niin. en oo oikee seurannu oc:ta ja nyt vasta kiinnostuin. siis oon kattonu pari 1 tuotanto kauden jaksoo tv:sta ja ne on ollu ihan ok. nii ostin sitte ton 1 tuotanto kausi dvd:n.
nii nythän menee telkus 2 tuotantokausi.. nii ku 1 tuotantokausi loppu, mitä sen vimpan jakson jälkeen tapahtu?! palasko ryan ja marissa yhteen tai palasko ryan edes sinne missä seth ja ne asuu? entä teresa? palaako seth? miten summerin ja ryanin käy?
tää tieto on tosi tärkeetä, kiitos jos joku viittis tällä palstalla auttaa :)
OC tuotantokausi 1 jälkeen..
hihitytta
1
425
Vastaukset
- nimetön
Ryan ja marissa ei palannu yhteen, ainakaan vielä. Ryanilla on uusi tyttöystävä ja Marissalla uus poikaystävä. Seth palasi takaisin ja haikailee summeria, mutta on sethilläkin uusi tyttökamu. Ryan asuu coheneilla. Theresa valehteli ryanille että hälle tuli keskenmeno, koska ryan oli vaan lapsen takia teresan kaa. Sitten se ryan palas coheneille. Summerilla on uus poikaystävä :D
2 tuotantokaudella tapahtuu hirrrmu paljon asioita, joita ei pysty täällä selittään, joten kannattaa hankkia se dvd sitten kun se joskus ilmestyy :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709