mitäs pidätte nykyisistä suomalaisista jazzbändeistä? mitkä ovat suosikkejanne? mun lemppareita ovat trio töykeät, lenni-kalle taipale trio ja how many sisters...
suomijazz
4
698
Vastaukset
- juuffo
Tämän genren harrastukseni on aika alkutaipaleella. Mainitsemiesi lisäksi olen diggaillut kovin näitä: Five Corner Quented,Anna-Mari Kähärä, Jukka Perko(& Hurmio orkesteri: Music of Olavi Virta), DALINDEO.
- mdee
samoin omakin harrastukseni on aika alkutaipaleella koko jazzin suhteen. suomalainen jazz kiinnostaa, ja nyt kun mainitsit mm. Anna-Marin ja Jukka Perkon, niin he ovat myös listani kärjessä. pitänee tutustua myös muihin mainitsemiisi muusikoihin:) Suomijazz kunniaan!:D
- mdee
ostin juuri five corners quintetin uuden levyn. ihana!:D
- Jazzari
Jazz poliisien orkesterit on syvältä. Trio Töykeät on hyvä orkesteri mutta Lenni-Kallella on kusi noussut jo ajat sitten päähän vaikka soittaa se osaakin. Tosin Lennille jazzpoliisit on todella kateellisia nehä vihaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709