitäkin ja mitä ensi viikonloppuna juodaan ym.
Tuosta syystä pidän eniten töistä, mitä saan tehdä yksin. - majorica1961
minä puhun aina koiristani töissä ja kaikkia kiinnostaa kovasti. Kyselevät aina mitä koirille kuuluu.Jos koirat ei ole mukana niin heti kysyvät missä koirat on ja miksi ne ei ole mukana.
- myös huomioon
Itse olen kasvattanut koiria jo 30 v enkä tosiaan kerro joka käänteessä töissä mitä pikkuiseni teki silloin ja silloin....eikä tarkoita sitä että mitenkään aliarvioin koiria tai kissoja tai marsuja tai mitään eläimiä, mutta lyhyesti sanottuna ota toiset ihmiset myös huomioon. Ei kukaan jaksa olla joka päivä kiinnostunut sinun asioistasi vaikka edustaisit miten ihanaa ja luovaa osaamistasi/elämäntapaasi ikinä. Vaikka koirasi olisi kuinka menestynyt tahansa, niin toisten ihmisten elämänarvot ovat erilaisia ja kaikki pitää ottaa huomioon. Jokaisella on muutakin elämää ja kiinnostuksen kohteet ovat hyvin erilaisia joten ole koirastasi ylpeä, mutta älä oleta että kukaan muu on siitä yhtä kiinnostunut.
- Mirella_
Että pidähän kuule vaan aatteesi ominasi. Suomessa on sananvapaus ja saa kuule puhua ihan mistä tykkää!
ET hyvää joulua sullekkin vaan:)- niipä
Joo saahan sitä puhuu mut kyllä kannattaa ihan itsensäkkin kannalta välttää sitä jatkuvaa koirasta puhumista kun luulenpa tosiaan et riittää kun kerrotte vaikka kerran kuussa jotain lemmikistänne. Se on ihan riittävä (siis siinäkin on kestämistä) sovittanee tälläinen sääntö. Selvä ja mukavaa Joulua.
- Hömelö
samoin myös ne joilla on lapsia voisivat muistaa että kaikki eivät halua kuulla jos pikku-Miialla on ollut kakka vähän löysää parina viime päivänä..
- paivansadeko
suoraan jos ei mua jonkun jutut kiinnosta. Kertoi ne jutut sitten ihan mistä tahansa.
Se on vähän niinku mies joka osti tanskalaisen kinkun. Hänelle sanottiin miten voit ostaa tanskalaista kinkkua kun kotimaistakin on. Mies vastasi; en mä sen kanssa keskustele vaikka olisi mistä. - issu56
on sulla nyt kyllä pikkasen vääristynyt käsitys, sillä kyllä yleensä koiraihmisiä kiinnostaa samankaltaiset asiat ja aiheet, eli nimenomaan ne koirat jne.
Mahtaakohan sulla nyt jostain syystä olla jokin allemuuskompleksi, kun moista hölötät??- noonooo
Siis puhuin siitä että kun vaikka töissä tai koulussa joku lörpöttää sitä samaa koiratarinaa joka kenties on jatkunut jo vuosia. ´Mihin siinä korvasi pistät. Ei kun kuuntele vain ja pure hammasta...!!! no tietenkin ilme pitää olla et kyllä kiinnostaa ja jopa jonkun kysymyksenkin heittää (voi voi ku näkisitte siis kaikki koiraihmiset ajatukset) Palataan siihen alkuperäiseen ajatukseen "ei kuule kiinnosta juuri ketään" voi olla myös koiraihmisiä joita ei kiinnosta mutta kyllähän se syöttää ja juottaa pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806