Onko jotain deitti palvelua jossa on joko suomeksi tai englanniksi. Vastaavanlaisia kuin suomi24, city, se oikea.
Taidan itseä itselle naisen sieltä koska ei suomalaiset naiset osaa sitoutua/käyttäytyä. Olen kuulut aikapaljon positiivista eestiläisistä naisista. Kun itse olen käynyt niin aika hyvän näköisiä paljon paremman näköisiä kuin hesalaiset naiset.
Deitti palvelua eestin puolella
Parempia kuin suomalaiset
6
7310
Vastaukset
- poro
Erittäin suosittu, myös muut Baltian maat ja itse asiassa kaiketi koko muun maailman kattava palvelu: http://date.delfi.ee
Maksuton alusta loppuun. Sikälikin hyvä. - jos haluat
HIV:n ja hepatiit ym. taudit kaupan päälle.
- tietoa
Kuuluuko paloittelu hintaan?
- PÄIVÄN PARAS !!!
Kyllä se kuuluu, ja pakkaus selverin kasseihin myös. Kotiinkuljetuksen hoitaa ivan kiriloff volgallaan. tallinkilla tietysti. Toivottavasti ivan ei ole pilkkimiehiä.....
- osku
virolaisilla naisilla on lämmin P.... mutta
Kylmä S..... Etsin ihan elämän kumppania, elämän loppumetreille en etsi seikkailijaa mies 59
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745