Laittakaas nyt niitä lahjoja jo näkösälle.Lähden Jouluksi näpiksen näkymättömiin,joten haluan omanikin nyt jo.
Kaikille olen virkannut sellaiset puolisormiset hansikkaat.Niillä voi näpytellä vaikkois kädet kohmeessakin. Sähkökatkosten varalta on sitten töpseli, jolla voi itsensä kytkeä koneseen ,ja lisäkkeenä luomukäyttöinen generattori ,joka tuottaa tarvittavan energian tietsikkaa varten.
Makuuasentoon kaatuva tuoli seuraa mukana ja tarvittavat syöttö-,sekä poistoletkut. Virtuaalihimmennyksellä varustetut silmälasit ja sanasaattelun käsikirja ovat myös samassa paketissa.
Tarvittaessa saa erikseen tilata jälkilähetyksenä
lausevälistyksen opastusohjelmaa ja näkymättömien rivien suurennuslasia.
Jos tämäkään ei riitä,niin sukanvarteen on sujautettuna vaihtoehtoisten sanojen kättöönotto lupa.
Henkilökohtaiset lahjat tulevat ,kunhan saan ne ensin paketoitua.
Kaffeen Lahjakori
73
6669
Vastaukset
Täälä olikin jo osa paketoituna.
Taikkikselle: Peukalon kudontaopas
Tukkikselle: Kielen kääntelyn ihmeet
Tähtikselle: Lehtien leikkelyn salat
Massesedälle:Tee oma pehmomäyriksesi
Waffenille: Matkalla Idolsiksi ,tai ei
Jermuksille:Tankki täyteen
Mäxille: Elämäni on suurin tarinani
Millanille:Käsinukket ja elekieli
Hurlumille:Nahkan kepeää kosketusta
Jokisille: Pientä iltapuuhaa naimaikäisille
Zeikulle:Osaan sitä minäkin
Puhurille:Puuskittaiset tuntemukseni
---lisää tulee kuhan löydän---- tähtitoimittaja
vai leikkelyt, onko se niinkuin editointia?
- nainenkirjoittaa ejk
tähtitoimittaja kirjoitti:
vai leikkelyt, onko se niinkuin editointia?
Toi T.Tökerö oli jättänyt sen pöydälle lähtiessään.
*fhiltelee kielikeshkellä shuuta....nii ja joku RemonttiReiska oli jättäny ilmoituksen,että käy sit Joulupyhinä pikaremontissa latomossa,kun painokonekin pitäisi saada modernoitua.
Minä piilottelin sinne sun sukan varteen niitä käytöstä poistettuja sanoja ---niiku varmuudeksi ja kaiken varalta. - puhuri
Semmoselle opukselle on kyllä käyttöä. Neuvotaanko siinä, miten niitä puuskittaisia tuntemuksia myös hillitään?
- nainenkirjoittaa ejk
puhuri kirjoitti:
Semmoselle opukselle on kyllä käyttöä. Neuvotaanko siinä, miten niitä puuskittaisia tuntemuksia myös hillitään?
Kontroloitumisen ihme selviää kyllä aikanaan,kunhan on ekana kyllin tunteissaan peuhannut. Soon katopas niinkin,jotta tunneilmiöt tarvitsee tutustumismatkaa ja analyyttistä havannointia. Siinä opastetaan sitä sieluelämnsä sotkujen selvittelyä. Ristiin ja rastiin ja halki poikkipinoon ja sillai.
Kiitos lahjasta jo näin etukäteen.:) Kyllä minusta vielä isona tulee idoli:)
Hyvää joulun odotusta sinulle- nainenkirjoittaa ejk
Waffen-ss kirjoitti:
Kiitos lahjasta jo näin etukäteen.:) Kyllä minusta vielä isona tulee idoli:)
Hyvää joulun odotusta sinulle..toivotuksista:-) joten toivoa sinullekin IDOLLISEEN ELÄMÄÄN!!!
- Jokiska. evk
...kukahan on mahtanut tuon kirjan kirjoittaa;))
ettei vain olisi tekijänä Jokinen *HYMY* - Masse-setä
Tuollaiset käytännön läheiset kirjat onkin sedälle mieleen. Jos sen paketin voisi aukaista heti, niin kerkiäisi hankkimaan tarvittavat askartelutarvikkeet ennen joulua.
Saisi pussikaljat kulkemaan mukana sitten jo ennen uutta vuotta.
Setä voikin antaa NK:lle tällaisen kirjan, jossa ei ole ollenkaan tekstiä. Siihen voi sitten laatia sellaiset jutut kuin mitä itse miellyttää.
- tähtitoimittaja
olen kutonut lahjat vasta yhdelle pariskunnalle. Hurlumi saa saumattoman kokovartalonutun, sen olen tehnyt pässinpökkimästä harmaasta villalangasta. Aluspuvuksi hän saa uudenkarheat lateksit ja lisäksi voiteluun Tummelia. Kenoselle väkersin kalukukkaron, myös pässinpökkimää.
