Muutama kysymys

Paholainen

Mihin todistajien ystävyys katoaa henkilöön eroamisen/erottamisen jälkeen?Eikö jokaisella ole valinnan vapaus omaan elämään?Pitävätkö todistajat entisiä seurakuntalaisia jotenkin uhkana?

3

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>Mihin todistajien ystävyys katoaa henkilöön eroamisen/erottamisen jälkeen?

Hallintoelimen käskyyn tehdä niin.

>>Eikö jokaisella ole valinnan vapaus omaan elämään?

On, mutta julistajana olet vihkiytynyt järjestölle ja se ei katso hyvällä jos sen hylkäät.

>>Pitävätkö todistajat entisiä seurakuntalaisia jotenkin uhkana?

Mitä suurimmissa määrin.

• Paholainen

Jehovako nimittää hallintoelimen jäsenet?Mikä pelko järjestöllä on entisiä jäseniä kohtaan?Pelkäävätkö he järjestön kuihtumiseen?

• AliBaba

Ystävyys ei katoa mihinkään!

Siinä on katsos punnittavana kaksi puolta. Ystävyys ihmiseen ja ystävyys Jumalan kanssa. Ja minun ei edes varmaankaan tarvitse kysyä, että kumpaakohan todistajat pitävät tärkeämpänä!! Yhteenkään ihmiseen et voi luottaa, vaikka olisitte kuinka hyviä ystäviä. Et voi luottaa edes itseesi!

Sananlaskut 3:5,6

5 Luota Jehovaan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi. 6 Ota hänet huomioon kaikilla teilläsi, niin hän itse tekee polkusi suoriksi.

Yksikään ihminen ei voi sinua tämän pahan järjestelmän keskeltä pelastaa! Voin ainoastaan näyttää sinulle tien mutta sinun on itse siitä kuljettava!!

>>>Pitävätkö todistajat entisiä seurakuntalaisia jotenkin uhkana?

Minä ainakin toivon sydämestäni, että jokainen joka on erotettu jonkin väärinteon perusteella, katuisi ja saapuisi jälleen seurakunnan pariin.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2421
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1789
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1624
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1535
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe