luin juonen paljastuksista että 2 tuotantokaudella vietetään kahdet hautajaiset... toiset on calebin mutta kuka muu haudataan?! itse en muista kuka haudataan, koska siitä on aikaa kun katsoin 2 tuotantokauden jaksoja...
kaksi kuolee?!
marilyni_
5
1768
Vastaukset
- -minä-
Muistaakseni siinä kuolee myös sen Rebeccan isä...
- marilyni_
treyhän ei kuole vaikka marissa ampuukin sitä....
- Rosa
marilyni_ kirjoitti:
treyhän ei kuole vaikka marissa ampuukin sitä....
Kuka rebecca?
- _nana_
Rosa kirjoitti:
Kuka rebecca?
muistaakseni se rebecca on sandyn joku vanha heila johon se oli ihan korviaan myöten rakastunu ennen Kirsteniä. ja silllen.... :)
- tyttö vaan
moikka! osaisitko kertoa mistä netistä vois hakee 2 tuotantokauden jaksoja tai saako sitä ostaa jo jostain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709