Missä hitossa se sanojen käyttöönottolupa oikein oli.. *kaivelee sukkaa*- Kenonen
Kiittiti-tii, arvoisa tähtitoimittaja. Oon otettu, tai siis on siitä ny hetki, mutta siis arvostan tollasta ominkäsin, tai siis itetehtyä, elikkä sun ite tekemää luomusaundista lahjaa. Ja varmaan arvostaa hurlumikin.
Mutta laita hurlumin korttiin että se tummeli on niinku ihonhoitoon tai saranoihin. Ei mun öljytty kleopatrani tarvi muihin voiteluihin....tiäkkö. Hän on sellainen aktivoitaen itsevoideltuva.
Heh.
Kyllä täs silti jännitystä säilyy kuusen alle asti. Että montako nepparia bodissa ja missä kohtaa..? Ja että hurlumikin saa ny kukkaropaketin..jes..osaakohan avata ilman käsiä..? Oikeestaan pakko...heh. Pukkisalaisuuksia..
Mä lahjon kans sut vielä ennen joulua, pikkasen vaan annan täs vaan jännityksen saentua.. - nainenkirjoittaa ejk
..omalla vastuulla...siis ihan omalla vastuulla...
Mitään ennakkosensuuria kun ei sit oo ...joten lupa myönnetty....
'suojautuu pyöräilykypärällä, korvatulpilla ja aurinkolaseilla ,sekä varustautuu judoasulla toppahaalareiden kera.
Ps.en ooo nähny enkä kuulluu enkä tiedä mitään --puhumattakaan suostunko enempää ymmärtämäänkään.
'OTTAA JALAT ALLEEN VIKKELÄÄN* - nainenkirjoittaa ejk
Kenonen kirjoitti:
Kiittiti-tii, arvoisa tähtitoimittaja. Oon otettu, tai siis on siitä ny hetki, mutta siis arvostan tollasta ominkäsin, tai siis itetehtyä, elikkä sun ite tekemää luomusaundista lahjaa. Ja varmaan arvostaa hurlumikin.
Mutta laita hurlumin korttiin että se tummeli on niinku ihonhoitoon tai saranoihin. Ei mun öljytty kleopatrani tarvi muihin voiteluihin....tiäkkö. Hän on sellainen aktivoitaen itsevoideltuva.
Heh.
Kyllä täs silti jännitystä säilyy kuusen alle asti. Että montako nepparia bodissa ja missä kohtaa..? Ja että hurlumikin saa ny kukkaropaketin..jes..osaakohan avata ilman käsiä..? Oikeestaan pakko...heh. Pukkisalaisuuksia..
Mä lahjon kans sut vielä ennen joulua, pikkasen vaan annan täs vaan jännityksen saentua..Sun kirjapakettisi tässä:
Kalupakki tosimiehelle tai ainakin.
ps.on täällä muitaki kiihkeitä naisia...niih. - tähtitoimittaja
Kenonen kirjoitti:
Heh.
Mä lahjon kans sut vielä ennen joulua, pikkasen vaan annan täs vaan jännityksen saentua..että tein sut onnelliseksi ihan omin käsin. Tarkoitan siis, kutomalla. Muut käsityöt jääkööt hurlumille. Bodyssa on piilonepparit, niiden etsiminen lisää aattoillan jännitystä.
Ps. Älkää kaatako kuusta.
- puhuri
on sulle varattuna kaunis kynä ja vihko, mihin voit tehdä muistiinpanoja. Kätevää sitten kun iskee ideoita silloin kun et ole koneella.
- nainenkirjoittaa ejk
On tässä yritetty kyllä väliin elääkin. Silloin ja tällöin just kun pääse tajuun,mitä se voisi olla--niin iskee tuo kirjoitus inspis. Oiskos siihen jotain vieroitus seerumia?
- puhuri
nainenkirjoittaa ejk kirjoitti:
On tässä yritetty kyllä väliin elääkin. Silloin ja tällöin just kun pääse tajuun,mitä se voisi olla--niin iskee tuo kirjoitus inspis. Oiskos siihen jotain vieroitus seerumia?
Luovuus on lahja, jota pitää ylläpitää.
Näissä ei ole nimiä vaan saa käydä valkoimassa itselleen sopivaa:
-käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain
-eikä me olla veljeksiä vaikka me ollaan kahren
-mä oon mikä oon en voi muuksi tulla
-turhaa kaikki on turhaa
-tulisuudelma
-sä järjen veit
-aikuinen nainen
-saat miehen kyyneliin
-sulle salaisuuden kertoa mä voisin
-oisinpa perhonen
-tähdet tähdet,enkö jo lähteä voi
-huopikkaat
-kun yön siiven suojaan
-lemmenleikkiä
-kielletyt tunteet
-untuvikko
-yksin kuljen
-tuulentupaa ---
--oiskos tässä nyt jollekin sopivaa?- Kenonen
Aikuinen nainen. Sen mä tahdon. Heh, Kiitos. Kiva peli.
- tähtitoimittaja
mä oon mikä oon jne.
