Mikä olisi hyvä ruoka millä ruokkisin villakoiraani ku sillä on hieman ylipainoa, ei viä paljoa mut ajattelin puuttua asioihin heti enkä vasta sitte ku painoa on jo paljo liikaa. Liikuntaa koira saa kohtalaisesti, eli kolme- neljä kertaa päivässä. Mitä mieltä olette kevytraksuista? Saisinko teiltä jotain merkkitietoutta ja mielellään pienikokoisia raksuja vai kannattaisiko siirtyä yrjölänpuuroon?
Ylipainoa
6
480
Vastaukset
on pieni kokoinen Light. Sillä laihdutan parasta aikaa Jussia Petit Brabancon urosta ja tuloksia ollaan jo saatu. Mutta muistat kai sitten myös välipalat pois.
Olen näillä meidän näyttelyissä käyvillä saanut laihdutettua ilman kevytruokaa vähentämällä niiden normaalia sapuskaa. Eli otetaan vaikka lilli-Putti. Lilli on lihoamiseen kovasti taipuvainen. Syö normaalisti Royal Canin Yorkki muonaa noin desin päivässä ja siihen tietysti lisukkeita joukkoon. Kun ylipainoa alkaa tulla vähennän muonan osuuden puoleen desiin päivässä.- kokenut :royal caninilla tu...
Huhhuijaa tuo mitä kerroit koirastasi.minä voin kertoa kokeneena aika paljon.voit antaa koirallesi kevytraksuja ehdottomasti kostutettuna.kun kostutat raksuja älä hätäile raksujen pitää kostua noin puolituntia ennen kun annat sitä ylipainoiselle koiralle.minulla on kaksi koiraa joista toinen on kokenut ylipainon.kyselin kasvattajilta miten voin saada koirani normaali painoiseksi.kasvattajat kysy että kuinka pitkiä lenkkejä käytän koiraani?koiraani piti lenkkeilyttää kerralla 1 km,entinen yli painoinen koirani on keski kokoinen.olin lenkkeilyt koirani kans liian vähän.lenkkeily matkat villakoirille kerrallaan mitä pienempi koira sitä helpommalla pääsee.:kääpiövillakoira:puolikilometriä,keskikokonenvillakoira:1km,isovillakoira:1,puoli km,toynalvillakoira 1km...koirallani ylipainoa oli 4,5kg.ulkoile enemmän.kyll se siittä.:)toiselle koiralle en ole antanut niin hyvää tilaisuutta tulla ylipainoiseksi.ohjeeni auttaa
ja niiden kanssa lenkkeillään paljon enemmän kuin ehdotit villakoirille . 1 kilometri ei ole lenkki eikä mikään. Oletko muuten tietoinen villakoirista??? Epäilen. Villakoira on nimestään huolimatta liikunnallinen koira eikä mikään koriste esine. onneksi juttusi oli niin mahdoton ettei voi taas kuin nauraa ja kohauttaa olkapäitä.
- FAU
täytyy sanoa, että hohhoijaa.
Samaa mieltä olen, kuin edellisetklin. Eipä ole mikään ihme, jos koiralla on ylipaino- ongelmia tuon mittaisilla lenkeillä.
Enpä viitsisi edes ulkovaatteita alkaa pukemaan tuommoisia köpsöttelyjä varten. Liian pieniä lenkkejä, oli rotu sitten mikä hyvänsä.
mielestä syödä ihan oman "ikäluokan,aktiivisuustason"ruokaa,sillä kun määrä on oikea niin ei lihoa.Tiputa määrää reippaasti niin kilot pysyy kurissa :)
Mun kolmesta koirasta yhdellä on ylipainoa vähän Tara painaa 4kg Ida painaa 9kg ja Milla 12kg. Tavoitteena olis saada Idan paino noin 1,5kg alaspäin jotta ei mistää suuresta määrästä oo kysymys. Halusin lähinnä tietoa jotta tiän kuinka menetellä jos paino tästä vielä pääsis nousemaan. Lenkillä kuljen kaikkien kolmen koiran kanssa yhdessä. Idalla ja Millalla on käytössä taluttimenjakaja ja Tara kulkee toisella puolella yksin. Milla joka painaa tuon 12kg on aivan toisen mallinen kuin Ida, Ida on lyhyt ja pyöreämpi ja Milla taas oikein solakka ja pitkävartaloinen.Meidän koirien lenkki on jotaki 2-3km en viitsisi edes pukea kolmea koiraa kovin lyhyttä matkaa varten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816