Häkää ei sitten käynyt edes top 10 uomesn virallisella listalla.
Voi harmi kun popeda ei enään myy.
käykö keikoillakaan enään ketään kun en ole pariin vuoteen käynyt?
Häkää floppas kunnolla:(
8
1752
Vastaukset
- Belle Star
Niin, kyllä keikat on lähes aina loppuunmyytyjä, joten käys vaan katsastamassa.
Mää luulen, et Popeda-kansa ( jos tuota nimee voi käyttää) on kuitenkin sitä kansaa, joka diggaa bändistä livenä ja ostelee levynsä sit kaikessa rauhassa, ei hötkyile levykaupan ovenkahvaan kii heti ilmestymispäivänä.
Edes minä en heti leyvä ostanut, mutta kun ostin, tulin tulokseen,että se rokkaa tän tätin suohon, eli toimii loistavasti!- vmn
Kuuntelin levyn veljeni luona ja täytyy sanoa että osui ja upposi aivan sataprosenttisesti! Joten joulunpyhien jälkeen pitää käydä levykaupassa hakemassa omani pois. Etenkin "Raakaa Voimaa"-uusioversio, "Katsastuslaulu" ja "Savusuudelma" nousevat omalla listallani Popedan biisien TOP10:iin.
- Desoton!!
Ei taida enää nykynuorisoa kiinnostaa kunnon rokki?? Kuunnellaan vaan Idolsia ym.??
...Patessa on munaa..
Ainakin niillä keikoilla, joilla olen ollut, on aina ollut tupa täysi, ja todella hyvä meininki.
Levy tuli haettua pari päivää ilmestymisen jälkeen, ja kolahti, yksi parhaista Popeda-levyistä.. ainakin omasta mielestäni :)- Nuubialainen palkkasoturi
TV-mainoksilla saada kaupaksi.
- fafani
Popedan tv-mainos on kyllä makee ja kiitettävän pitkä.
- Nimetön
fafani kirjoitti:
Popedan tv-mainos on kyllä makee ja kiitettävän pitkä.
Häkää ponnahti takaisin listalle sijalle 22
- Juha82
Vahvaa soitantaa.Autovaras,Savusuudelma,Ikurin mimmi,Taas kutsuu mua maantie,Lemmenkipee menninkäinen,Ei lasten käsiin...siinähän noita ja nyt kriitikoiden suut umpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774