Hajatelma: Synnyin tällaisena, mikä on sinun puolustuksesi?
Hajatelmaa ei sitten oo tarkoitettu avaajalle!! Eikä kellekään erityisesti! Kenonen kirjoitti:
Aikuinen nainen. Sen mä tahdon. Heh, Kiitos. Kiva peli.
Onks sulla sille käyttöö kans-?
'utelee*tähtitoimittaja kirjoitti:
mä oon mikä oon jne.
Hajatelma: Synnyin tällaisena, mikä on sinun puolustuksesi?
Hajatelmaa ei sitten oo tarkoitettu avaajalle!! Eikä kellekään erityisesti!..vaikkei ois tarkoitettukaan erityisesti on tuota,että jos valita sais uudestaan ,niin huonomminkin vois mennä---joten parasta tyytyy siihen minkä kerkisin saada siinä hötäkässä.
- Kenonen
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Onks sulla sille käyttöö kans-?
'utelee*Heh, täähän onkin hyvä! Mitä enempi käyttää sen hyvemmäks tulee. Kyllä tän ainakin jonkinlaista syntiä täytyy olla? Eiks hyväksikäytöstä voi saada kakkuakin? Miks ihmeessä?? Sen ymmärtäis että pahakskäytöstä...
Tää kirja on poistomyynnistä ja lähettäjänä valepukki.
Itsesensurointia:
-en oo ikinä mitää sellaista sanonutkaan
-miten niin ikinä
-ei mitään sellaista ole olemassakaan
-eikö oo ollutkaan
-ei ainakaan todistettavasti
-ei mitään oo koskaan todistettukaan
-onko edes sua olemassa
-ei oo,koska olen sensuroitu
-mikä estää sua olemasta
-koska ei oo muuta kuin nikki
-mikä se nikki on
-se on se mikä mää oon
-onko se joku mikä ei oikeesti oo
-se on ja ei oo
-jos kerta oot jotain sanonu, niin miten niin muka ei oo
-sensurointi on lopettanut sen
-miten sellaista voi lopettaa mitä ei ookkaan
-ei sitä voikaan koska se ei ole edes alkanutkaan
-joo
-niin onkin
-ei
-ei ookaan
Tuota....huh...siis kaikenlaista ne kirjottaakin..
--vaan onneksi tää kuuluu poistomyyntiin....Kirja lahja:
Elämisen sietämisen sietämätön ihanuus.
Kirjassa on kuvin selitettynä,kuinka kestää,kestää ja kestää ja LOPUKSI pyyhkäisee puhtaan pöydän.
Täss ois vielä sydänmuotoisia suklaa konfehtija lohdutukseksi.- Maxelle
Hallan jokaista, joka uskaltautuu tarpeeksi lähelle :D
- halaan
halaan, en hallaa
halla
*arght* - nainenkirjoittaa ejk
halilahja on ihankin jees.
- nainenkirjoittaa ejk
..vaikka kirja: Kysymyksiä ja vastauksia tilannekohtaisiin ei ja juu päätöksiin.
- Maxelle
..vaikka kirja: Kysymyksiä ja vastauksia tilannekohtaisiin ei ja juu päätöksiin.
mistäs tiesit, että sille olisi käyttöä :D
- nainenkirjoittaa ejk
..saa käydä pussailemassa.Kuka ketäkin sitten uskaltaakaan:-)))
*nessuja on pinkka siinä pöydällä ja pastilleja*- Jokiska.evk
Huomaatte varmaan että kopioin taikiksen listan;))
minulla kun on onneton nimimuisti ;((
Halusin antaa teille kaikille jotain 'itsestäni'
Hurlumi: kaapistani löysin mustat kyynerpään yli ulottuvat nahkahanskat. Täällä korvessa niitä tulee harvemmin käytettyä joten mieluusti annan ne parempaan kotiin.
Simanainen: Muutama vuosi sitten sain hunajasimareseptin. Luulen että sen juoman maku sopii simanaisenkin makoutottumuksiin;))
Ihmettelix: Essu jossa on teksti 'pulla uunissa'
Sofienne: Ostin paikallisen kyläkoulun lakkauttaessa toimintansa kokonaisen laatikollisen mustekyniä... viisi niistä sinulle Sofienne.
Rosmariina: Viimekesän ruusuista kuivattu vanhan roosan sävyinen kukkakimppu.
NainenKirjoittaa: Mustat satiinilakanat jotka ovat olleet käytössä vain kerran...ja sen jälkeen pesty ja silitetty ;)) Jokinen sai niistä kitkan aiheuttamaa asfaltti-ihottumaa... Tosi on!
Puhuri: suomenlapinkoiranpentu koirani seuraavasta pentueesta... b- pentue ... kastan yhden syntyvistä Buhuriksi.
Abuela: Kirja 'Kaikki isäni hotellit'
ZeikkuN: hopeahaarukasta muotoiltu rannekoru... Ne ovat minusta upeita!
