Pitääkö tieto paikkansa, että Matti Nykänen olisi vihdoinkin kääntynyt Jehovan Todistajaksi? Tämä olisi suuri uutinen, sillä näin JT:t saisivat vihdoinkin todellisen äänitorven Suomessa. Kuten scientologeillakin ovat Cruise ja Travolta osoittaneet, on julkkisten kääntyminen todella arvokas asia.
Matista JT
13
1212
Vastaukset
- Huooohhh.........
Että tämmöinenkin tartti sitten rykästä...
- tunnettuja
Kyllä Jehovan todistajissa on mukana tunnettuja henkilöitä mutta heistä ei tehdä mitään äänitorvia.
- mb54
Joo,Jahveissa on hyviä tyyppejä,mutta aina pelottavaa on se.
Ei mielestäni pidä liittoutua,lahkojen kanssa,vaan jos haluat olla Yläkertaan väleissä,niin auta vähäosaisia käytännössä.ilman rahan pummaamista,pitäis keskittyä tähän meidän lyhyeen elämään ja yrittää nauttia siitä auttaen muita.....kaikella hyvällä,pakana jaska - löytyy
jehovantodistajista? se ei voi olla kukaan poliitikko ainakaan...saako jt harrastaa kilpailumielessä urheilua? Olis kiva ku joku mulle vastais ;)
- olli
löytyy kirjoitti:
jehovantodistajista? se ei voi olla kukaan poliitikko ainakaan...saako jt harrastaa kilpailumielessä urheilua? Olis kiva ku joku mulle vastais ;)
se laulaja, se prince. eikös se ainaki oo jt??
- tunnettuja
löytyy kirjoitti:
En pidä sitä sopivana että antaisin tällä palstalla jonkun henkilön nimen.
- Silja S
löytyy kirjoitti:
Mua rupes kanssa kinnostamaan saako jt harrastaa esim. kilpaurheilua? En kyllä ainakaa yhtäkkiä muista ainuttakaa urheilijaa joka olis jt, helluntailaisia kyllä löytyy joka lähtöön. Miten on? Saako harrastaa?
- todellakin
Se olisi todella ilo uutinen. Olen joskus rukoillut Matin ja Mervin puolesta.
- ei jt
Se tuittupää on teijän sakkiin omiaan,ongelmia
tiedossa - vähän tarkemmin kun
ei jt kirjoitti:
Se tuittupää on teijän sakkiin omiaan,ongelmia
tiedossaMatti on mukana.
Viiniä kannattaa varata vähän enemmän.
- Jens W.
niin ei Merja, katos ne Tapolan makkarat nääs.
- Mäkikotka
niin ei Merja, katos ne Tapolan makkarat nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959