Tämä on pelkkä gallup. Haluaisin vähän kartoittaa sitä, mihin Helluntailaisuus -palstan lukijat uskovat. Palstallahan on sekä uskovia että ei-uskovia lukijoita. Tämän kyselyn tarkoituksena ei ole ruotia ateismin tai uskovaisuuden eroja, ei myöskään kristinuskon eri suuntausten eroja.
Kysymykset kuuluvat: 1. Uskotko sinä Jumalaan? 2. Jos uskot, niin millaiseen Jumalaan uskot?
Onko Jumala olemassa?
10
445
Vastaukset
- Nassen
2. Jumalaan, jonka jokainen uskovainen on omien korviensa väliin luonut.
Tuo Jumala kuolee viimeistään sillä hetkellä kun uskistuneet aivotkin kuolevat, monella paljon ennen. - frihet
1. Jumalaan.
2. Jumalaan, joka elää ja on voimallinen täyttämään kaikki lupaksensa,jotka Raamaatun sivuilta voimme lukea.
Jumalani on myös täynnä armoa ja totuutta joka on "niputettu" RAKKAUTEEN.
IHMISENÄ KATSELEN VAJAVAISESTI VIELÄ HÄNEN "KÄTENSÄ" TÖITÄ,VAAN TÄYDELLISYYDESSÄ NÄEN MYÖS KAIKEN KERRAN TÄYDELLISENÄ,SIKSI SUOSITTELEN MUILLEKIN KRISTUSTA JEESUSTA ,JOSSA MEILLÄ ON PELASTUS. - sun-glasses
Kysymykset kuuluvat:
1. Uskotko sinä Jumalaan?
- Uskon Jumalaan.
2. Jos uskot, niin millaiseen Jumalaan uskot?
- Uskon Jumalaan, joka on oikeudenmukainen, rakastava, armollinen, kaikkitietävä, synnitön. Hänellä ei ole näitä rajoitteita jotka ihmisellä on, Hänelle kaikki on mahdollista. Jumala on ilmoittanut Sanansa Raamatussa.- sitä nyt
vähempään kannatakaan uskoa. Ominaisuuksissa pitää löytyä..
Tuolla aikaisemmin sanoinkin pitäväni gallupeista; niihin on mukava vastata. Vähän kuin ristisanatehtävää ratkaisisi.
1. Uskotko sinä Jumalaan?
*Uskon
*Uskon Raamatun ilmoituksen Jumalasta ja siten Jumalan sellaiseksi luonteeltaan ja ominaisuuksiltaan kuin Hän Raamatussa profeettojensa ja sittemmin Poikansa kautta on ilmoittanut.- on niin
paljon korkeammalla kun me maan matoset että hän viis veisaa siitä uskommeko me häneen.
En tiedä uskonko, en juuri ajattele koko asiaa.
Luoja on, jos on, se ei minun uskomisestani muuksi muutu.Kirjoitit
>>Jumala on niin paljon korkeammalla kun me maan matoset että hän viis veisaa siitä uskommeko me häneen>Luoja on, jos on, se ei minun uskomisestani muuksi muutu
- totta kai
1) No iliman muuta. Tuossa se meillä joulupyhinä kävi kääntymässäkin. Se jakoi lapsille lahjat ja sitten sille vähän laulettiin. Sitten sen pitikin jo lähteä. Porolla oli matkassa ja taisi olla menossa Lappiin päin.
2) No semmoseen tietysti joka tuo paljon lahjoja. Ihan mukavasti toikin tänä jouluna. On tainnut olla siellä päin taloussuhteet tänä vuonna hyvässä kurssissa kun oli niin hyvät lahjat. Minäkin sain uuden moottorisahan ja sitten sain sellaisen opetuselokuva; Texasin moottorisahamurhaaja.
Olen sitä elokuvaa tässä pari kertaa katsellut ja nyt sitten ajattelin loppiaisen jälkeen muuttaa teorian käytännöksi. On paree että vasta silloin, kun ensi pitää muijan ja mukuloiden siivota. Sitten vasta kannattaa homma toteuttaa. Eihän sitä nyt aikuinen mies siivoomaan ryhtyä... 1. Uskotko sinä Jumalaan?
-Uskon Jumalaan.
- Uskon Jumalaan, joka on luonut maat, taivaan ja kaiken olevaisen. Luotujensa rikkomusten tähden valmisti meille tien (evankeliumi)jolla pääsy toiselle tasolle tästä nyky tilastamme.- EEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIII...
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796