NurinperiN: Mintulla maustettua hunajaa Tähtitoimittaja: Maustettuja kahveja huovutettu pannumyssy josta voi muotoilla myös eksoottisen päähineen
MillaN: Kyläsepän takoma tuuliviiri jossa on takajaloilleen seisomaan noussut hevonen jonka harjaa tuuli tuivertaa
RiemuNa: Kahdesta lusikasta tehty ikkunakynttelikkö
Maxelle: yin & yang avaimenperä
Sirkku: Tseehovilaistyyppisen talon mallinen lintulauta
Angiina: Kuormaautollinen puhdasta lunta
Pirre: Viikon löhöloma saunatuvallani... omassa rauhassa.
Jerkku: isoisän veistämä kirveenvarsi
Ruttu: kaikki vanhat vinyyliälppärini
..jatkan listaa myöhemmin... kuka vielä puuttuu...älköön luulkokaan tulleensa unohdetuksi.. kokonaan - hurlumi, ejk
Jokiska.evk kirjoitti:
Hurlumi: kaapistani löysin mustat kyynerpään yli ulottuvat nahkahanskat. Täällä korvessa niitä tulee harvemmin käytettyä joten mieluusti annan ne parempaan kotiin.
Simanainen: Muutama vuosi sitten sain hunajasimareseptin. Luulen että sen juoman maku sopii simanaisenkin makoutottumuksiin;))
Sofienne: Ostin paikallisen kyläkoulun lakkauttaessa toimintansa kokonaisen laatikollisen mustekyniä... viisi niistä sinulle Sofienne.
NainenKirjoittaa: Mustat satiinilakanat jotka ovat olleet käytössä vain kerran...ja sen jälkeen pesty ja silitetty ;)) Jokinen sai niistä kitkan aiheuttamaa asfaltti-ihottumaa... Tosi on!
Puhuri: suomenlapinkoiranpentu koirani seuraavasta pentueesta... b- pentue ... kastan yhden syntyvistä Buhuriksi.
NurinperiN: Mintulla maustettua hunajaa Tähtitoimittaja: Maustettuja kahveja huovutettu pannumyssy josta voi muotoilla myös eksoottisen päähineen
MillaN: Kyläsepän takoma tuuliviiri jossa on takajaloilleen seisomaan noussut hevonen jonka harjaa tuuli tuivertaa
..jatkan listaa myöhemmin... kuka vielä puuttuu...älköön luulkokaan tulleensa unohdetuksi.. kokonaanTeille taas Chyden iki-ihana Laulu Rakastamisen Vaikeudesta. Ja paljon, paljon kynttilöitä ja mukavaa yhdessäoloa.
Jokiska.evk kirjoitti:
..jatkan listaa myöhemmin... kuka vielä puuttuu...älköön luulkokaan tulleensa unohdetuksi.. kokonaanOvat kyllä hienot ja kiitän vilpittömästi.Mutta taidan keksiä lakanoille jotain uusiokäyttöä.Noista vois saada kultapainatuksella vaikka iltamekon.'hih*
Minä, kun mieluiten lemmiskelen roosanvärisissä silkilakanoissa(jotkut asiat ovat sillai, niin oman maun mukaisia)
Voin kyllä keksiä niille mustille lakanoille ehkäpä jonkinlaisen tilkuista sommitellun alustankin.Satinininen pinta on kaunista:-)- Maxelle
Tukkusutija, pidä ämpäristä kii
*PUSS*
- tähtitoimittaja
mainitsen tässä vain muutaman, kaikille muille lämpimät ajatukset sinne jonnekin, tasapuolisesti hyvää mieltä ja joulurauhaa.
tukkikselle kiitos ihastuttavista runoista, ja lahjaksi Pablo Nerudan runokokoelma Andien mainingit
NainenKirjoittaa’lle paahtimon myöntämä pinssi, joka annetaan pyyteettömästä työstä, tsemppauksesta ja yrityksestä pitää kaffe virkeänä
taikikselle myös pinssi tasapuolisesta linjasta palstakirjoittelussa
Rossulle kaamosmasennuksen poistaja
Zeikulle pussillinen pippureita, ettei temperamentti hyydy
JokisenEväälle kunniamaininta Montun ylläpidosta, ja kirjalahjaksi entuudestaan tuttu Edgar Lee Mastersin Spoon river antologia
Mäksille pussillinen jouluiloa kiitokseksi mukavista ja koskettavista novelleista
Stonelle annan taas itseni, koko nuoruuteni kukoistuksessa. Niih...jestas ,kuin upea lahja.... ihan nöyräksi ja sanattomaksi menee. *rykii liikuttuneena*
Tässä vielä Tähtikselle kiitos lahjuksesta*:
"kun kurkoitat tähtiin,
et ehkä käsin ylety koskettamaan,
mutta eivätpä kätesi tahraannu
maantien kuraankaan"
Tsemppiä toimitukseen ensivuodelle!
t. uskollinen lukija
Haluan minäkin muistaa teitä rakkaita palstahöperöitä ja laitan lahjakoriin omat pakettini. Muisti valitettavasti toimii pätkittäin siksi joku on saattanut listasta unohtua, ei kuitenkaan tarkoituksella.
Tähtitoimittaja: Poikakalenteri, kahvilan miesten kuvilla, etusivulla Tähtiksen ja Mäksin yhteiskuva.
Taikis: Kylpylälahjakortti, ja mukavaa miesseuraa.
Zeikku: Pikkupikku bikinit ja hyppynaru.
MillaN: Yhteinen lasketteluviikonloppu Romusen kanssa Levillä.
NainenKirjoittaa: Lempituoksuasi ja hierontaöljyä helliin hetkiin.
Waffe: Sinulle on tulossa Uudenvuodentyttökalenteri 2006.
Jermu: Lupaus etten enää kiusaa sinua pussaamalla Acqua dio Gio tuoksu.
Rom.rem: Uudet juoksulenkkarit ja kiiltävät mustat stretchboxerit jossa pepan
päällä kuva ärjyvästä leijonasta.
NuriperiN: Seeprakuvioiset satulalaukut moottoripyörään.
Tuffe: Uudet jouluvalot ja kymmenen pakettia varalamppuja.
Tukkusutija: Boxeripyjama jossa kuva hirvensarvista housujen etumuksessa.
Maxlife: Mukavaa chatseuraa ja intohimoisia hetkiä.
Hurlumi: Punaviinilasit
Kenonen: Punaviinipullo. Hurlumilla on ne lasit. Yhteisiin hetkiinne sen
jälkeen.
Merli: Hiuskiharrin joka oikeastaan suoristaa ja asettelee Merlin vallattomat kiharat ojennukseen.
Jokiset: Karaokelaitteet
Masse: Ulkoilupuku, lenkkarit ja sykemittari. Alamme ulkoiluttaa sinua
ilman mäyriksiä.
Kadunmies: Kitara, jonka muodot on kuin naisella.
Maxelle: Ensiapupakkaus. Tarvitset sitä kun kierit ympäri maailmaa.
Puhuri: Purjelentokokemus tuolla ylhäällä puhurin ja pyörteiden keskelllä.
Miehen mieli: Illallinen ja jatsia Storyvillessä mukavassa seurassa.
Leonardo di ex-tupru: Paljon mukavaa lukemista viehättävillä kuvilla
varustettuna ja nikotiinipurkkaa pahimpaan tuskaan.
capt.cöpenick: Reppu ja wishkypullo
Pirre: Hemmotteluviikonloppu Viimsin kylpylähotellissa Tallinnassa.- tähtitoimittaja
*kiinnittää liikuttuneena pinssin Marietin rinnuksiin*
Että sä osasit. Ja just sitä mitä olen aina halunnut. Millan kääkkä saa lasketella vaikka minne, nyt sitä ottaa päähän.
Ja vielä kerran, se että en maininnut kaikkia erikseen omassa listassa, ei johdu siitä että haluaisin sorsia ketään. Mun on vaan vaikea keksiä jokaiselle omaa, muut osaa sen näemmä paremmin. tähtitoimittaja kirjoitti:
*kiinnittää liikuttuneena pinssin Marietin rinnuksiin*
Että sä osasit. Ja just sitä mitä olen aina halunnut. Millan kääkkä saa lasketella vaikka minne, nyt sitä ottaa päähän.
Ja vielä kerran, se että en maininnut kaikkia erikseen omassa listassa, ei johdu siitä että haluaisin sorsia ketään. Mun on vaan vaikea keksiä jokaiselle omaa, muut osaa sen näemmä paremmin.tuo lahjojen keksiminen. Meitäkin on loppujen lopuksi aika monta. Enkä minä odota vastalahjaa. Kiva kun tykkäsit lahjastasi :).
- jokiska. evk
Mariet kirjoitti:
tuo lahjojen keksiminen. Meitäkin on loppujen lopuksi aika monta. Enkä minä odota vastalahjaa. Kiva kun tykkäsit lahjastasi :).
vuokrattomat tilat järjestää valokuvanäyttely v. 2006
ja rohkeutta tehdä se ;)) - Kenonen
Pakko oli maistaa pullon suusta pikkasen. Pistän vettä tilalle ja korkin kii, ja avataan hurlumin kans aattona tää sitte uudestaan, heh
- Maxelle
Onhan mukana paljon lasstaria?
- r&r
Siis suurkiitokset upeista ja tarpeellisista lahjoista. Millanin lahjasta olen erityisen ilahtunut kirjoittamattakaan siitä jatkolomasta... Moottorikelkkailuosuus tosin hieman huolestuttaa. Lähinnä ajattelen asiaa turvallisuuden kannalta. Kannattaisi varmaan pitää lujaa kiinni niistä sivuraudoista ;-)
Mitäköhän antaisin Sinulle ja Millanille lahjaksi? Onko erityisiä toiveita? Kiitosta sinulle:-)) hmmm tästä tuli ihan "prinsessamainen" olo...
Ja sinulle lahjaksi kirja: Kesällä kerran.
On sellainen vähän romantis väritteinen,mutta silti ihankin aikuiselle ja hehkeälle naiselle sopiva:-)))r&r kirjoitti:
Siis suurkiitokset upeista ja tarpeellisista lahjoista. Millanin lahjasta olen erityisen ilahtunut kirjoittamattakaan siitä jatkolomasta... Moottorikelkkailuosuus tosin hieman huolestuttaa. Lähinnä ajattelen asiaa turvallisuuden kannalta. Kannattaisi varmaan pitää lujaa kiinni niistä sivuraudoista ;-)
Mitäköhän antaisin Sinulle ja Millanille lahjaksi? Onko erityisiä toiveita?Se on se, *koskettaa Romusen kädenselkää hellästi*, siis se että saan viettää sen yhden viikon seurassasi Levillä.
Suksilla en ole laskenut pitkään aikaan. Tarvitsisin siihen vähän opastusta. Muuten sukellan heti kananlennossa pöpelikköön.NainenKirjoittaa kirjoitti:
Kiitosta sinulle:-)) hmmm tästä tuli ihan "prinsessamainen" olo...
Ja sinulle lahjaksi kirja: Kesällä kerran.
On sellainen vähän romantis väritteinen,mutta silti ihankin aikuiselle ja hehkeälle naiselle sopiva:-)))Kiitos lahjastasi. Olen ikuinen romantikko ja romanttisväritteiset lukuhetket on aina mieleen.
Maxelle kirjoitti:
Onhan mukana paljon lasstaria?
Laastaria, sidostarpeita, lääkkeitä ym. Mutta silti sietäis olla varovainen tuon kierimisen kanssa.
Kenonen kirjoitti:
Pakko oli maistaa pullon suusta pikkasen. Pistän vettä tilalle ja korkin kii, ja avataan hurlumin kans aattona tää sitte uudestaan, heh
koko pullo. Vaihdoin teille valkkaripullon. Ei ole kivaa jos hurlumi on pahoinvoiva punaviinistä kun teillä pitäis olla muuta kivaa ;).
Hyvää ja rauhallista joulua.Sinä Mariet, tiedät mikä lahja lämmittää minua parhaiten:)) Lupaan olla kurkkimatta kalenterin kuvia etukäteen. Ihan totta:)
Sinulle antaisin lahjaksi..pinkin värisen kylpytakin ja sellaiset hassut sukat, joissa on joka varpaalle oma paikka:)) Vielä lisäksi tulet saamaan pesäpalloräpylän.
Ps: Kylpytakin selässä lukee kyrillisin kirjaimin Waffen- r&r
Mariet kirjoitti:
Se on se, *koskettaa Romusen kädenselkää hellästi*, siis se että saan viettää sen yhden viikon seurassasi Levillä.
Suksilla en ole laskenut pitkään aikaan. Tarvitsisin siihen vähän opastusta. Muuten sukellan heti kananlennossa pöpelikköön.on piece of cake. Aloin heti selailemaan uutta Skimbaajaa (extra Offari); lehdessä olevat laskettelukuvat ovat mielettömän upeita henkeäsalpaavine maisemineen (Kanadasta, Ranskasta jne.)... Mutta ensimmäinen rasti on kuitenkin sitten Levillä vai mitä? Ja ennen kuin syöksytään Levin G2:sta alas niin voidaan hieman harjoitella loivemmilla rinteillä. Ties vaikka K. Tuomola olis treenaamassa siellä myöskin, mutta lupaan keskittyä kyllä sinuun ;-) Metsähallituksen puolelle meno on sitten ehdottomasti kielletty.
----
Asiasta toiseen. Kumpi voittaa Id:n, Ilkka vai Katri? Ilkka veti kyllä hienosti Maroon 5:n This Loven, mutta niin Katrikin tulkitsi No Doubtin biisin todella hyvin... Waffen-ss kirjoitti:
Sinä Mariet, tiedät mikä lahja lämmittää minua parhaiten:)) Lupaan olla kurkkimatta kalenterin kuvia etukäteen. Ihan totta:)
Sinulle antaisin lahjaksi..pinkin värisen kylpytakin ja sellaiset hassut sukat, joissa on joka varpaalle oma paikka:)) Vielä lisäksi tulet saamaan pesäpalloräpylän.
Ps: Kylpytakin selässä lukee kyrillisin kirjaimin WaffenKiitos Waffe suloisesta kylpytakista, värikin sopii minulle erittäin hyvin. Vähän oon nyt leuhka kun kylpytakissa lukee Waffen.
Varmaan kuolen nauruun kun laitan nuo varvassukat jalkaani ja niillä teppailen täällä ees taas.
Hmmm... miksi saan tuon pesäpalloräpylän ?r&r kirjoitti:
on piece of cake. Aloin heti selailemaan uutta Skimbaajaa (extra Offari); lehdessä olevat laskettelukuvat ovat mielettömän upeita henkeäsalpaavine maisemineen (Kanadasta, Ranskasta jne.)... Mutta ensimmäinen rasti on kuitenkin sitten Levillä vai mitä? Ja ennen kuin syöksytään Levin G2:sta alas niin voidaan hieman harjoitella loivemmilla rinteillä. Ties vaikka K. Tuomola olis treenaamassa siellä myöskin, mutta lupaan keskittyä kyllä sinuun ;-) Metsähallituksen puolelle meno on sitten ehdottomasti kielletty.
----
Asiasta toiseen. Kumpi voittaa Id:n, Ilkka vai Katri? Ilkka veti kyllä hienosti Maroon 5:n This Loven, mutta niin Katrikin tulkitsi No Doubtin biisin todella hyvin...mitä vastaat toiveeseeni. Nyt helpotti.
Joo, ei kiitos vielä Kanadaan tai Ranskaan, eikä minnekään offari-alueille. Leviltä on hyvä aloittaa. Ja jos saan pyytää niin keskity tosiaan mieluummin minuun kuin K.Tuomolaan tällä kertaa ;).
Ilkka oli tänään hyvä. Ja voittikin. Katrin ääni on sellainen jota en kauaa pysty kuuntelemaan, vaikka hyvin laulaakin.
Peten ja Agnesin olisin silti toivonut olevan finaalissa.
Kaunis kappale oli tuo voittajalle tehty laulu.Mariet kirjoitti:
Kiitos Waffe suloisesta kylpytakista, värikin sopii minulle erittäin hyvin. Vähän oon nyt leuhka kun kylpytakissa lukee Waffen.
Varmaan kuolen nauruun kun laitan nuo varvassukat jalkaani ja niillä teppailen täällä ees taas.
Hmmm... miksi saan tuon pesäpalloräpylän ?Hmmm.. eihän saajan pidä lahjojaan ihmetellä:))
Räpylällä nappaat Romuluksen lentosuukot kiinni:))- Masse-setä
saadaan sykettä tähän hommaan...vaan ei voi lähteä ulkoilemaan, ennen kuin pehmomäyris on valmis. Senhän varmaan voi ottaa mukaan.
- Miehen mieli
Ilahtui Storyvillen paketista. Jospa vielä hyvässä seurassa, hm.
- koskaan niin
perustanut. Sellainen vastavuoroinen lahja voisi olla tämän joulurauhan jatkaminen vielä tulevankin vuoden puolelle. Toivon siis kaikille palstalaisille mahdollisuuksia purkaa jatkossakin paha tuulensa jossakin muualla.
- vakkarivakkarivakkari
pura kiukkusi muualla.
- ei ole
vakkarivakkarivakkari kirjoitti:
pura kiukkusi muualla.
pakko ottaa vastaan.
- vakkarivakkarivakkari
ei ole kirjoitti:
pakko ottaa vastaan.
muualle kitisemään, ilman lahjaa.
- MagiikkaTeuvo
Tämän näyn lahjaksi luovutan, siis ihan veloituksetta, kun nyt herkempi hetki sattui päälle. Niin kirkas on kuva, että Reibanit tartti luiskalle asetella.
Näky (veloitukseton): Seestyy palsta. Ei ihan huopatossusuhina-asteelle kuitenkaan. Tippa kitkeryyttä sopassa säilyy. Ihan niin kuin kunnon liemessä tuleekin olla. Hauskaa on ja monta yllätystä vakkari järjestää. Mennään ja takaisin tullaan. Uutena vuotena palstan pääoven saranat rasvataan. Eipä kuulu pahoja kitinöitä.
Tämä näky (ilmainen!) kaikille ammattitaitoista palvelua käyttäneille ja muillekin vähävaraisemmille, jotka ilmeisen likviditeettikriisin pakottamina ovat palveluista paitsi jääneet.
-MagiikkaTeuvo-
PS. Tarkempaa (HighDensity) kuvaa sitten muodollista lahjoitusta (alkaen 10 krediittiä) vastaan...tulevaisuuden näkymää. No aika näyttänee senkin sitten -----ja toisaalta tälläistä aaltoiluahan tämä täällä näyttää olleen tähänkin asti.
saikos sitä ihan henk. kohtaista katsomista?- MagiikkaTeuvo
NainenKirjoittaa kirjoitti:
..tulevaisuuden näkymää. No aika näyttänee senkin sitten -----ja toisaalta tälläistä aaltoiluahan tämä täällä näyttää olleen tähänkin asti.
saikos sitä ihan henk. kohtaista katsomista?sai henkilökohtaisen räätälöidyn näyn. Jopa niin edullisesti, että pienen pikkiriikkisten kirjanpitoepäselvyyksien ja kohtuuttomiksi kasvaneiden sumppari-ilmoituskulujen ajamana poloinen minä jouduin maanpakoon. Vaan eipä hätiä enää. Epäselvyyksillä on tapana unohtua.
Mutta asiaan. Vaatimuksestasi lyhyen tähtäimen ennusmerkit. Käypi pukki pirtissäsi. Siinä sitä sitten vaihdellaan kovat ja pehmeät paketit. Riemu onpi suuri. Oikein kiljahdellaan välillä. Hmm... Taidatkin olla riemurintaista kansalaislaatua.
Hyväntahdon eleenä lähetän muodollisen korvauspyyteen tästä täsmäennuksesta vasta joulun jälkeen.
- Kenonen
...mun täytyy jo nyt toivottaa kaikille Hyvää Joulua ja Railakasta Vuoden Vaihdetta.
Ku ei oo oikeen mitään tässä ny materiaa jaettavaks (paitti noita halvatun renkaita), niin jospa vaikka laulan teitille Piänen Lumihiutaleen. Sen jälkeen tuntuu kaikki muu joulumusa enkelten kosketukselta.
Viettäkäätten mukavaa joulun aikaa, niin meinaan itekin tehä.- hurlumi, ejk
sitä samaa sinulle kal...siis Kenonen. Puhumattakaan sitten aattoillasta, jolloin toivotellaan ja annetaan...lisää jouluiloa. Älä siis palelluta itseäsi ennen sitä.
*suukostus*
- tukkusutija
nojaan lahjani sen, jonka syntymässä sain. otsani kämmeneeni ja ajattelen sinua.
jaksamisen lahja on kultaa, kun sarumanin valtaa kahlitaan. ja jokainen nuoli, joka jousestani sinkoaa ei myrkkyä täynnä ole. joka toinen vain.
hyvää joulua.- nainenkirjoittaa ejk
Tuokoot Joulu sinullekkin sitä, mitä tarvitset ja sitäkin,mitä et vättämättä tarvitsekaan.
ajatus lahjana kirjasi mukana:
-koskaan ei ole liian myöhäistä olla se
mikä olisit voinut jo olla- - tukkusutija
Tuokoot Joulu sinullekkin sitä, mitä tarvitset ja sitäkin,mitä et vättämättä tarvitsekaan.
ajatus lahjana kirjasi mukana:
-koskaan ei ole liian myöhäistä olla se
mikä olisit voinut jo olla-tosin perimätiedon (1v) syklissä ei ole mitään tullut. mennyt on.
- Dr. Who
kaikille palstalaislle salvaa hiirikyynärpäähän ja paketit aspiriinia. Kuinkas tässä nyt näin herkistyinkään?
- aspiriinille
on kyllä käyttöä. Hiirikyynärpää ei vaivaa, hartiat sen sijaan kovettuvat ja saavat aikaan niska- ja päänsärkyä.
- Maxelle
Noin sitä herkistyy jokainen ennen Joulua :D
- merli¤
paikalle posket punoittaen*
Kerkesinpäs ennen joulun punaista pallukkaa:)
No niin...*kaivelee lumista säkkiä*
Controllille...pyrstötähti pipareita ja iloisen värinen torkkupeitto.
Tähtitoimittajalle ja Hurlumille itse leivottu tähtitorttu ja pullapoika sekä joulun väriset kynsikkäät.
NainenKirjoittaa saa ison vaalean lumihiutale piparin ja kudotut villatöppöset tupsuilla.
Millanille omatekemää marmelaadia sekä iloisin satukuvion kudottu satumyssy.
Nurinperin saa suklaamuffinsseja ja pörrölangasta tehdyt säärystimet.
Taikikselle löytyy enkelipipareita ja kauniisti solmittu hartiahuivi.
Mariet saa hedelmäkorin sekä lantiohuivin koristeltuna helmin ja paljetein.
Jokinen ja Jokiseneväs saavat punotun pajukorin josta löytyy pehmoinen huopa, marmorikynttilä ja omatekemää lemmenjuomaa.
Puhurille suklaakuorrutteisia marenkeja ja pitkävartiset raitavillasukat.
Zeikulle itse tehtyjä nekkuja ja pörröisen lämpöinen villapusero.
Marionille rinkelipulla ja pehmoinen pitkä villatakki.
N52 saa tiikerikakun ja pitkän pörrölanka kaulaliinan.
Jermulle sikari ja itse kudottu kauluri ja kynsikkäät.
Tukkusutijalle miestä väkevämpää ja lämpöiset saapassukat.
Masse-sedälle taskumatti sisältöineen sekä kudottu villaliivi.
Waffelle pieni pullo lämmikettä ja solmio sekä solmionpidike.
Romulus saa rommia pienessä pullossa ja taskukellon.
Capten.cöpenikille löytyy myös rommipullo sekä jatsarit.
Kadumiehelle annan whiskyä lämmikkeksi ja lämpöisen myssyn korvaläpillä.
Kenonen saa liköörisuklaata ja mukavan lämpöiset huopikkaat.
Varmaan moni jäi mainitsematta, mutta säkistä löytyy vielä vaikka mitä...on villasukkkia,lapasia,kaulaliinoja ja tonttupipareita, kaikille riittää kyllä:)
Kiitokset saamistani lahjoista ja iloista joulun odotusta sekä joulumieltä ihan kaikille.
*hymyilee iloisesti*
Ketjusta on poistettu 129 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049